Toon posts:

Upgraden computer(s)

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben een 14-jarige compuer-'freak' met 4 computers. De oudste is een 486 geval waar ik nix aan ga doen, omdat de diskette drive ontbreekt en er geen ruimte is voor zijn beeldscherm. De tweede is mijn rekenmachien, waarvan ik niet weet of ze een 24 of een 8 Mhz proccesor heeft (TI83 Silver Edition). Dan een AMD (ik dacht Duron :S) 550 (volgens windoos is het 551 mhz:)), 256 MB SDRAM, 10 GB Maxtor hdd, video kaart met 8 of 16 mb geheugen (weet ik niet uit mijn hoofd:?), RealTek netwerkkaart 10/100 MBit p/s, CD RW Brander, de diskette drive van mijn 486, en een 17inch scherm. De andere pc (deze pc) is een AMD Duron 800 MHz, 256 MB SDRAM, Geforce 2 video kaart, 20GB HDD, CD/DVD speler , netwerkkaart 10/100 MBit p/s, een externe wanadoo modem, een draadje naar mijn stereo toren :P en een 19 Inch hansol beeldscherm. Het moederbord kan een processor van 1200 mhz aan. Ik wil graag een van deze computers upgraden. Ik heb een beperkt budget, ik wil graag weten waar ik naartoe kan sparen of wat ik kan vragen op mijn verjaardag >:). Wat zou ik het beste kunnen nemen? Ik gebruik mijn pc meestal om gewoon te programmeren, spelletjes te doen, of te internetten.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:52

jep

Hoeveel geld heb je? Dan is 't makkelijk te zeggen. Met een overigens erg schattig verhaal :P over je oude computertjes enzo hebben we natuurlijk geen idee :+

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 08:25
Ik zou die 486 upgraden, plug er 4 MB bij. Als je dan nog wat geld over hebt dan kun je je rekenmachine onder handen nemen ...

[serieus]
Formuleer je vraag beter of gebruik de search naar het "Wat dien ik te upgraden" topic.
[/serieus]

-

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Naar wat ik lees hoef je niets up te graden. Ik denk niet dat wij je verder kunnen helpen want je kan vrijwel alles op 'deze PC' doen :)

K zou kunnen zeggen dat je waterkoeling moet gaan nemen maar ik betwijfel of je dat advies zal opvolgen :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

[topic=218256/1/50]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.