Toon posts:

[html - js] Problemen met 0 frames

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nogmaals , hopelijk de laatste keer

ik heb het volgende probleem

ik heb een "site" gemaakt waar door middel van een javascriptje , dit word geladen als de pagina word geopend gezorgd dat er een bestand/url in een 0 frame (onzichtbaar in browser) word geladen

de site bestaat uit :
topframe , leftframe , rightframe , en mainframe

Aleen de mainframe is duszichtbaar

opzich klopt alles , en werkt alles , enzovoorts , maar ik sla alles dus op , en dan komt het wazige , als ik hem dan bijvoorbeeld een minuut og 10 later bekijk , is het nog goed , en bijvoorbeeld een uur later dan hoor je ineens , als er iets in die 0 frames word geladen , dan hoort je dat geluid dat je hoort als je ergens op klikt in internet explorer

weet iemand hoe ik dit op kan lossen ? want eerst is het geluid er niet , en dan ineens , op onverklaarbare wijze , zonder dat ik nog iets heb aangepast , issut er wel

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:23
Zal wel een tikje zijn dat IE geeft als je een reload uitvoert? 'k Zou het je niet kunnen zeggen, aangezien ik nooit IE gebruik... en geluidjes zet ik al meteen af!

Hoe je kan testen: maak de frames tijdelijk wel zichtbaar, en kijk dan in welk frame er iets gebeurt op het moment van het tikje. Dat frame wordt dan herladen of zo?