Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Oftewel, 24uur echte tijd.
Goed plan BTW om het met online tijd te doen, lastig te meten though
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Is dat zo lastig? Ik heb er geen verstand van hoor maar het zou wel zo effectief zijn.Op maandag 01 april 2002 21:36 schreef JvS het volgende:
Jah het is dus absoluut. elk uur loopt de unbanner, dus in het ongunstigste geval duurt het 24,9 uur ofzo.
Goed plan BTW om het met online tijd te doen, lastig te meten though.
En dan? Dan plaats je het op iemands PC en heeft hij een kabel/ADSL verbinding die 24/7 openstaat, dan helpt het nog niet. No chance dus dat dat gaat werken.
Bericht hierboven
Weet ik niet. Als ik naar GOT ga dan staat er wel een tellertje met het tijdstip waarop ik voor het laatst op GOT was dus het lijkt mij niet onlogisch als een forum dat bij kan houden.Op maandag 01 april 2002 21:41 schreef Floris het volgende:
Wij kunnen moeilijk een tellertje op jouw PC installeren wel?
En dan? Dan plaats je het op iemands PC en heeft hij een kabel/ADSL verbinding die 24/7 openstaat, dan helpt het nog niet. No chance dus dat dat gaat werken.
Voor straf 1337 keer de FAQ overtypen in Times New RomanOp maandag 01 april 2002 21:38 schreef zeef het volgende:
Ach die bans, er was laatst iemand met een veeeel betere oplossing.... (hint : FAQ)
Neej, over schrijven en opsturen. Gewoon ouderwets per post!Op maandag 01 april 2002 23:04 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Voor straf 1337 keer de FAQ overtypen in Times New Roman![]()
nooit.Op dinsdag 02 april 2002 09:22 schreef BAZZA het volgende:
Na hoeveel jaren/maanden vervalt een OW eigenlijk ?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Sorry, maar je moet nog 23,42 uur wachten
Nooit. Er was een keer een thread over hier in LA, waar overigens wel werd opgemerkt dat het 'lullig' is dat iemand die bijv. al sinds het begin van GoT geregd is, ook na een paar 'foutjes' gebanned wordt. Volgens mij valt het in de praktijk ook wel reuze mee hoor.Op dinsdag 02 april 2002 09:22 schreef BAZZA het volgende:
Na hoeveel jaren/maanden vervalt een OW eigenlijk ?
Maar even ontopic
't Zou bovendien niet echt fair zijn tegenover modemgebruikers, die voor een 24-uur-ban dus in de buurt van de 15 Euro moeten verstoken aan tel. kosten, terwijl iemand met een kabelverbinding gewoon een fakesurfer GoT laat refreshen. Bovendien, waarom zou iemand die gebanned is 24 uur lang GoT in z'n browser openhouden, om alleen maar iets als 'Je bent gebanned van Gathering of Tweakers' te zien te krijgen?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
ehh... ik heb toch wel eens iets anders gezien geloof ik en dan heb ik het over "de bemiddelaar" (niet deze (TgF)) maar een vorige die (alles??) had ge-unbanned?Op dinsdag 02 april 2002 09:26 schreef chem het volgende:
[..]
nooit.
trouwens, leuk icon
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Korrektie: somsOp dinsdag 02 april 2002 09:26 schreef chem het volgende:
[..]
nooit.
Swinx: GameOver was dat.
Verwijderd
Kinderachtig, naja een nieuw IP adres bestellen is niet zo duur dus het is te overleven.Op dinsdag 02 april 2002 09:26 schreef chem het volgende:
nooit.
lastig he? Dat we vragen je aan de regels te houden enzo?Op dinsdag 02 april 2002 11:52 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Kinderachtig, naja een nieuw IP adres bestellen is niet zo duur dus het is te overleven.
Dan laat je GoT gewoon open staan een dag lang (en kabel hebtOp maandag 01 april 2002 22:56 schreef -Stef- het volgende:
Weet ik niet. Als ik naar GOT ga dan staat er wel een tellertje met het tijdstip waarop ik voor het laatst op GOT was dus het lijkt mij niet onlogisch als een forum dat bij kan houden.
Verwijderd
Soms wel jaOp dinsdag 02 april 2002 12:19 schreef JvS het volgende:
lastig he? Dat we vragen je aan de regels te houden enzo?
Maar ik ben wel van mening dat je na een jaar of 2 wel weer met een schone lei moet kunnen beginnen of iets dergelijks... vergeven en vergeten en dergelijke
een echte tweaker verhuist naar de stad als er in zn omgeving geen breedband is (niet dat ik die-hard ben hoor:P )Op dinsdag 02 april 2002 11:35 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Nooit. Er was een keer een thread over hier in LA, waar overigens wel werd opgemerkt dat het 'lullig' is dat iemand die bijv. al sinds het begin van GoT geregd is, ook na een paar 'foutjes' gebanned wordt. Volgens mij valt het in de praktijk ook wel reuze mee hoor.
Maar even ontopic![]()
't Zou bovendien niet echt fair zijn tegenover modemgebruikers, die voor een 24-uur-ban dus in de buurt van de 15 Euro moeten verstoken aan tel. kosten, terwijl iemand met een kabelverbinding gewoon een fakesurfer GoT laat refreshen. Bovendien, waarom zou iemand die gebanned is 24 uur lang GoT in z'n browser openhouden, om alleen maar iets als 'Je bent gebanned van Gathering of Tweakers' te zien te krijgen?
ik vind sowiso 24 uur veel te weinig.
de lichtste ban moet een week zijn ofso...
nog een keer ongein uithalen?
perm ban
Verwijderd
Daar ben ik het helemaal mee eensOp dinsdag 02 april 2002 12:24 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Soms wel ja
Maar ik ben wel van mening dat je na een jaar of 2 wel weer met een schone lei moet kunnen beginnen of iets dergelijks... vergeven en vergeten en dergelijke
Daar kan ik me ook wel in vinden. Wat iemand doet als hij 14/16/18 is, kan hij zeer goed hebben afgeleerd op het moment dat hij meer volwassen word.Op dinsdag 02 april 2002 12:24 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Soms wel ja
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Een duidelijke waarschuwingOp dinsdag 02 april 2002 15:34 schreef JvS het volgende:
de 24h hk ban is ook geen echte ban maar bedoeld als waarschuwing
Stel:Op dinsdag 02 april 2002 12:24 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Soms wel ja
In je begin periode op GoT maak je wat fouten, en je krijgt daarvoor 2 OW's. Je hebt er van geleerd, en je bent dan vervolgens 2 jaar nuttig en goed aan het posten. Dan maak je weer een stomme fout, die OW-waardig is. dat zou betekenen dat je een perm-ban krijgt (dacht ik
Maar de crew heeft ook wel gezien dat die 2 eerdere OW's niet meer representatief zijn voor je huidige gedrag, en met een beetje coulance zal je geen perm-ban krijgen. Maar dat zal geheel van de situatie afhangen.
Enne, dit heb ik niet uit een FAQ ofzo, dus je hebt er verder niks aan.
Maar gedraag je nou maar gewoon, dan hoef je je ook niet druk te maken om OW's.

Op woensdag 03 april 2002 08:18 schreef RutgerB het volgende:
[..]
Een duidelijke waarschuwing

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?