Tip: Koop NIET bij Alternate. Ik heb daar de losse onderdelen voor mn computer gekocht. Eerst besteld daarna afgehaald. Toen bleek dat ze de helft niet hadden. Moest ik maar wat anders uitzoeken, maar alles wat er op die lijst stond hadden ze nie

Dus toen maar uiteindelijk alleen gekocht wat ze hadden. Bij thuiskomst bleek dat het geheugen brak was, de HDD deed het niet goed en mn cd-rom speler deed helemaal nix. Duzzz, ikke weer terug naar ridderkerk. Kom ik daar in de winkel met mn spullen die het niet doen, zeggen ze van: Ohh maar dan moet u hiernaast zijn. Blijkt het een of ander houten kuthok te zijn vol met mensen zonder stoelen en KOUD. K'heb daar 2,5 uur staan wachten en een hoop gescheld en boze mensen weg zien lopen. Toen was ik eindelijk aan de beurt om mn spullen te ruilen. Ze pakken het allemaal op en ze verdwijnen ergens achter, zodat ik het nie kan zien en ze komen doodleuk terug met de mededeling dat alles gewoon werkt

. Duz ik alles na een hele discussie weer mee naar huis genomen. misschien lag het toch aan mij ofzo dat die dingen niet werken. Dus, bij een vriend uitgeprobeert, maar daar werkte de zooi ook niet

Weer terug naar *ltern*te weer in dat kouwe kuthok weer wachten, gelukkig niet zo lang dit keer. En toén EINDELIJK na een hoop gezeik kreeg ik vervangende spullen mee.
Uiteindelijk alles nog goed afgelopen, maar voor mij nooit meer *ltern*te