Toon posts:

ip logs x.x.x.x.x

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag zonet eigelijk op mn eigen forum.. last inlog with ip # mijn ip.... Is het toevallig niet mogelijk om uhm iets anders door te laten krijgen? Kheb hier win xp draaien, en router draait op win 2000 pro.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:27

jep

Kun je iets duidelijker zijn

- Je wil alleen jou ip daar veranderen?

In dat geval kun je proberen om je server via het 'locale ip' te benaderen, hierdoor zal je server hem waarschijnlijk als locaal zien, en heb je dus een ander ip.

Wat je anders bedoelt weet ik niet. En ik weet ook niet waarom dit in ANS staat ;)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan moet je ervoor zorgen dat je je local host te zien krijgt. Ik denk dat je dan ook iets in de code moet veranderen van je forum als je je local host wilt laten zien :)

Verwijderd

Topicstarter
hmzzz, ik bedoel niet alleen op mijn forum, ook op GoT... dus zeg maar elke log die hij een site of iets dergelijks wil maken van mijn ip... mag ie niet geven, is dat mogelijk?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 23:04 schreef Webmasterok het volgende:
hmzzz, ik bedoel niet alleen op mijn forum, ook op GoT... dus zeg maar elke log die hij een site of iets dergelijks wil maken van mijn ip... mag ie niet geven, is dat mogelijk?
Wat dan :? de local host :?

Dan kunnen ze nog achter je IP komen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 23:08 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

Wat dan :? de local host :?

Dan kunnen ze nog achter je IP komen ;)
HeHe... ja zoiets

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:27

jep

Nee, kan niet. (laten we dat maar zeggen :) )

Bovendien is 't volstrekt onnodig. Als je iets te verbergen hebt moet je niet online gaan, en als je 't gewoon een onprettig vind dat webservers je ip zien kan ik je geruststellen: dat doen ze bij iedere internetter :+

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-05 09:48

pistole

Frutter

ja.
dat kan dus niet. Wat is er zo erg aan dat ze jouw ip loggen?

ik log jouw ip-adres ook, netzoals bv Webmasterok, als je mijn web-icon ziet. Niet dat ik er verder iets mee doe hoor.

Het enige dat je kan doen is internetten via de proxy van je provider (maar daar kleven weer andere nadelen aan)

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Het kan dus _wel_ maar valt buiten het bestek van dit forum (is nl. 1e stap bij hacken).

Afhankelijk van de forum-software zou je nog kunnen proberen 'via een proxy' te gaan, vaak 'pakt' hij dan het proxy-adres.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
IP spoofen (wat jij bedoelt) is idd erg makkelijk. Maar dan zit je nog met 2 problemen. Zorg maar eens dat de router van je isp packets met een verkeerd source-ip doorgeeft, en daarna, als dat lukt, hoe wou jij je pagina's binnenkrijgen als de server je ip niet mag weten? via rooksignalen ofzo?

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-04 08:57

wizza

/dev/null

Op dinsdag 02 april 2002 02:46 schreef blaataaps het volgende:
IP spoofen (wat jij bedoelt) is idd erg makkelijk. Maar dan zit je nog met 2 problemen. Zorg maar eens dat de router van je isp packets met een verkeerd source-ip doorgeeft, en daarna, als dat lukt, hoe wou jij je pagina's binnenkrijgen als de server je ip niet mag weten? via rooksignalen ofzo?
yups klopt. Toch heb ik misschien nog 3 (omslachtige) opties:

optie 1: wat je wellicht ook kan proberen is om een "Bouncer"
op te zetten (bijv. op een *NIX shell account) en dan
via die BNC connecten. Dit werkt op bijv. IRC ook, ik neem
aan dat je dit ook zodanig kan configureren dat je em ook
kan gebruiken op je regulieren internet verkeer.

optie 2: is van die software gebruiken die het surfen op
internet "anoniem" zou moeten maken (in hoeverre dit werkt
betwijfel ik, verder geen ervaring mee). Je installeerd zo'n
pakket en gaat dan via een heel proxy netwerk het internet
op ..

optie 3: zeg je eigen internet verbinding op en ga voortaan
in een internet café zitten.

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je kan idd aan IP spoofen doen, maar als je weet hoe dat moet, had je at hier niet gevraagd.
En daarvoor zul je toch het e.e.a. aan 'hacking skills' moeten hebben.

In principe kan het dus wel, maar in de praktijk is het best moeilijk.
Mocht je er toch mee verder willen gaan, adviseer ik je eens op de sites als neworder ofzo te kijken.

Volende keer graag een wat duidelijkere topic inhoud maken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.