bluetooth op MSI moederborden

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:00
http://www.tweakers.net/nieuws/21041

stond een tijdje geleden op de frontpage.
nou is de grote vraag: wanneer komt dit in de winkels te liggen? en wat word de meerprijs ongeveer? wie weet hier wat meer over?

1mbps is perfect voor draadloos internetten op mn laptop en wat mp3's van mijn harddisk streamen. dit vooral op het dakterras zonder al teveel kabels. [tsjah. wel 1 voor stroom :( accu is gaar]

is dit nou echt wat ik denk dat het is? [lekker goedkoop een draadloze verbinding tussen mn laptop en de rest van het netwerkje]

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Het zit (schijnbaar) standaard op de MSI KT3 Ultra ARU. Oftewel de versie met Raid en USB 2.0. Dit mobo heeft namelijk aparte headers onderaan die speciaal voor Bluetotth zijn. Aldus mijn boekje tenminste, ik heb de versie zonder Raid en USB 2.0 zonder die headers.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:00
hmmm thanks. dus het ligt al in de winkels? ik ga er maar eens achteraan bellen dan.

Verwijderd

Ik heb dat ook zien staan in mijn boekje, en bovendien zit er op 1 van de USB 2.0 poorten een stikkertje dat ik die moet laten zitten als ik bluetooth wil gebruiken. Toch snap ik daar de rede niet echt van.

Iemand hier een idee????

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Iemand al meer info hierover??? Ik ben erg benieuwd naar ervaringen hiermee.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• CTVirus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-07 12:28

CTVirus

Dexterslab FAN

kick

• DeeM77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:59
Verwijderd schreef op 02 April 2002 @ 13:20:
Ik heb dat ook zien staan in mijn boekje, en bovendien zit er op 1 van de USB 2.0 poorten een stikkertje dat ik die moet laten zitten als ik bluetooth wil gebruiken. Toch snap ik daar de rede niet echt van.

Iemand hier een idee????
De reden hiervan is dat MSI bluetooth een USB poort gebruiktom te werken
Dus alleen als je je onboard bluetooth headers gebruikt moet dat stikkertje erop blijven zitten.

oeps zie net dat het een erg oude topic is |:(

[ Voor 5% gewijzigd door DeeM77 op 14-01-2003 18:41 . Reden: whoeps ]

...and remember: gravity doesn't exist.... Earth just sucks!!!

Verwijderd

Als je op zoek bent naar een MSI mobo met Bluetooth erop moet je op een B letten in de productomschrijving

voorbeeld:

MSI KT4 Ultra-BSR Via KT400 8x

waarbij de S en de R voor Serial-ATA en Raid staan

Verwijderd

ik gebruik het al :P

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik weet niet precies waarom CTVirus dit oude topic gekickt heeft, maar wellicht ben je op zoek naar ervaringen. Ik gebruik sinds een maand een MSI 845PE BFIR met antennetje, plus een bleutooth key voor mijn laptop. Werkt prima, op een groot probleem in WinXP na: na hibernate crasht de Bluetooth stack server... :(
Linux moet ik nog fatsoenlijk uitzoeken, maar naar aanleiding van de howtos heb ik goede hoop.

Zoef

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
OMG, gewoon met "kick" zo'n oud topic omhoogtrappen :? Doe dan niks...

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.