[html]scrollbar bij 800x600

Pagina: 1
Acties:

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-08 14:50

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Is het mogelijk om mijn website op een beeldresolutie van 800x600 scrollbars te geven, en als je een beeldreso gebruikt van 1024x768 of hoger dat ie dan scroll="no" doet? Ik wil het niet dmv. een gate way doen, dat van "800x600 user click here" - higher "click here". Dus: kan dit? Zo ja, hoe? Of heb je een linkje naar een script? Alvast bedankt. :)

[edit]
Het gaat trouwens om deze site.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Het kan ja, maar of je het ook wilt? Ik heb mijn beeldresolutie op 1600*1200 staan, maar mijn browserwindows zijn toch maar 800 pixels breed. Dan is het nogal irritant als ik geen scrollbars krijg toch? ;)

Ik zou die scrollbars lekker laten voor wat het is, mensen hebben daar minder last van dan je denkt. :)

• Copyman

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 19:57 schreef Cheatah het volgende:
Het kan ja, maar of je het ook wilt? Ik heb mijn beeldresolutie op 1600*1200 staan, maar mijn browserwindows zijn toch maar 800 pixels breed. Dan is het nogal irritant als ik geen scrollbars krijg toch? ;)

Ik zou die scrollbars lekker laten voor wat het is, mensen hebben daar minder last van dan je denkt. :)
Zet je beeldschermreso dan maar eens op 800x600 (oef, draai zelf ook 1280x1024), en bezoek mij site eens. Het zou ook net kunnen, maar als jij zegt dat het kan... weet je dan toevallig ook hoe? :)

Verwijderd

Je kan dan ook "auto" inplaats "no" doen toch , heb ik iig wel...

Verwijderd

innerheight checken en aan de hand daarvan een scrollbar neerzetten of niet? is maar een idee, volgens mij moet dat wel lukken

• Copyman

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Idd, ik zet hem wel op auto. :) Nooit meer aan gedacht. Bedankt iig!

Verwijderd

He gaaf man :) , ok , graag gedaan ;)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 11:59 schreef Copyman het volgende:
Idd, ik zet hem wel op auto. :) Nooit meer aan gedacht. Bedankt iig!
nadeel is dan wel dat ie 16 px aan de rechterkant vrijlaat omdat daar de scrollbar moet komen

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 16:51 schreef mophor het volgende:nadeel is dan wel dat ie 16 px aan de rechterkant vrijlaat omdat daar de scrollbar moet komen
Mophor was mij iets te snel af...

Jij hebt je "kop" 800 pixs breed, als je deze terug brengt tot 784 dan is het probleem als het goed is opgelost

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 16:51 schreef mophor wat
Op dinsdag 02 april 2002 20:07 schreef Syst3m_3rr0r het volgende:
Mophor was mij iets te snel af...
iets? :+

Verwijderd

Wat zijn 3 uurtjes nou? 8-)
Pagina: 1