Versterker opvoeren.

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 13:43

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Topicstarter
ik vraag me eigenlijk Uberhaupt af of het wel kan. ik heb namelijk een oude hifi versterker (zie sig) heb em lekker aan de buitenkant verbouwd enzo, allemaal heel leuk en aardig, maar nou vraag ik me af. Hoe zorg ik dat ie het langer volhoudt/minder snel gaat clippen etc.

Nou zit er wel een 80mm fannetje wat lucht er uit te zuigen maar das niks. heeft het uberhaupt nut om heatsinkjes op de eindversterkers te plaatsen? of als er een zwaardere voeding in gaat? gaat ie dan minder snel clippen? Kan je zonder de eindversterkers te vervangen het beestje eigenlijk wel opvoeren?

ik heb niet zo veel verstand van de werking van versterkers maar wat advies om het uithoudingsvermogen van het beestje te vergroten zou ik erg op prijs stellen

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Dit is al vaker langsgekomen, kort gezegd: Nee.

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 20:19 schreef hervaz het volgende:
:{ minderz, maar ja echt onverwacht komt het niet, had al zo'n gevoel dat het bijna onmogelijk was

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Niets aan te doen helaas, zelf een krachtige versterker bouwen is mits je kennis van electro hebt helemaal niet zo moeilijk met een velleman of stoetkit!

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 20:29 schreef hervaz het volgende:
Niets aan te doen helaas, zelf een krachtige versterker bouwen is mits je kennis van electro hebt helemaal niet zo moeilijk met een velleman of stoetkit!
heb wel wat kennis van electro, maar heb gewoon een prima versterker staan. alleen tjah. hijs niet echt krachtig

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op maandag 01 april 2002 20:19 schreef hervaz het volgende:
Ik heb echt een megadejavu met dit topic.

Volgens mij is dit exact hetzelfde al een langsgekomen, van dezelfde topicstarter (geloof ik), zelfde topictitel en zelfde probleem/oplossing

Zelf met pics van het uiteindelijke knutselresultaat (met een fan op de versterkert gebakken)

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 20:45 schreef Lampje het volgende:

[..]

Ik heb echt een megadejavu met dit topic.

Volgens mij is dit exact hetzelfde al een langsgekomen, van dezelfde topicstarter (geloof ik), zelfde topictitel en zelfde probleem/oplossing

Zelf met pics van het uiteindelijke knutselresultaat (met een fan op de versterkert gebakken)
jaa ik zeg toch ook ZIE sig!!!!!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

het heeft niet eens nut. Lees de FAQ maar eens over watts en zoek dan het vorige topic maar op.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.