Hallo..vraagje. Weet iemand nog een leuke en verslavende online spel? 'T liefst eentje dat nix kost. Ik heb bijv. PA gespeeld...maar na twee gratis ronden en een deel betaalde had ik mien nocht. Alle suggesties zijn welkom.
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
alleen dit zijn open betas, op den duur kun je hier gewoon voor gaan betalen... www.runescape.com is een gratis MMORPG maar ziet er wat minder uit en naar een paar weken spelen heb je het wel gezien... binnenkort (zeer binnenkort
Ik zou Ragnarok Online eens proberen.
Aan het begin ff "moeilijk" wat je moet doen enzo, maar daarna een super spel.
Vooral met een party
Vooral met een party
Verwijderd
i knowOp maandag 01 april 2002 21:23 schreef M@NIC het volgende:
Ik zou Ragnarok Online eens proberen.
Vooral met een party
Dank jullie vriendelijk...hyggelig. Vergeef de zwakke Nederlandse grammatica btw, ik ben't wat verleerd. Affijn...ik test die Ragnarok Online (doet me denken aan FF8...;)). Als iemand nog meer weet...ik sta open!
Ik raad je aan om over 10 dagen RO te testenOp maandag 01 april 2002 23:29 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
Dank jullie vriendelijk...hyggelig. Vergeef de zwakke Nederlandse grammatica btw, ik ben't wat verleerd. Affijn...ik test die Ragnarok Online (doet me denken aan FF8...;)). Als iemand nog meer weet...ik sta open!
Hijs nu down, check RO draadje
Blaat..ik ben aan't neerhijsen..sukk!Nog anderhalf uur..wat moet ik in de tussentijd doen?
Ik heb ook al een account aangemaakt..dit blijft wel gratis toch?
hiero == redmoon
Vet spel
Enige nadeel is dat het rete moeilijk is als je verkeerde karaktertje kiest.
Leuke is dat je ken groupen en samen levels kan groeien.
Gratis voor 10 dagen. Daarna moet je nieuw account aanmaken
Wil je langer spelen heb je credit card nodig (Met nieuw account heb je dus ook een nieuw karaktertje)
Vet spel
Enige nadeel is dat het rete moeilijk is als je verkeerde karaktertje kiest.
Leuke is dat je ken groupen en samen levels kan groeien.
Gratis voor 10 dagen. Daarna moet je nieuw account aanmaken
Wil je langer spelen heb je credit card nodig (Met nieuw account heb je dus ook een nieuw karaktertje)
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
hmmm, ik mis lineage
naja, nu wachten op nwn, en dan gaan clanwarren
(64 man op 1 server, gaat rocken op lans)
Verwijderd
Zijn er ook RPG's waar je niet 5 keer op een lvl 1 monster moet hakken, uren lang saaie monsters doden om een lvl omhoog te gaan, met een fatsoenlijke interface?
En waar je kan RENNEN, daar hebben ze geloof ik nog nooit van gehoord...
En waar je kan RENNEN, daar hebben ze geloof ik nog nooit van gehoord...
Pagina: 1