cpu temp uitlezen op P2b-s....

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
M'n vraag,

heeft iemand enig idee hoe je die cpu temp kan uitlezen op een Asus P2b-S. Er zit wel een aansluitingsding op maar hoe je daar gebruik van maakt is me een raadsel. De cpu fan kan ik prima uitlezen , alleen die cpu temp dus niet...

In de manual heeft men het over een of andere speciale koeler met een temp censor....

kan je zo'n ding ook los kopen ofzo ?

Dat bord zit een een Aopen big tower men een beroerd airflow door de IDE linten van de 6 hd's die erin zitten (+ 2*DvD) Die mobo temp die wel via probe uit te lezen is geeft in ruste al 39 graden....

bijdeweg,

erzit een P2-233 in.

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Verwijderd

je moet een losse sensor kopen en die aan sluiten op de moederbord en op het koelblok van je proc

Verwijderd

P2T-stekkertje besellen bij Asus, die kan op je mobo als het goed is.

• Gompy58
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
bij asus bestellen ?

Die verwijzen je toch rechtstreeks naar een reseller??? Heb net informatique gesproken en die hadden eea wel in de lijst staan. Grappige is dat er een post is die zegt dat daar bestelt te hebben, en inf. zegt dat dat ding volgens hun systeem nog nooit besteld is en inmiddels ook niet via hiun leverbaar is....

Heeft iemand toe vallig een idee ?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Bij de Blokker kun je zo'n temperatuurmeter kopen met externe sensor, kun je prima gebruiken om je CPU temperatuur mee te meten.