[ccfl]zijn invertors universeel?

Pagina: 1
Acties:

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Ik heb een paars/rose ccfl uit een canon scanner gehaald, alleen heeft de invertor het op een of andere manier helaas begeven.
Ik denk, dan rijd ik ff naar de van Essen hier in A'doorn, maar volgens de verkoper kon er wel eens verschil in de invertors zitten. Ik kon er daar wel een los kopen, maar voor ik dat doe wil ik graag even zeker weten of het geen problemen op zal leveren.

Mijn vraag is dus, zijn invertors universeel uitwisselbaar, en kun je zonder problemen een nieuwe/andere invertor op een ccfl aansluiten?

(ik weet helaas niet hoeveel volt/ampere er uit de oudekwam, voordat ik dat kon meten wassie al dood...)

In de search kwam ik alleen dit topic tegen, maar daar stond niet echt duidelijk in wat ik zocht...

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik denk wel dat ze Universeel zijn, alleen moet de spanning hoog genoeg zijn om de buis te 'ontsteken'. Ook een 30cm en 10cm buis worden met de zelfde inventer gestart. Ik zou het gewoon proberen, ze werken allemaal volgens het zelfde principe!

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Werkt gewoon hoor.

Verwijderd

jha k heb ook al 2 keer gehad dat mn convertor knapte toen k m aansloot :(
gewoon n nieuwe hale waar je m hebt gehaald
Ze kenne t probleem daaro wel

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
okee, bedankt in ieder geval ik zal wel ff een nieuwe halen en proberen.

maar dahaaz, ikheb hem niet ergens bij een EL-zaak gehaald ofzo, maar ik heb hem uit de scanner getrokken.

Anyway, ik zal het wel ff proberen