Toon posts:

Online Store

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een cgi-script gedownload voor een online store maar ik heb geen idee hoe ik deze aan de praat krijg of hoe dit werkt. Kan iemand mij misschien helpen of weet je nog een andere makkelijkere manier voor een online store te maken?

Alvast bedankt

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 08:27
dan moet de server PERL support hebben...

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

W&G > P&W

mijn T.net systeemspecspagina

• Speedener
Op maandag 01 april 2002 19:00 schreef RRX het volgende:
W&G > P&W
True True

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 18:58 schreef microtech het volgende:
Hoi,

Ik heb een cgi-script gedownload voor een online store maar ik heb geen idee hoe ik deze aan de praat krijg of hoe dit werkt. Kan iemand mij misschien helpen of weet je nog een andere makkelijkere manier voor een online store te maken?

Alvast bedankt
edit:

Fok net te laat :o

Dan moet je bij de buren zitten....

Verwijderd

Topicstarter
dat heeft ie!

en dan, ik weet niet wat ik nu met dat script moet beginnen. Nog nooit mee gewerkt!

• Speedener
Op maandag 01 april 2002 19:01 schreef microtech het volgende:
dat heeft ie!

en dan, ik weet niet wat ik nu met dat script moet beginnen. Nog nooit mee gewerkt!
ok zet het script in de CGI-BIN map... en vraag aan je HP het path naar de PERL parser.. en vul dat boven aan het script in. en de rest moet dat vanzelf gaan..

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt makkelijk maar hoe kan ik in het script komen voor dat te veranderen?? Misschien een stomme vraag maar ik heb echt geen flauw idee!!!

Alvast bedankt

• Speedener
Op maandag 01 april 2002 19:04 schreef microtech het volgende:
Lijkt makkelijk maar hoe kan ik in het script komen voor dat te veranderen?? Misschien een stomme vraag maar ik heb echt geen flauw idee!!!

Alvast bedankt
wat dacht je van Notepad...

MET NOTEPAD KAN ALLES :D

Verwijderd

Ik mag hopen dat er een install text file bij staat, en dat je over een klein beetje basiskennis beschikt. Lees verder ook de online documentatie van je hosting provider.

Ik ben van mening dat je met een klein beetje onderzoek wel een eind moet kunnen komen.

Verder nog: het is een CGI topic, en dat hoort dus inderdaad in [forum=14], en moderatie voorstellen graag niet in het draadje zelf posten, maar in SeM, of via ICQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.