Computer zaak in Rotterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Wie weet er een zaak in Rotterdam (liefst noord mar centrum en anders mag ook) die allerlei kleine dingen verkopen!
Dus heatsinks, ccfl's etc
Dus niet zo'n zaak als Dunnet
Correct verkoopt dat volgens mij ook niet!
Maar als ze dat wel doen in welke vestiging dan?

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 14:27
Al eens op de Jonker Fransstraat gekeken ? Daar zitten een stuk of 5 computerwinkels.

Concrete Loop Watercooling

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

http://www.dil.nl

oftewel display electronics bij zuiderziekenhuis zit ie.
heeft heatsinks en fans (sunon en papst) en nog veel meer troep

HTPC user

• Shinji
  • Nu online
Op maandag 01 april 2002 23:04 schreef FreeRider het volgende:
Al eens op de Jonker Fransstraat gekeken ? Daar zitten een stuk of 5 computerwinkels.
Waar zit die straat ergens?

Ik woon zelf niet in Rotterdam maar in Barendrecht
Maar ik zit in Rotterdam Alexander Polder op school dus ik kom er vaak genoeg :D

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als je in Barendrecht woont kun je toch net zo goed naar Alternate gaan, Ridderkerk? Verkopen ze genoeg hoor...

:P

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12 18:54
heb je al in de pricewatch gekeken :? en anders in de shop survey daar zie je ( als je het op locatie zet ) allemaal winkels in rotterdam staan en dan kijk je ff op die web site ( doh :D )

mja de pricewatch

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
In Dordrecht zit de OC-shop.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-12 13:40

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 01 april 2002 23:04 schreef FreeRider het volgende:
Dimension, Computerland en nog een paar gare zaken toch?
Ik geloof dat die geen mod spullen verkopen...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Crazy Hans dan :'(

vanaf Dunnet richting kubussen, rechtsaf Mariniersweg, linksaf Goudse singel (bij Vobis) en dan rechtsaf Jonker Fransstraat *D

Verwijderd

Eventueel heb je in delft HEC zitten, aan de rand van het centrum (Molenstraat)... Die heeft volgens mij precies wat jij zoekt....stapels met on-conventionele fans, verlichting, kabeltjes, connectors enz.

Maar das geen R'dam :+

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-12 21:36

markvt

Peppi Cola

Op maandag 01 april 2002 23:05 schreef bassie666 het volgende:
http://www.dil.nl

oftewel display electronics bij zuiderziekenhuis zit ie.
heeft heatsinks en fans (sunon en papst) en nog veel meer troep
achter het ikazia zo'n beetje heb je die toch ??

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• markvt

markvt

Peppi Cola

Op dinsdag 02 april 2002 21:45 schreef Demoniac het volgende:

[..]

, Computerland en nog een paar gare zaken toch?
Ik geloof dat die geen mod spullen verkopen...
Crazy hans, PCL, ETelcom
Dynabyte, vobis,

funprice

nog meer ??

Bij McDonalds stadhuis langs de fietsenstalling richting blaak lopen alsmaar recgtdoor > DUS niet richten bijenkorf maar de andere kant

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op dinsdag 02 april 2002 22:06 schreef markvt het volgende:
funprice
Funprice zit toch echt in Apeldoorn, Arnhem, Enschede en Groningen :).

Op de Jonker Fransstraat en in de buurt eromheen zitten inderdaad Computerland, PCL, Etelcom, Crazy Hans, Dimension, Vobis, Dunnet en MyCom. Meer niet :P.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-12 13:40

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Etelcom, is dat niet die zaak waar maar 2 klanten tegelijk binnen kunnen omdat het helemaal vol staat met printerdozen en zooi? Ik was daar een tijdje geleden om te vragen wat voor merk hun geheugen was en ben toen na een paar minuten maar weg gegaaan...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Op de Jonker Franzstraat:
pcl-compters
etelcom
crazy hans
Computer-land

Allemaal binnen 50 meter :9

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
Op dinsdag 02 april 2002 22:22 schreef Demoniac het volgende:
Etelcom, is dat niet die zaak waar maar 2 klanten tegelijk binnen kunnen omdat het helemaal vol staat met printerdozen en zooi? Ik was daar een tijdje geleden om te vragen wat voor merk hun geheugen was en ben toen na een paar minuten maar weg gegaaan...
Ja, inderdaad ;). Typisch slechte/goedkope zaak. Lijkt me niet zo'n aanrader; daarom ga ik meestal naar MyCom, die lang niet zo duur is als je denkt en tenminste betrouwbaar.

• markvt

markvt

Peppi Cola

Op dinsdag 02 april 2002 22:11 schreef Kjev het volgende:

[..]

Funprice zit toch echt in Apeldoorn, Arnhem, Enschede en Groningen :).

Op de Jonker Fransstraat en in de buurt eromheen zitten inderdaad Computerland, PCL, Etelcom, Crazy Hans, Dimension, Vobis, Dunnet en MyCom. Meer niet :P.
Ik dacht een winkel met F gezien te hebben dan toch niet goed gekeken vanmiddag :D

• markvt

markvt

Peppi Cola

Op dinsdag 02 april 2002 22:35 schreef MaxNatic het volgende:

Allemaal binnen 50 meter :9
50 meter computerland & PCL is steenworp afstand :D
Etelcom & crazy hans ook

Verwijderd

Haha ja naar die gekke Crazy Hans zaakje ;)

Zij vinden zichzelf een pc zaak maar je het een keer gezien hebben. Het lijkt meer naar een vlooienmarkt.

• Shinji
  • Nu online
Hartelijk bedankt allemaal!
Voorlopig genoeg!
Alternate ga ik misschien werken (als ik een keer zin heb om er heen te fietsen) en ik hoorde ook dat ze gingen verhuizen naar Barendrecht dus das dan weer mooi meegenomen!

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06-2021
Het is wel geen computerzaak, maar je kan ook bij http://www.dil.nl gaan kijken, zit bij het zuidplein (Rotterdam Zuid) denk zo'n 15 min. met de auto vanuit Barendrecht.....
Heb er zelf ook het een en ander vandaan gehaald, moet er binnen kort trouwens weer eens heen voor blauwe leds...

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

• Shinji
  • Nu online
Die was al voorbij gekomen!
Maar toch bedankt!
En auto heb ik niet tot mijn beschikking!
Ben nog maar 16!
Met de taxi kan natuurlijk wel :P
Maar fietsen zal ook goed gaan :D

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06-2021
fietsen is een half uurtje tot drie kwartier, ligt eraan waar je in barendrecht woont....

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

• Shinji
  • Nu online
Ik weet het! Ik woon in de Tjalk (kruising Barendrechtse weg/Middeldijk
Maar ik fiets iedere dag 15,3 km door rotterdam dus dat fietsen is echt geen probleem

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

hee een mede tweaker uit b'drecht. beterz
maarûh als je bij alternate wil gaan werken sterkte, wat een *** zaak is dat zeg.
maaruh als het om electro gaat moet je naar dil en anders naar de oshop is niet echt ver weg van b'drecht die hebben echt veel op tweak gebied

HTPC user

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Op dinsdag 02 april 2002 22:46 schreef markvt het volgende:

[..]

Ik dacht een winkel met F gezien te hebben dan toch niet goed gekeken vanmiddag :D
Jawel. Funtronics, zit op de Meent, schuin tegenover Dudok. Maar da's nou niet echt een aanrader.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Beurlap
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12 22:47

Beurlap

Kak!

Tip: Koop NIET bij Alternate. Ik heb daar de losse onderdelen voor mn computer gekocht. Eerst besteld daarna afgehaald. Toen bleek dat ze de helft niet hadden. Moest ik maar wat anders uitzoeken, maar alles wat er op die lijst stond hadden ze nie :'( Dus toen maar uiteindelijk alleen gekocht wat ze hadden. Bij thuiskomst bleek dat het geheugen brak was, de HDD deed het niet goed en mn cd-rom speler deed helemaal nix. Duzzz, ikke weer terug naar ridderkerk. Kom ik daar in de winkel met mn spullen die het niet doen, zeggen ze van: Ohh maar dan moet u hiernaast zijn. Blijkt het een of ander houten kuthok te zijn vol met mensen zonder stoelen en KOUD. K'heb daar 2,5 uur staan wachten en een hoop gescheld en boze mensen weg zien lopen. Toen was ik eindelijk aan de beurt om mn spullen te ruilen. Ze pakken het allemaal op en ze verdwijnen ergens achter, zodat ik het nie kan zien en ze komen doodleuk terug met de mededeling dat alles gewoon werkt |:(. Duz ik alles na een hele discussie weer mee naar huis genomen. misschien lag het toch aan mij ofzo dat die dingen niet werken. Dus, bij een vriend uitgeprobeert, maar daar werkte de zooi ook niet :( Weer terug naar *ltern*te weer in dat kouwe kuthok weer wachten, gelukkig niet zo lang dit keer. En toén EINDELIJK na een hoop gezeik kreeg ik vervangende spullen mee.
Uiteindelijk alles nog goed afgelopen, maar voor mij nooit meer *ltern*te :r

• Jofel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-12 18:26
Ik kan Dimension ook aanraden voor je computerspullen als je van service houdt. Ze hebben niet altijd het nieuwste van het nieuwste en volgens mij zal de gemiddelde tweaker er niet echt aan zijn trekken komen maar het is wel een goede winkel met personeel met verstand van zaken.
Dimension is trouwens geen prijsbreker.

Mijn broer heeft er een tijd terug (anderhalf jaar ofzo) een complete computer gekocht. De verkoper nam 45 minuten de tijd om mijn broer te helpen ondanks de drukte in de winkel. De verkoper legde ons uit dat ze liever de tijd namen om iemand goed te helpen en wat minder klanten te kunnen bedien dan meer klanten te kunnen helpen per dag maar minder goed te kunnen adviseren.
Die instelling is toch vrij zeldzaam mag ik wel zeggen... :)

• grooviee17
  • Laatst online: 10-12 19:47
Op dinsdag 02 april 2002 22:49 schreef Angel het volgende:
Haha ja naar die gekke Crazy Hans zaakje ;)

Zij vinden zichzelf een pc zaak maar je het een keer gezien hebben. Het lijkt meer naar een vlooienmarkt.
Dat kan misschien wel zijn, maar als je een probleem hebt, zoeken ze net zo lang totdat het opgelost is. Mijn pc werd steeds te warm en daardoor ging me videokaart raar doen. ER is 2 x een nieuwe videokaart ingezet en er zijn 2 extra koelers bij gezet, en het is op gelost. Als ik wat voor me computer moet hebben, ga ik toch echt daar heen en niet naar Dunnet(Dunnet patent, reparatie zonder end) :r. Je moet ze daar zelf de handleidingen meegeven, anders krijgen ze je probremen niet opgelost.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Op dinsdag 02 april 2002 23:13 schreef Shinji het volgende:
Hartelijk bedankt allemaal!
Voorlopig genoeg!
Alternate ga ik misschien werken (als ik een keer zin heb om er heen te fietsen) en ik hoorde ook dat ze gingen verhuizen naar Barendrecht dus das dan weer mooi meegenomen!
Oh jee hopelijk kom ik je dan niet tegen.

LOL

• kimjansen
  • Laatst online: 10:45

kimjansen

Nu ff niks...

Op dinsdag 02 april 2002 22:22 schreef Demoniac het volgende:
Toch is Etelcom heel erg goedkoop en doen ze daar zeer zeker niet moeilijk over service/bestellen van moeilijke componenten. Geen klein spul maar voor de rest wel een aanrader als je het mij vraagt

Speed kills, but beauty lives forever...

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-12 10:17
Hier stond iets secrets
Pagina: 1