Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Verwijderd
Op maandag 01 april 2002 18:45 schreef daFubar het volgende:
xbox serivce packs downen en installen
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Daar zullen er dan wel veel van komenOp maandag 01 april 2002 18:45 schreef daFubar het volgende:
maar nee ik heb hem nog niet opgehad en ook nog niet in een netwerk gehangt. Ding is me veel te dierbaar om open te breken.
Verwijderd
Ik niet, maar er zijn plenty plaatjes van de binnenkant te vinden op het netOp maandag 01 april 2002 18:36 schreef Duinkonijn het volgende:
Heeft iemand hem al eens open gehad ?
Nee, het is alleen maar bedoeld voor spellen. De XBox heeft een vast IP adres en draait geen services die je zou kunnen aanspreken.Als je hem op het netwerk van je hangt
wat kan je der dan mee?
gebruiken als file space ???
Ow damnOp maandag 01 april 2002 19:01 schreef Vibromass het volgende:
[..]
Ik niet, maar er zijn plenty plaatjes van de binnenkant te vinden op het net
[..]
Nee, het is alleen maar bedoeld voor spellen. De XBox heeft een vast IP adres en draait geen services die je zou kunnen aanspreken.
Tjah mocht er een bug in zitten kan het makkelijk gefixt worden en hoef je niet 12 memorycards te kopen om eventuele problemen te fixen.Op maandag 01 april 2002 18:45 schreef daFubar het volgende:
Verwijderd
Vast IP-adres? Denk het niet, volgens mij moet hij een soort van mini-DHCP-iets hebben, want je kan er ook meerdere Xboxen mee aan elkaar knopen.Op maandag 01 april 2002 19:01 schreef Vibromass het volgende:
Nee, het is alleen maar bedoeld voor spellen. De XBox heeft een vast IP adres en draait geen services die je zou kunnen aanspreken.
Verwijderd
Nope, er komt geen DHCP bij kijken. Misschien komt dat nog zodra die online dienst klaar is, maar huidige spellen zoals Halo en Tony Hawk's 3 gebruiken één vast IP adres.Op maandag 01 april 2002 23:37 schreef RefriedNoodle het volgende:
[..]
Vast IP-adres? Denk het niet, volgens mij moet hij een soort van mini-DHCP-iets hebben, want je kan er ook meerdere Xboxen mee aan elkaar knopen.
Alle XBoxen op het LAN hebben hetzelfde adres en wel 0.0.0.1. De spellen sturen hun updates als broadcasts, met binnenin de pakketjes informatie over welke XBox aan welke XBox(en) aan het zenden is.
Hmmmm ,ruimte zat voor waterkoelingOp maandag 01 april 2002 19:20 schreef Vibromass het volgende:
[afbeelding]
Zo dus, zonder power supply of DVD drive
Verwijderd
Tja, dat vonden ze bij Hardocp dus ook alOp dinsdag 02 april 2002 00:40 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Hmmmm ,ruimte zat voor waterkoeling
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dan vind jij een pc zeker ook lelijk?Op dinsdag 02 april 2002 08:05 schreef s_roubos het volgende:
Hij is aan de binnenkant nog lelijker dan aan de buitenkant... wat een zooitje in dat ding.
Duinkonijn: Hoe kan het nou dat jij niet kapotte DVD's hebt zoals hier, of heb je soms een ander type?
🌞🍃
Ik zit zelf nu op tweakers met mijn nieuwe X-box.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Bij online gamen heb je trouwens wel een behoorlijke snelheid nodig want het lagt als de tering.
Maar nu eerst ff terug naar Den Haag
Hoe heb je dat gedaan, en wat kun je nog meer ermee? MP3 afspelen, DivX?Op dinsdag 02 april 2002 10:36 schreef Dinictus het volgende:
Ik heb hem al helemaal gestripped.
Ik zit zelf nu op tweakers met mijn nieuwe X-box.
of is dit soms een erg flauw geintje?
Op dinsdag 02 april 2002 11:37 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan, en wat kun je nog meer ermee? MP3 afspelen, DivX?
of is dit soms een erg flauw geintje?
wat denk je nou zelf?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
LOL!! Je gaat toch niet menen dat je dat echt gelooft heOp dinsdag 02 april 2002 11:44 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf?
Ik ga 'm thuis nog wel ff aan het netwerk hangen, maar ik verwacht niet dat 't gaat werken trouwens.
We zien het wel...
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
en wat denk jij dat het ding op die gele print links is?Op maandag 01 april 2002 19:20 schreef Vibromass het volgende:
[afbeelding]
Zo dus, zonder power supply of DVD drive
juist
Verwijderd
LOL, is maar klein percentage met zon kut XboxOp dinsdag 02 april 2002 09:28 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dan vind jij een pc zeker ook lelijk?
Duinkonijn: Hoe kan het nou dat jij niet kapotte DVD's hebt zoals hier, of heb je soms een ander type?
Volgens jou heeft iedereen last van kapotte dvd's?Op dinsdag 02 april 2002 09:28 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dan vind jij een pc zeker ook lelijk?
Verwijderd
Ja nu je het zegt. Alleen de kap is erafOp dinsdag 02 april 2002 13:06 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
[..]
en wat denk jij dat het ding op die gele print links is?
juisteen schakelende voeding