Toon posts:

vervolg op : waarom

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=456244/1/25]

ja ja mensen , een topic dichtgooien , wederom zonder goede reden , vind ik zelf weer niet echt toppie

voor ozboz :

ik studeer inmiddels geen ict meer , omdat de richting me niet trok , volgend jaar webdesign , maar dat boeit niet

voor tom:

ik had best een url wille neerzette , maar dan heb je de topic blijkbaar niet doorgelezen ,het probleem komt , en gaat ..dat is het probleem

Voor jvs:
als ik een bepaalde actie van 1 bepaalde persoon nutteloos vind , wil dat niet zeggen dat ik een forum nutteloos vind , dus ik zoek voor deze actie echt geen ander forum op

zo , ik heb me zegje gedaan , als ik nou nog een reply krijg met een antwoord wrom die "waarom" topic dicht zit , ben ik helemaal voldaan

edit:

en ik zat fout met het gezeur in de eerste zinnen van me 2de post ja , maar ik vond me eige verhaal best duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op maandag 01 april 2002 21:23 schreef WaXWeAzLE het volgende:
[topic=456244/1/25]

voor ozboz :

ik studeer inmiddels geen ict meer , omdat de richting me niet trok , volgend jaar webdesign , maar dat boeit niet
Nou ik zal je een tip geven, webdesign ga je ook niet trekken. Keyword: instelling.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het antwoord van jouw vraag tig keer terugkomt in de search van dit forum. Niet lullig richting jou, maar om de fora een beetje interessant te houden voor de mensen die oa jouw hier helpen word er gefilterd op topics die al te vaak zijn langsgekomen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

en ik dan... ik wil ook een persoonlijke boodschap.... ik beledigde je, ttsss, wat moet ik dan doen om ook een iets persoonlijks toegewenst te krijgen..... dumbass....

Keyword: ban....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Omdat je je sluitpost niet leest, omdat je een topic opent waarin je net zo doorgaat+een troll omdat je een topic in LA opent waarin je gaat zeggen dat het "machtsmisbruik" is, terwijl met een beetje nadenken best duidelijk is waarom je topic dichtging (zelfs anderen nietmods zagen het) omdat je een topic opent met een onduidelijke titel waarom omdat je het ook ff met ozboz zelf mag afhandelen

omdat omdat omdat. eh eh..

ow! het allerbelangrijkste: omdat ik graag aan machtsmisbruik doe!!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op maandag 01 april 2002 21:26 schreef OzBoz het volgende:
Nou ik zal je een tip geven, webdesign ga je ook niet trekken. Keyword: instelling.
Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif
NOFI of course :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Nou bedankt, maar het lijkt me nu ongeveer wel duidelijk waarom je topic dichtging? Anders kun je misschien beter een ander forum zoeken. In ieder geval veel succes met je studie dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.