Toon posts:

Heeft eral iemand de nieuwe Nokia 8910?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://downloads.xonio.com/images/devices/newspics/nokia_8910_zwei_350.jpeg

Heeft eral iemand de nieuwe Nokia 8910?
En bevalt die? want hij is nogal duur.

Verwijderd

nogal duur? probeer maar eens belachelijk duur :)
koop je zo 2 of 3 gsm's voor en dat zijn ook nog goede gsm's ook.

Verwijderd

handig man zon klepje wat kan afbreken...

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 22:05 schreef SuB het volgende:
Inderdaad, dit is net zo'n lelijke telefoon als de 8850

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 22:08 schreef noki_JA het volgende:

[..]

Inderdaad, dit is net zo'n lelijke telefoon als de 8850
Wat vind jij dan leuk (voor de duidelijkheid GSM's)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Wa mag da wel nie koste?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Ik vind m wel mooi. Nadeel is alleen dat idd dat klepje kan afbreken. Maar als je hier op let zal het wel geen probleem zijn. Prijs is natuurlijk ook belangrijk want als de prijs te duur is koop je niet zo snel een telefoon.

Ik zelf hou wel van het merk Nokia. En de 3330 en dat soort type's.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
was dat niet de titanium versie?

vind m'n 8850 eigenlijk mooier

"If u do something do it with style, or do it at all."

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 22:28 schreef jazzVL het volgende:
was dat niet de titanium versie?

vind m'n 8850 eigenlijk mooier
exact vind ik ook.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:41

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Hij zal in ieder geval steviger zijn als een 8850 (ja ik heb er ook 1 gehad....ging geloof ik elke week kapot :r) Hij is namelijk gemaakt van genuine titanium material. Hopen dat dat verbetering oplevert. Maar ik heb net meer als 1/2 jaar mijn 8310, dus ik moet nog 5 maanden wachten tot ik mijn abbo weer kan verlengen (en voor de derde keer lekker korting kan krijgen op een nieuwe phone >:) )

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Ik heb em al wel gezien,
maar vind em niet mooi...

Verwijderd

Nou ik heb ervaring met duure toestellen van nokia!!
en mijn advies is niet kopen!!!

ik heb een 88850 gehad en alleen maar problemen mee!!!
2x was het klepje versleten zodat hij niet op het toetsblok bleef staan
Een keer een software fout waardoor hij helemaal dood ging en dan allemaal in nog geen half jaar
Het ergste is nog dat de reparatie tijd van nokia veel te lang is!!!
als ik jouw was zou ik een mooie siemens kopen veel meer functies en software mogelijkheden voor een veel lagere prijs!!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 22:10 schreef canalplus het volgende:

[..]

Wat vind jij dan leuk (voor de duidelijkheid GSM's)
Ikzelf heb een 6210, wat een heel goed toestel is, en een 3330. Vorige week heb ik de 6310 uitgeprobeerd, en die vond ik een stuk mooier als op de foto, en hij had zeeeer vette beltonen. Ik ben ook wel een voorstander van panasonic

Verwijderd

Nooit meer een NOKIA!!!

Een vriend van me heeft de 8210...na een week was die verrot, display doet het niet meer en de lak bladdert eraf...lekker hoor!

Ziet er trouwens wel mooi uit die nieuwe

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 19:27 schreef MiniDutch het volgende:
Nooit meer een NOKIA!!!

Een vriend van me heeft de 8210...na een week was die verrot, display doet het niet meer en de lak bladdert eraf...lekker hoor!

Ziet er trouwens wel mooi uit die nieuwe
dus omdat een vriend van mij zn AMD Athlon 1200 na 2 weken kapot was moeten we nooit meer AMD kopen?

ik gebruik mn Nokia3310 al anderhalf jaar... en hij doet het nog perfect :)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 19:27 schreef MiniDutch het volgende:
Nooit meer een NOKIA!!!

Bij mij is er nog nooit een Nokia kapot gegaan!

Op me werk hebben we allemaal een 3310 als storings grip-telefoon. Met die dingen wordt best ruw omgegaan en er is er in de tijd (meer dan 1 jaar) dat we ze hebben nog geeneen telefoon stuk gegaan.

Ik denk dat het gewoon aan de gebruiker ligt. Sommige mensen krijgen alles stuk en geven dan het merk de schuld

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 19:36 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

dus omdat een vriend van mij zn AMD Athlon 1200 na 2 weken kapot was moeten we nooit meer AMD kopen?

ik gebruik mn Nokia3310 al anderhalf jaar... en hij doet het nog perfect :)
Zal wel zo'n lompe gast zijn zonder fatsoenlijke opvoeding.
Het is hetzelfde als met leaseauto's sommige mensen gebruiken die auto meer als botsauto dan vervoermiddel.

Verwijderd

Vanaf morgen bij Dixtone: ze verwachten in eerste instantie een losse verkoopprijs van EUR 1400,00 maar dat lijkt me wel heel erg overdreven.

<edit>
Het is idd zwaar overdreven. Bij Belcompany wordt 'ie vanaf nu verkocht voor minder dan EUR 840,00 zonder abo.
</edit>

Verwijderd

titanium breekt toch neit af en het ziet er stevig uit volgens mij al da ding van titanium is krijg je hem moeilijk gesloopt

Verwijderd

Ik heb dit weekend een Nokia 8910 mogen testen, en als ik dat ding in mijn handen heb dan staat het water al in mijn bek :9~ Niet normaal wat een gaaf toestel. Iedereen mag dan wel kritiek hebben op Nokia maar ik heb nog geen enkele andere fabrikant zoŽn toestel zien ontwerpen.

En dat niet iedereen Žm (in het begin) mooi vindt, tja smaken verschillen, maar vaak moet je nog wennen aan een bepaald design. Ik vind bv de voorkant van de nieuwe opel vectra ook niet mooi, maar misschien over een tijdje wel.

Ik heb voor het eerst een stukje geschreven over de 8910, de onderstaande link gaat daar naar toe. (ter info, dus klikken is niet verplicht ;) )
[url="http://www.gsmtest.nl/gsm/nokia/8910/8910.htm"]http://www.gsmtest.nl/gsm/nokia/8910/8910.htm[/url]

Verwijderd

Heb hem net besteld, gratis met 02 ondernemers abo!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2002 @ 14:47:Ik heb voor het eerst een stukje geschreven over de 8910, de onderstaande link gaat daar naar toe. (ter info, dus klikken is niet verplicht ;) )
[url="http://www.gsmtest.nl/reviews/nokia/8910/8910review.htm"]http://www.gsmtest.nl/reviews/nokia/8910/8910review.htm[/url]
Not Found
The requested URL /reviews/nokia/8910/8910review.htm was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.20 Server at www.gsmtest.nl Port 80
LOL

Verwijderd

De juiste link: http://www.gsmtest.nl/gsm/nokia/8910/8910.htm Hier doet ie het iig...

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Voor dat geld verwacht ik zeker een kleurendisplay, radio, mp3 speler enz in de telefoon. De ericsson T68i is in dat opzicht veel mooier, dit is een telefoon om te bellen, en verders niks.
[vooruitdenkmode]
Ja, ik weet een telefoon heb je om te bellen, maar games radio en dat erbij is superhandig en een product hoeft niet perse alleen maar de functie uit te voeren waar het voor gemaakt is, mooie oties erbij is ook leuk.
[/vooruitdenkmode]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

maar 1 ding is een feit... ze gaan als warme broodjes over de toonbank... :)

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-02 09:49
Ik vind hem mooier als de 8850, maar de 8810 (die chromen) blijft mijn voorkeur houden, is alleen helaas niet meer te koop.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:42
Ik ben van het weekend bij iemand geweest die em heeft, en ik moet zeggen dat ik zelden zo'n mooi stevig toestel met heldere display heb gezien.. Ik vond em echt gaaf en zou, als ie wat goedkoper was, meteen dit toestel kopen.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Verwijderd schreef op 01 april 2002 @ 22:05:
:D :D

Ik heb nog een (semi)koelkast van philips... een savvy.. hij kan bijna niets maar ik kan bellen en hij werkt al jaren *D

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Heb 'm laatst in handen gehad. Had vroeger zelf 'n 8850, wat 'n ramp was. Eigenlijk vind ik de hele 8xxx serie van Nokia verschrikkelijk, behalve de 8110(i) en tot nu toe is de 8310 ook nog acceptabel.
Met verschrikkelijk bedoel ik totaal niet het formaat of het gebruiksgemak, maar meer de kwaliteit van 't apparaatje zelf. Wegvallende displays, softwareproblemen, slechte netwerkverbinding.. De 8910 zag er fraai uit, hoewel je van deze stijl moet houden. Afgezien van gprs en bluetooth heeft het toestel weinig nieuws te bieden, het is als het ware een 6310 in 'n ander, kleiner jasje.

Het valt te hopen dat de meerprijs voor dat jasje deels ten goede komt aan de kwaliteit van de telefoon. De 8850 bij voorbeeld, was zó slecht afgewerkt, dat je om beschadigingen op het toetsenbord te voorkomen, twee kunststof randjes weg moest vijlen aan de binnenkant van het klepje |:(

Heb zelf 'n hele tijd in 'n telecomzaak gewerkt als bijbaantje, en er was erg veel vraag naar de 8*** serie van Nokia. Al heel gauw erna had je ook heel veel defecte toestellen. Zelf heb ik nu 'n SonyEricsson T68i. Iets goedkoper dan de 8910 en m.i. stukken beter!

Over 1 á anderhalf jaar zal dit hét statussymbool zijn voor allerlei randfiguren :7

Smaken verschillen, maar ik hoef 'm niet..

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
8910 gaaf ding!! Nix negatief erover. 8)

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Verwijderd

Ik heb hem nu een week en wil er weer vanaf,

IK WIL MIJN 6310i TERUG DIRECT!!!!

Wat een rampentoestel niet normaal, ziet er leuk uit maar het binnenwerk is kl*te

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:28
Status.... Daar draait het om..... :P

Verwijderd

Neem dan een 9210 DIKKER LANGER EN GROTER EN DUURDER (PATS mode ) >>> nou jij weer........

Verwijderd

Groter dikker langer phone is toch geen status? das juist sloeber fritz

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 23:30 ]

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 23:30:
Groter dikker langer phone is toch geen status? das juist sloeber fritz
Is te zwaar man die 9210!!! Geef mij maar gewoon mijn 8910...en als die 8910i uitkomt..zien we wel verder 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Donde op 03-12-2002 23:34 ]

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

2 weken geleden heeft nog zo'n gast bij ons (Belcompany Oss) een 8910 los gekocht met een gestolen pinpas, de woute kwam een uurtje later bij ons langs om te vragen of er nog gepint was

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Ik heb hem besteld de 8910, ben benieuwd hoe ie gaat bevallen.
Hij gaat mijn 6310 vervangen die alweer een jaar oud is en die destijds mijn 8850 verving. (welke weer de 6210 -> 7110 -> 6310 -> 2210i verving :))

Moet nu wel weer een nieuw carkit aanschaffen want mijn cark91 heb ik nu niks meer aan. en mooie cark112 er voor in de plaats dus. Iemand een idee waar ik die het beste kan aanschaffen?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Pagina: 1