"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
* reskobon heeft dit ook al vaak geprobeerd op een athlon 1.4 ghz
komt nog geen krasje op?
Weet iemand hoe hoog het smeltpunt ongeveer ligt van dat spul?
Leeg
Verwijderd
Ik weet niet hoe hoog, maar iig heel hoog!Op maandag 01 april 2002 22:43 schreef robje het volgende:
Weet iemand hoe hoog het smeltpunt ongeveer ligt van dat spul?
Ik zal mijn Binas er eens op na kijken.
Leeg
* Insert streetcred enhancing system specs and other toys here *
HIER !!! PAK AAN
Ik heb het geprobeerd met een slijpschijfje op m'n dremel, maar ik krijg alleen de lak er af
Verwijderd
alle merken 808x/286: Normaal boortje
AMD/Cyrix 386/486 en lager: Normaal boortje
Intel 386DX/486/Pentium en hoger: Diamant boortje, olie gekoeld.
AMD 586/K5/K6/K7/Athlon en hoger: Diamant boortje, olie gekoeld.
Ik heb de mijne door iemand laten doen, die normaliter gaten maakt in gehard staal voor industriekranen.
Laseren kan niet, omdat het object niet versmelt/verdampt door de laser.
Verwijderd
Op maandag 01 april 2002 23:07 schreef euss het volgende:
Laseren kan niet, omdat het object niet versmelt/verdampt door de laser.
heeft te maken met het vermogen van je laser, alles verdampt namelijk, als je het maar heet genoeg maakt.....toch?
m.a.w. het materiaal smelt/verdampt niet omdat het vermogen van de laser niet groot genoeg is.
Verwijderd
en dan niet op de boor hard drukken maar heel rustig en met belijd
En dan is na een tijdje je boor bot en op de processor zit nog geen krasje...Op maandag 01 april 2002 23:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
een hout boordje die heeft een scherpe punt er op zitten
en dan niet op de boor hard drukken maar heel rustig en met belijd
been there done that...
Ik heb zelf eens op één hoek 4 pootjes laten zitten, die om een ringetje heengebogen, en dat vastgesoldeert.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
http://www.laserapplications.com/media/laser20t.mpg
ik zou m'n vingers daar niet houden als ik die gast was: oeps verkeerde coordinaten geprogrameerd
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Meh ...
PistoolOp maandag 01 april 2002 22:32 schreef Hulshoofd het volgende:
Hoe krijg ik in gods naam een gaat je in een oude pentium 1 processor.
Die dingen zij kij hard
Verwijderd
Zou goed kunnen, het is niet mijn vak, maar die van een kennis van mij. Hij zei dat zo tegen mij, of dat aan de sterkte van de laser lag weet ik niet, dat er normaliter duimdik Plaatstaal/RVS/Gietijzer/Aluminium en nog veel meer wordt gelaserd bij dat bedrijf weet ik wel.heeft te maken met het vermogen van je laser, alles verdampt namelijk, als je het maar heet genoeg maakt.....toch?
m.a.w. het materiaal smelt/verdampt niet omdat het vermogen van de laser niet groot genoeg is.
dan heb je een vermogen nodig dat je thuis niet kunt trekken. en waarscijnlijk ook bedrijfsspanning, want ik dacht dat je een zeer hoge spanning moest aanleggen.Op dinsdag 02 april 2002 09:29 schreef euss het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, het is niet mijn vak, maar die van een kennis van mij. Hij zei dat zo tegen mij, of dat aan de sterkte van de laser lag weet ik niet, dat er normaliter duimdik Plaatstaal/RVS/Gietijzer/Aluminium en nog veel meer wordt gelaserd bij dat bedrijf weet ik wel.
off-topic: op dit moment ben ik over niets meer zeker.
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Verwijderd
Right.... Dan heb je het ding dus in 100 delen...Op dinsdag 02 april 2002 09:17 schreef Go0s het volgende:
[..]
Pistool?
Nee, hij ketst afOp dinsdag 02 april 2002 09:45 schreef Ghaladhrim het volgende:
[..]
Right.... Dan heb je het ding dus in 100 delen...
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
Pentium Celeron Slot 1 processor?