Diablo II backuppen

Pagina: 1
Acties:

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
Omdat ik mijn PeeCee binnenkort weer eens ga schoonmaken en daarna wel weer gewoon met Diablo II verder wil kunnen gaan, vroeg ik mij het volgende af:

Hoef ik alleen maar de "Save" directory te backuppen en die later terug te zetten, of moet ik meerdere files verplaatsen om alles goed te laten werken?

omniscale.nl

Verwijderd

Yep, je hoeft alleen maar een backup van de save directory te maken

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

het is sowieso aan te raden dit wat vaker te doen. vooral als je op nightmare of hell speelt. is wel makkelijk dat je je savegame terug kan zetten als je het helemaal vernaggeld hebt.
Ik vind het bijvoorbeeld niet tof om een paar ton aan poen kwijt te raken, of een bak exp.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Hoe verlies je exp.??

Ps. ik vat die 'nieuwe' items niet helemaal, bv. Demonshide sash ofzo? Komen alle items nu ook terug in extra goede vorm ofzo? (ik zit in nightmare), gaat dat dan ook in Hell gebeuren, alleen dan nog beter? (wow, moet ik dan denken aan een Acient Armor van 800 ofzo?? :P)

• posttoast
Experience verlies je als je in Nightmare of Hell doodgaat.

omniscale.nl

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Om ff terug te komen op die items, in NM en Hell vind je Exceptional items, dat zijn betere versies van de normale. Ik dacht dat een ancient armor alleen in Nm of Hell te vinden was, maar dat schijnt niet zo te zijn. En exceptional ancient armor is een Ornate plate, en als je daar een exceptional van vindt ben je de man, die gaan (magic/rare) namelijk tot 900. (ik heb er een van 847)

Het is niet zo dat je in Hell skill weer een betere versie vindt van de demonhide sash, of van de sharktooth armor, je vindt gewoon meer exceptional items.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Tnx Clay!!

Ps. shit zeg, dat van dat doodgaan en exp. verliezen in NM en Hell wist ik niet :P ff niet meer zo 'risky' spelen dan :P:P

Verwijderd

Ik heb dit dus ook ooit gedaan (save game backuppen en formatteren maar). Ik raad toch aan om de hele diablo 2 directory te backuppen, want ik kon toen de filmpjes niet meer kijken (behalve Act I dan):(.
Of weet iemand misschien welk(e) bestandje(s) je moet backuppen om de filmpjes te houden zodat ik niet steeds de hele directory hoef te backuppen? :)

• posttoast
Ja, das wel een goeie! Lijkt me ook wel leuk om de filmpjes nog te kunnen bekijken als ik geformateerd heb. Dus als iemand weet welk bestand...?

omniscale.nl

Pagina: 1