Toon posts:

e-mail gehacked, hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende is me overkomen. Een paar maanden geleden werd mijn hotmail adres gehacked. de persoon die het gedaan had zat te chatten met mensen via mijn msn, wiste mail e.d. flink te klieren dus. Ik kon weinig doen, alleen de mensen waarschuwen. na een e-mailtje te hebben ontvangen van die persoon heb ik hem kunnen tracen tot aan een internet cafe in groningen. Ik heb het oude E-mail adres maar opgeheven.
Nieuw accountje aangemaakt en er was geen probleem meer. Maar vorige week begon de ellende weer. Met mijn oude e-mail adres. Die persoon zit weer flink te stoken met personen in mijn msn lijst.
Ik ben het nu dus zat! Ik kan het niet meer alleen af denk ik.
Wie kan mij helpen!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

geen '123456' password gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Grapjas...
Ik ben wel blond maar zo makkelijk password was het niet.
En dat doet er nu ook niet echt meer toe.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op dinsdag 02 april 2002 01:06 schreef DR het volgende:
geen '123456' password gebruiken.
lol das een handige opmerking gebruiken ?

mailtje sturen naar abuse@hotmail.com en zeggen dat dat mailadres voor spam doeleinden word gebruikt

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Om te beginnen moet je van al die Microsoft troep af. Het laatste OS dat ze op de markt gezet hebben is prima, maar al die troep als MSN en Hotmail is echt waardeloos. Zelfs ik wordt nu al gevraagd om mijn MSN ID terwijl ik al jaren ICQ gebruik.

Hotmail accounts schijnen vaker gehacked te worden. Hoe?? Geen flauw idee, maar het gebeurd altijd weer bij Microsoft :) Ik zou gewoon ergens een fatsoenlijk POP account afsluiten, dan ben je tenminste van het gezeur af.

Aan het al gehackte account kun je niet veel meer doen denk ik. Z'n beloop laten denk ik.... is het beste, als de hacker er geen plezier meer in heeft houdt ie vanzelf wel een keer op.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 01:18 schreef maartena het volgende:
Om te beginnen moet je van al die Microsoft troep af. Het laatste OS dat ze op de markt gezet hebben is prima, maar al die troep als MSN en Hotmail is echt waardeloos. Zelfs ik wordt nu al gevraagd om mijn MSN ID terwijl ik al jaren ICQ gebruik.

Hotmail accounts schijnen vaker gehacked te worden. Hoe?? Geen flauw idee, maar het gebeurd altijd weer bij Microsoft :) Ik zou gewoon ergens een fatsoenlijk POP account afsluiten, dan ben je tenminste van het gezeur af.

Aan het al gehackte account kun je niet veel meer doen denk ik. Z'n beloop laten denk ik.... is het beste, als de hacker er geen plezier meer in heeft houdt ie vanzelf wel een keer op.
ja hoor :Z

ik denk dat het meer zijn eigen schuld is dan die van microsoft dat zijn hotmail gehacked is..

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

Er zijn veeeeeeel fake hotmail klonen, die lijken op hotmail en iedereen geeft zijn pass daar af...
Je kan het al raden, foute boel dus.

Hoe je het kan oplosse ?
gewoon alle mensen waarschuwing sturen dat ze deze mail van je blokken?

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 00:54 schreef ko3ki3monst3r het volgende:
Het volgende is me overkomen. Een paar maanden geleden werd mijn hotmail adres gehacked. de persoon die het gedaan had zat te chatten met mensen via mijn msn, wiste mail e.d. flink te klieren dus. Ik kon weinig doen, alleen de mensen waarschuwen. na een e-mailtje te hebben ontvangen van die persoon heb ik hem kunnen tracen tot aan een internet cafe in groningen. Ik heb het oude E-mail adres maar opgeheven.
Nieuw accountje aangemaakt en er was geen probleem meer. Maar vorige week begon de ellende weer. Met mijn oude e-mail adres. Die persoon zit weer flink te stoken met personen in mijn msn lijst.
Ik ben het nu dus zat! Ik kan het niet meer alleen af denk ik.
Wie kan mij helpen!
Schiet iedereen in dat internet cafe aan stukken, kaap de rembrand toren, en vlieg met een vliegtuig microsoft in hoofddorp aan gort, dit als waarschuwing aan dat persoon.
>:)

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op dinsdag 02 april 2002 04:02 schreef CocaCola het volgende:

[..]

Schiet iedereen in dat internet cafe aan stukken, kaap de rembrand toren, en vlieg met een vliegtuig microsoft in hoofddorp aan gort, dit als waarschuwing aan dat persoon.
GEHHEHE ROFLOL >:) >:)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dus dat ik msn veel gebruik omdat er nogal wat mensen zijn die geen ICQ hebben. Ik gebruik hotmail ook alleen maar daarvoor.
Van de mensen die ik gesproken heb denken dat het een meid is, aan de manier van spreken.
Voor diegene die geintereseerd zijn >:) : berteijer@hotmail.com

• FireWire
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Probeer eens een hoop onzin in te voeren bij je secret question ;) Dit werkt al stukken beter

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 12:53 schreef ko3ki3monst3r het volgende:
Het probleem is dus dat ik msn veel gebruik omdat er nogal wat mensen zijn die geen ICQ hebben. Ik gebruik hotmail ook alleen maar daarvoor.
Van de mensen die ik gesproken heb denken dat het een meid is, aan de manier van spreken.
Voor diegene die geintereseerd zijn >:) : berteijer@hotmail.com
je kan gewoon een passport aanvragen met een ander adres en dit vervolgens voor msn gebruiken ook al lijkt het in msn alsof je niet zonder hotmail adres kan :)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 01:13 schreef ShadowBumble het volgende:

[..]

lol das een handige opmerking gebruiken ?

mailtje sturen naar abuse@hotmail.com en zeggen dat dat mailadres voor spam doeleinden word gebruikt
Heb ik ook gedaan toen mijn mail gehackt was, maar heb er niks meer van gehoord :(

Verwijderd

Topicstarter
De laatste keren dat diegene on-line was heeft hij/zij mijn oude hotmail adres gebruikt, dat berteijer@hotmail adres dus. Dus mocht je die een keer on line op msn tegenkomen: do what you please... >:)
Die secret question gebruik ik zowieso al nooit. Dat is vragen om moeilijkheden.

Verwijderd

abuse_nl@hotmail.com wil ook wel helpen. heb je gelijk een paar dagen later een nederlands mailtje in je mailbox van MSN.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 04:02 schreef CocaCola het volgende:

[..]

MS zit niet meer in Hoofddorp.....

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:56

TheVMaster

Moderator WOS
Op dinsdag 02 april 2002 01:18 schreef maartena het volgende:

Dat is natuurlijk weer BULLSHIT..'k heb al zekers 4 jaar een hotmail account....NOG NOOIT GEHACKED!! Dussuh..verzin eens een wat moeilijker password ipv je voornaam, je achternaam of de naam van je vriendin :p

*hehe*

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Verander je geheime vraag in iets moeilijkers..
Dus niet zoiets als "Fietsbel?" ;)

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:25
tring ;)

Ik zeg: Gebruik je een virusscanner?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

Ze zeggen altijd dat simpele wachtwoorden niet werken..die kunnen zo worden gekraakt / bruteforced...maaruhh je kan ook 2 of meer woorden combineren en daar een 'sterk' wachtwoord van maken...

bijvoorbeeld:
eier + kanarie : eierkanarie
fiets + printer : fietsprinter
cola + ventilator : colaventilator

Ga er maar niet vanuit dat iemand zulke wachtwoorden ooooit zal raden, maar ze zijn wel extreem goed te onthouden :)
o ja btw...bovenstaande voorbeeld kun je denk ik beter niet gebruiken >:) en nee dat zijn niet de wachtwoorden die ik zelf gebruik :)

Verwijderd

als je slim bent (of die nep hacker is gewoon dom) dan kun je bij http://www.hotmail.com ff klikken op wachtwoord vergeten dan je email adres intikken en je land waar je woont invullen. :D dan kom je als het goed is bij JOUW! vraag uit en als het goed is weet je die nog (of die slimme hacker heeft hem dus verandert) anders moet je opnieuw je vraag beantwoorden en en een heel vaag wachtwoord bedenken (en met niemand er over praten wil ook wel eens helpen) dan ga je naar: MIJN GEHEIME VRAAG VERANDEREN bij account beheer en verzin een andere geheime vraag een hele domme natuurlijk

zoals

je raad het nooit?

andwoord: pik234i7809238u0 (deze goed bewaren)

als je zo gehackt ben helpt het >:)

Verwijderd

hmm ik heb het idee dat je wachtwoord wel okay zal zijn, maar je "geheime vraag" een beetje te makkelijk is?

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:35
Op dinsdag 02 april 2002 19:37 schreef Da Mastah het volgende:

[..]

MS zit niet meer in Hoofddorp.....
En philips niet meer in de Rembrandtoren.....

Mijn Flickr; Sony A7iii

Verwijderd

Topicstarter
Die geheime vraag die gebruik ik niet eens. En mijn password dat ik tot vorige week in gebruik had was een letter/cijfer combinatie, niks logisch aan. En toch was er WEER onder mijn e-mail account gechat! En om onder mijn accountnaam te chatten MOET je volgens mij het password weten!
Ik zal eens mijn virus scan updaten, mischien geeft die een antwoord!

Ik wordt er een beetje moe van.

Verwijderd

Topicstarter
Er zat inderdaad een virus op mijn comp. Heette "joke like windows" of iets dergelijks. Ik heb even geen tijd om te kijken wat dat ding doet, dat doe ik later even.
Toch maar eens vaker mijn virusscan updaten. |:(

Verwijderd

er kan natuurlijk altijd een keylogger op je pc zitten

Verwijderd

Topicstarter
key logger?
En hoe haal ik die eraf???

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
ff ctrl alt delete; kijken of er ongewone progjes draaien..

edit:
meestal herkent de virus scan ze wel (toch handig dat je die bij mij op school uit kan zetten >:))

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

het is ook niet zo heel moeilijk pop email te stelen he sinds het in gewoon text NIET gecodeert over het internet verzonden word >:)

Sommige mensen....

Pagina: 1