M'n Vcore kan ik niet hoger krijgen dan 1.7V voor m'n CellyII 566.Hij loopt nu stabiel op 806Mhz,maar voor 850 moet ik er echt 1.8/1.9V oppleuren.Iemand enig idee hoe ik alsnog het voltage kan verhogen ???
ik heb 4 dagen geleden nog de nieuwste BIOS gedownload(1.6),maar max.Vcore voor de Celly II blijft 1,7 Volt
Dit zuigt !!!
Verwijderd
Hee!! Ik heb hetzelfde mobo... MSI 6309.
Wat voor bios heb jij?? een ami of een award?
Thanx dude!!
Wat voor bios heb jij?? een ami of een award?
Thanx dude!!
ik heb AMI BIOS.Maar ehh ik las in een topic van jou dat jij je PIII op 1,8V kan laten draaien.Kijk dat moet ik dus ook hebben voor m'n CellyII.Ik moet er dus voor zorgen dat de BIOS m'n cpu herkent als een PIII ipv een CellyII.....maar hoe???
Iemand suggesties?
btw Op welke site staat die nieuwe 1.7AMI BIOS dan? Niet op die van MSI.
Iemand suggesties?
btw Op welke site staat die nieuwe 1.7AMI BIOS dan? Niet op die van MSI.
Verwijderd
Nee je hoeft geen nieuwe bios te dl'en, gewoon je V op 1,7 instellen en je huidige bios opnieuw flashen. Hij ziet dan die 1,7 als 'default' voltage en nu kun je dus tweaken naar 1,8 à 1,9. Evt. kun je dit kunstje dus nog een keer herhalen met je V op 1,9 ! Dan kun je tot ver over de 2 V, maar dat zal je proc. niet zo lekker vinden.
nope werkt niet!!! Ik had m'n BIOS al 2x geflash met 1.7V Vcore ivm update.Net nog ff dezelfde BIOS opnieuw geflashed met 1.7 V maar dit blijft het maximale !!! Zal dus wel per mobo/bios verschillen. jammer.....;(
Verwijderd
ik heb er een 700e op zitten en die draait op 1,85 volt...gaat niet hoger.. zit er geen lock op die cellys?
Greetzz,
Da Psycho Duck
Greetzz,
Da Psycho Duck
Verwijderd
Ik geloof dat ik ergens (zou niet meer weten waar) gelezen heb dat de BIOS van de MS6309 de voltages afleid uit de processor die er in zit. Dus als je CPU standaard 1.5 V wil zullen de keuzemogelijkheden rond deze waarde liggen. (bijv. tussen 1.3V en 1.7V).
ik heb ook een ms-6309 ik kan ook wel tot de 1.8 - 1.9
ik een een 850 Mhz Proc er op zitten..(op dit moment 933)
net zoals hij al zei..misschien is het per proc verschillend....welke processoren gebruiken jullie ? (hoeveel Mhz) ?
ik een een 850 Mhz Proc er op zitten..(op dit moment 933)
net zoals hij al zei..misschien is het per proc verschillend....welke processoren gebruiken jullie ? (hoeveel Mhz) ?
Verwijderd
3 jaar oude topic
.
Als je niks zinnigs te melden hebt, post dan niet
Als je niks zinnigs te melden hebt, post dan niet
[ Voor 65% gewijzigd door Mentalist op 11-07-2003 13:12 ]
Ouwe 
jobsoft, van deze vraag worden we geen moer wijzer. Vermoedelijk heeft je vraag iets te maken met je 2 DOC topics die door ReemF gesloten zijn : lees zijn sluitmsg's nog eens goed door.
ReemF in "Vcore bij MS-6309 PIII"
ReemF in "P III 850 Mhz overclocken"
jobsoft, van deze vraag worden we geen moer wijzer. Vermoedelijk heeft je vraag iets te maken met je 2 DOC topics die door ReemF gesloten zijn : lees zijn sluitmsg's nog eens goed door.
ReemF in "Vcore bij MS-6309 PIII"
ReemF in "P III 850 Mhz overclocken"
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()