Verwijderd
koop je zo 2 of 3 gsm's voor en dat zijn ook nog goede gsm's ook.
Verwijderd
Inderdaad, dit is net zo'n lelijke telefoon als de 8850Op maandag 01 april 2002 22:05 schreef SuB het volgende:
handig man zon klepje wat kan afbreken...
Wat vind jij dan leuk (voor de duidelijkheid GSM's)Op maandag 01 april 2002 22:08 schreef noki_JA het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is net zo'n lelijke telefoon als de 8850
Verwijderd
Ik zelf hou wel van het merk Nokia. En de 3330 en dat soort type's.
vind m'n 8850 eigenlijk mooier
"If u do something do it with style, or do it at all."
exact vind ik ook.Op maandag 01 april 2002 22:28 schreef jazzVL het volgende:
was dat niet de titanium versie?
vind m'n 8850 eigenlijk mooier
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
en mijn advies is niet kopen!!!
ik heb een 88850 gehad en alleen maar problemen mee!!!
2x was het klepje versleten zodat hij niet op het toetsblok bleef staan
Een keer een software fout waardoor hij helemaal dood ging en dan allemaal in nog geen half jaar
Het ergste is nog dat de reparatie tijd van nokia veel te lang is!!!
als ik jouw was zou ik een mooie siemens kopen veel meer functies en software mogelijkheden voor een veel lagere prijs!!
Verwijderd
Ikzelf heb een 6210, wat een heel goed toestel is, en een 3330. Vorige week heb ik de 6310 uitgeprobeerd, en die vond ik een stuk mooier als op de foto, en hij had zeeeer vette beltonen. Ik ben ook wel een voorstander van panasonicOp maandag 01 april 2002 22:10 schreef canalplus het volgende:
[..]
Wat vind jij dan leuk (voor de duidelijkheid GSM's)
Verwijderd
Een vriend van me heeft de 8210...na een week was die verrot, display doet het niet meer en de lak bladdert eraf...lekker hoor!
Ziet er trouwens wel mooi uit die nieuwe
Verwijderd
dus omdat een vriend van mij zn AMD Athlon 1200 na 2 weken kapot was moeten we nooit meer AMD kopen?Op dinsdag 02 april 2002 19:27 schreef MiniDutch het volgende:
Nooit meer een NOKIA!!!
Een vriend van me heeft de 8210...na een week was die verrot, display doet het niet meer en de lak bladdert eraf...lekker hoor!
Ziet er trouwens wel mooi uit die nieuwe
ik gebruik mn Nokia3310 al anderhalf jaar... en hij doet het nog perfect
Verwijderd
Bij mij is er nog nooit een Nokia kapot gegaan!Op dinsdag 02 april 2002 19:27 schreef MiniDutch het volgende:
Nooit meer een NOKIA!!!
Op me werk hebben we allemaal een 3310 als storings grip-telefoon. Met die dingen wordt best ruw omgegaan en er is er in de tijd (meer dan 1 jaar) dat we ze hebben nog geeneen telefoon stuk gegaan.
Ik denk dat het gewoon aan de gebruiker ligt. Sommige mensen krijgen alles stuk en geven dan het merk de schuld
Zal wel zo'n lompe gast zijn zonder fatsoenlijke opvoeding.Op dinsdag 02 april 2002 19:36 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[..]
dus omdat een vriend van mij zn AMD Athlon 1200 na 2 weken kapot was moeten we nooit meer AMD kopen?
ik gebruik mn Nokia3310 al anderhalf jaar... en hij doet het nog perfect
Het is hetzelfde als met leaseauto's sommige mensen gebruiken die auto meer als botsauto dan vervoermiddel.
Verwijderd
<edit>
Het is idd zwaar overdreven. Bij Belcompany wordt 'ie vanaf nu verkocht voor minder dan EUR 840,00 zonder abo.
</edit>
Verwijderd
Verwijderd
En dat niet iedereen Žm (in het begin) mooi vindt, tja smaken verschillen, maar vaak moet je nog wennen aan een bepaald design. Ik vind bv de voorkant van de nieuwe opel vectra ook niet mooi, maar misschien over een tijdje wel.
Ik heb voor het eerst een stukje geschreven over de 8910, de onderstaande link gaat daar naar toe. (ter info, dus klikken is niet verplicht
[url="http://www.gsmtest.nl/gsm/nokia/8910/8910.htm"]http://www.gsmtest.nl/gsm/nokia/8910/8910.htm[/url]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 19 mei 2002 @ 14:47:Ik heb voor het eerst een stukje geschreven over de 8910, de onderstaande link gaat daar naar toe. (ter info, dus klikken is niet verplicht)
[url="http://www.gsmtest.nl/reviews/nokia/8910/8910review.htm"]http://www.gsmtest.nl/reviews/nokia/8910/8910review.htm[/url]
LOLNot Found
The requested URL /reviews/nokia/8910/8910review.htm was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.20 Server at www.gsmtest.nl Port 80
[vooruitdenkmode]
Ja, ik weet een telefoon heb je om te bellen, maar games radio en dat erbij is superhandig en een product hoeft niet perse alleen maar de functie uit te voeren waar het voor gemaakt is, mooie oties erbij is ook leuk.
[/vooruitdenkmode]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd schreef op 01 april 2002 @ 22:05:
handig man zon klepje wat kan afbreken...
Ik heb nog een (semi)koelkast van philips... een savvy.. hij kan bijna niets maar ik kan bellen en hij werkt al jaren
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Met verschrikkelijk bedoel ik totaal niet het formaat of het gebruiksgemak, maar meer de kwaliteit van 't apparaatje zelf. Wegvallende displays, softwareproblemen, slechte netwerkverbinding.. De 8910 zag er fraai uit, hoewel je van deze stijl moet houden. Afgezien van gprs en bluetooth heeft het toestel weinig nieuws te bieden, het is als het ware een 6310 in 'n ander, kleiner jasje.
Het valt te hopen dat de meerprijs voor dat jasje deels ten goede komt aan de kwaliteit van de telefoon. De 8850 bij voorbeeld, was zó slecht afgewerkt, dat je om beschadigingen op het toetsenbord te voorkomen, twee kunststof randjes weg moest vijlen aan de binnenkant van het klepje
Heb zelf 'n hele tijd in 'n telecomzaak gewerkt als bijbaantje, en er was erg veel vraag naar de 8*** serie van Nokia. Al heel gauw erna had je ook heel veel defecte toestellen. Zelf heb ik nu 'n SonyEricsson T68i. Iets goedkoper dan de 8910 en m.i. stukken beter!
Over 1 á anderhalf jaar zal dit hét statussymbool zijn voor allerlei randfiguren
Smaken verschillen, maar ik hoef 'm niet..
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Verwijderd
IK WIL MIJN 6310i TERUG DIRECT!!!!
Wat een rampentoestel niet normaal, ziet er leuk uit maar het binnenwerk is kl*te
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 23:30 ]
Is te zwaar man die 9210!!! Geef mij maar gewoon mijn 8910...en als die 8910i uitkomt..zien we wel verderVerwijderd schreef op 03 December 2002 @ 23:30:
Groter dikker langer phone is toch geen status? das juist sloeber fritz
[ Voor 10% gewijzigd door Donde op 03-12-2002 23:34 ]
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Hij gaat mijn 6310 vervangen die alweer een jaar oud is en die destijds mijn 8850 verving. (welke weer de 6210 -> 7110 -> 6310 -> 2210i verving
Moet nu wel weer een nieuw carkit aanschaffen want mijn cark91 heb ik nu niks meer aan. en mooie cark112 er voor in de plaats dus. Iemand een idee waar ik die het beste kan aanschaffen?
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!