Hallo mensen,
Ik ben een 14-jarige compuer-'freak' met 4 computers. De oudste is een 486 geval waar ik nix aan ga doen, omdat de diskette drive ontbreekt en er geen ruimte is voor zijn beeldscherm. De tweede is mijn rekenmachien, waarvan ik niet weet of ze een 24 of een 8 Mhz proccesor heeft (TI83 Silver Edition). Dan een AMD (ik dacht Duron
) 550 (volgens windoos is het 551 mhz:)), 256 MB SDRAM, 10 GB Maxtor hdd, video kaart met 8 of 16 mb geheugen (weet ik niet uit mijn hoofd:?), RealTek netwerkkaart 10/100 MBit p/s, CD RW Brander, de diskette drive van mijn 486, en een 17inch scherm. De andere pc (deze pc) is een AMD Duron 800 MHz, 256 MB SDRAM, Geforce 2 video kaart, 20GB HDD, CD/DVD speler , netwerkkaart 10/100 MBit p/s, een externe wanadoo modem, een draadje naar mijn stereo toren
en een 19 Inch hansol beeldscherm. Het moederbord kan een processor van 1200 mhz aan. Ik wil graag een van deze computers upgraden. Ik heb een beperkt budget, ik wil graag weten waar ik naartoe kan sparen of wat ik kan vragen op mijn verjaardag
. Wat zou ik het beste kunnen nemen? Ik gebruik mijn pc meestal om gewoon te programmeren, spelletjes te doen, of te internetten.
Ik ben een 14-jarige compuer-'freak' met 4 computers. De oudste is een 486 geval waar ik nix aan ga doen, omdat de diskette drive ontbreekt en er geen ruimte is voor zijn beeldscherm. De tweede is mijn rekenmachien, waarvan ik niet weet of ze een 24 of een 8 Mhz proccesor heeft (TI83 Silver Edition). Dan een AMD (ik dacht Duron