vertaling programma

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goedendag
bestaat er een programma die tekst bestanden ( van word ofzo) kan vertalen in het nederlands of engels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij altavista (om precies te zijn babbelfish) kun je 150 woorden laten vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:42
Babylon werkte toch ook voor offline bestanden? Moet je heel even naar zoeken, schijnt (iig voor web-content) goed te werken.

Althans: je krijgt er een lees- en begrijpbare tekst uit; foutloos natuurlijk niet: dat zal je geen enkel pakket tegenwoordig nog zien doen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 21:02 schreef sjroorda het volgende:
Babylon werkte toch ook voor offline bestanden? Moet je heel even naar zoeken, schijnt (iig voor web-content) goed te werken.

Althans: je krijgt er een lees- en begrijpbare tekst uit; foutloos natuurlijk niet: dat zal je geen enkel pakket tegenwoordig nog zien doen, denk ik.
het is voor offline teksten ......bv iemand typt iets in het duits op word ....... en dat wil ik lezen in het nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:42
Ik zeg dat ik niet zeker weet of Babylon dat wel of niet kan; moet je even uitzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als ik het goed heb ......kan Babylon alleen van het engels en duits naar een andere taal ? toch
is er geen programma die ook chinees enzo kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:02
Ja, kan alleen van in dit geval van Duits naar Engels, dus niet Duits-> Nederlands. Bovendien is het nog steeds niet de juiste volgorde van woorden.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 09:44
www.worldlingo.com mischien iets? Er is een onsite vertaler en je het is ook te koop oid :?
btw babylon iig niet hele teksten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok ff dit is me probleem
ik heb een tekst in het duits en ik ben geen ster in duits wil dit graag kunnen lezen in het nederlands of engels ( liefst nederlands ) die stukje tekst bestaat uitt 20 bladzijde,............ hoe krijg ik dit voor me elkaar ?
Pagina: 1