np voor de reactie..
sorry maar heb nog nooit van een PISTOL SPLASH gehoord
sorry maar heb nog nooit van een PISTOL SPLASH gehoord
pistol splash dan heb je instant heady met je USP, als je wapen switched maar er is nog een bepaalde handeling die je moet maken.
en de vraag is dus welke
en de vraag is dus welke
ofwel meneer wil cheatenOp maandag 01 april 2002 23:56 schreef therobber het volgende:
pistol splash dan heb je instant heady met je USP, als je wapen switched maar er is nog een bepaalde handeling die je moet maken.
en de vraag is dus welke
Een of andere lame nieuwe cheat dus of iets wat er op lijkt.. Kansloos lijkt me.. Probeer op een normale manier te winnen, is veel leuker...Op maandag 01 april 2002 23:56 schreef therobber het volgende:
en de vraag is dus welke
Verwijderd
klink meer als een bug exploit (wat als cheaten kan worden gezienOp maandag 01 april 2002 23:59 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
ofwel meneer wil cheaten
jeb, daar geef ik je helemaal gelijk inOp dinsdag 02 april 2002 00:02 schreef The Will het volgende:
En in dit geval, instant headie, _is_ het gewoon een cheat IMHO.
l0l, tis geen cheat..
en ik kan makkelijk op normale manier winnen hoor.
give it a try @ newaspirations.nl:27015
maar ik hoorde er mensen over praten en dat zijn niet bepaald de minste clans can NL
maar ik hoorde er mensen over praten en dat zijn niet bepaald de minste clans can NL
Weet niet hoelang die bug-exploit er dan al is, maar wij hebben het iig nooit gebruikt.. En zover ik weet andere top clans ook niet.. (heb er nog nooit van gehoord ook)Op dinsdag 02 april 2002 00:25 schreef therobber het volgende:
l0l, tis geen cheat..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()