Ik heb 2 IBM schijf van 61.4 GB...
Ik ga morgen avond mijn systeem updaten naar:
Moederbord SocketA MSI K7T266 Pro2-RU
CPU AMD Athlon XP 1800+
Cooler Spire SocketA 5EB34B3-H
HDD IBM 61.4Gb 7200rpm UDMA100
2x 256MB DDR SDRAM
VGA AGP ATI Radeon 8500 PRO 64MB DDR + TV-Out
Smart Key IBM
Ik krijg er dus nu nog zo een schijf bij (ja het is dezelfde !!)... En ga deze dus in een RAID0 configuratie plaatsten (Er is al gezorgt voor tijdelijke opvang van mijn bestanden).
Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen over de partitie indeling die ik er na ga maken van de 122.8 GB die ik dan heb.
Ik dacht aan:
10 Windows XP
10 Windows 98se of een Linux distributie
15 Games (geinstallleerd)
15 Installatie-file's (dus alle proggie's die ik vaak gebruik, en een paar GHO files.)
10 ISO's voor games
60 DivX films
aangezien partiteren niet kan als er (Teveel) data op de schijf staat vraag ik me af of dit wel een goeie indeling is... Tips zijn welkom, (hoe zoude jullie je 120 GB indedelen als je (nu al meer dan 30 GB aan DivX films heb) en voor de rest 2 OS wil gaan draaien.
B.V.D.
Ik ga morgen avond mijn systeem updaten naar:
Moederbord SocketA MSI K7T266 Pro2-RU
CPU AMD Athlon XP 1800+
Cooler Spire SocketA 5EB34B3-H
HDD IBM 61.4Gb 7200rpm UDMA100
2x 256MB DDR SDRAM
VGA AGP ATI Radeon 8500 PRO 64MB DDR + TV-Out
Smart Key IBM
Ik krijg er dus nu nog zo een schijf bij (ja het is dezelfde !!)... En ga deze dus in een RAID0 configuratie plaatsten (Er is al gezorgt voor tijdelijke opvang van mijn bestanden).
Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen over de partitie indeling die ik er na ga maken van de 122.8 GB die ik dan heb.
Ik dacht aan:
10 Windows XP
10 Windows 98se of een Linux distributie
15 Games (geinstallleerd)
15 Installatie-file's (dus alle proggie's die ik vaak gebruik, en een paar GHO files.)
10 ISO's voor games
60 DivX films
aangezien partiteren niet kan als er (Teveel) data op de schijf staat vraag ik me af of dit wel een goeie indeling is... Tips zijn welkom, (hoe zoude jullie je 120 GB indedelen als je (nu al meer dan 30 GB aan DivX films heb) en voor de rest 2 OS wil gaan draaien.
B.V.D.