Toon posts:

mobo p2b asus 400mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik zou graag een p3 550 of als dit mogelijk is hoger willen upgraden. Wie weet tot hoever dit mobo kan gaan.Spec aanwezig tot 550mhz.
Volgens asus ondersteunt dit mobo ook P3.

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Kijk anders een op de asus site of het boekje ervan. Mijn p3bf kon max p3 850. Met een bios update vast wel weer hoger. Ik denk dat het met die p2b ook wel zo is. Dus een p3 550 moet makkelijk lukken.

I'll be back

Verwijderd

Ja ik weet zeker dat er een P3 tot 600 in kan (katmai dan)
of er ook een coppermine in kan weet ik niet?

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op maandag 01 april 2002 20:52 schreef lala het volgende:
Ja ik weet zeker dat er een P3 tot 600 in kan (katmai dan)
of er ook een coppermine in kan weet ik niet?
Hangt af van het revisienummer. Dit staat ergens tussen de PCI/ISA-sloten in.

Is dat nummer hoger dan 1.10 dan is dat moederbord voor coppermines geschikt. Is dat lager, dan niet.

Bij moederborden van revisie 1.10 wisselt het.

Ik heb in één PC een Asus P2B rev. 1.10 en daar zit een PIII-800(slot 1) in (met bios v1012).

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 12:52

EXX

EXtended eXchange

Even de Search gebruiken, dit onderwerp is al vele malen voorbij gekomen en er is echt heel veel info over. Het komt erop neer dat je kunt gaan tot en met de 1 GHz Celeron (Coppermine versie!). Indien je een oude revisie hebt, moet je bovendien een slotkey adaptor nemen met voltage jumpers en die op 1.8v zetten.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 02 april 2002 11:28 schreef EXX het volgende:
Even de Search gebruiken, dit onderwerp is al vele malen voorbij gekomen en er is echt heel veel info over. Het komt erop neer dat je kunt gaan tot en met de 1 GHz Celeron (Coppermine versie!). Indien je een oude revisie hebt, moet je bovendien een slotkey adaptor nemen met voltage jumpers en die op 1.8v zetten.
En behoorlijk koelen als je op 1.8V zet met de adapter. Maar goed, dit is werkelijk zo vaak langsgekomen:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]Je zoekactie naar 'p2b' leverde 1179 resultaten op. Resultaten 1 - 50.[/url]

Oslik blyat! Oslik!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:19

Floor-is

5.2

Dit had je met de search heel eenvoudig kunnen vinden.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.