Videokaart wissel... (stomme) vraag

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb misschien een stomme vraag maar toch...

Ik heb nu een Nvidia Geforce 2MX 32 MB
Ik gebruik driverversie 21.83 WHQL voor Win XP

Deze week verwacht ik mijn Geforce 3 ti500.

Is het nu verstandig om de kaart erin te zetten en helemaal schoon opnieuw te beginnen, dus met nieuwe installatie van XP,
of kan ik de kaart zo omwisselen en pakt die driver-versie de kaart automatisch en hoef ik verder niks te doen???

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

alleen die kaart omwisselen moet genoeg zijn! hij zal die gf3 gewoon detecten neem ik aan...

hij gebruikt toch dezelfde driver als je gf2mx

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Misschien even opnieuw de detonators erop zetten zodat alles effe fresh is voor de zekerheid.

Sux6

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:13

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik denk dat ie het gewoon gaat doen maar ook als ie dat doet zou ik toch ff de drivers opnieuw installeren voor de zekerheid. De GF3 heeft namelijk wat extra's die de GF2 niet heeft en die worden dan misschien pas echt goed geinstalleerd.

Gewoon doen!

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Gewoon drivers de-installeren met de oude videokaart erin, dan pc uitzetten, dan vindt hij de nieuwe kaart en installeren maar !

Verwijderd

gewoon de geforce erin gooien en misschien hoef je dan niet eens XP weer opnieuw erop zetten mijn buurjongen had dat ook maar dan niet de zelfde videokaarten maar bij hem deed de geforce het gewoom zonder xp er helemaal opnieuw op te zetten *D

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Het kan gewoon zoals de anderen het zeggen. Maakt helemaal niets uit.

Verwijderd

Het is altijd slim om een hele frisse instal te doen. Met de meeste hardware die ik heb gekocht, deed het niet perfect na het er gewoon ingezet te hebben.

Na een frisse windows, werkte wel alles.
Pagina: 1