Nieuw in de index: Wat vind je van dit systeem?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Topicstarter
Ik moet zeggen dat ik de "wat vind je hiervan" vragen best leuk vind om te bekijken. Het is gewoon storend dat ze tussen ander type vragen doorkomen, maar kan dit geen extra onderwerp worden?

ik zie ook wel probleempjes... weer een modder nodig enzo... en meer forumbelasting...

Dit is vast ook geen nieuw idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Je bedoelt sitechecks :?

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 01 april 2002 23:04 schreef justmental het volgende:
Systemchecks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 23:04 schreef justmental het volgende:
Uhh nee sorry ik doe vaag. Ik bedoel nieuwe systemspecs. Mensen die over hun nieuwe fantasie-pc willen mijmeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Het probleem is dat degene die dat soort vragen meestal stellen hier net een of twee dagen zitten en dus niet meteen doorhebben dat er een groot topic voor is. Verder is het dan natuurlijk wel mogelijk om ze allemaal door te sturen, maar uiteraard is deze sticky er niet voor niets:
[topic=218256/1/100]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is misschien wel iets voor TF als tussendoortje ofzo (lees: paar dagen/weekend) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 23:06 schreef Compubiter het volgende:
Het probleem is dat degene die dat soort vragen meestal stellen hier net een of twee dagen zitten en dus niet meteen doorhebben dat er een groot topic voor is. Verder is het dan natuurlijk wel mogelijk om ze allemaal door te sturen, maar uiteraard is deze sticky er niet voor niets:
[topic=218256/1/100]
Ja ook dat is een probleem idd. Maar zeg nou zelf: nix mooiers dan dromen over je nieuwe pc, ookal koop je m niet echt! Nix mis mee toch, als je er geen mensen mee lastig valt die er niet over willen meemijmeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 01 april 2002 23:09 schreef John_Glenn het volgende:

[..]

Ja ook dat is een probleem idd. Maar zeg nou zelf: nix mooiers dan dromen over je nieuwe pc, ookal koop je m niet echt! Nix mis mee toch, als je er geen mensen mee lastig valt die er niet over willen meemijmeren?
Alleen moet je wel regening houden met "ik wil A kopen --> reactie "nee, a zuigt, koop B", weer een reactie en zo kan in no time zo'n draadje een flamewar worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op maandag 01 april 2002 23:18 schreef OProg het volgende:

[..]

Alleen moet je wel regening houden met "ik wil A kopen --> reactie "nee, a zuigt, koop B", weer een reactie en zo kan in no time zo'n draadje een flamewar worden...
Precies, in dit draadje postte ik al meteen de link naar eerdergenoemd sticky, maar het lijkt er toch op dat het een flamewar gaat worden: [topic=456336/1] . En nog wel de AMD vs Intel.

edit:
Gelukkig zie ik dat Go0s verstandig is :)
Pagina: 1