Nee, DNS probleem ...
Ping maar eens in de dos-prompt :
ping www.nu.nl
en
ping 62.69.162.199
Je zult zien dat je de eerste niet kunt pingen en de 2e wel.
ping www.nu.nl
en
ping 62.69.162.199
Just as Good
En aan wie ligt dat?? Aan de ISP of aan de DNS instellingen?Op maandag 01 april 2002 18:43 schreef iznogood het volgende:
Nee, DNS probleem ...
ping www.nu.nl
en
ping 62.69.162.199
In je netwerkinstellingen kan je er toch gewoon een extra dns server bijzetten zodat je een reserve hebt. Werkt bij mij ook prima.
Leeg
Verwijderd
Laat me raden:
Je hebt @Home kabel internet, draait win98 en hebt net IE 6.0 geinstalleerd ?
Had ik een tijdje geleden ook. @Home verteldde mij toen dat ze IE 6.0 niet ondersteunen. Bij het herinstalleren van 5.5 was het probleem weer over.
Geen oplossing, maar wel een mogelijke verklaring. Sorry
Fritsie
Had ik een tijdje geleden ook. @Home verteldde mij toen dat ze IE 6.0 niet ondersteunen. Bij het herinstalleren van 5.5 was het probleem weer over.
Fritsie
Verwijderd
hmja...ik weet niet hoe het met Marcell zit maar ik heb iig Planet met IE 5 en gebruik een router van draytek... Op de ene computer (daar zittik nu dus achter) werktie prima...Op maandag 01 april 2002 19:14 schreef Fritsie12 het volgende:
Laat me raden:
Fritsie
Welke DNS server heb je erbij staan dan?Op maandag 01 april 2002 19:09 schreef robje het volgende:
In je netwerkinstellingen kan je er toch gewoon een extra dns server bijzetten zodat je een reserve hebt. Werkt bij mij ook prima.
Hobbymatige blowerdoortest enthousiast (Retrotec) 💨. Interessant voor jouw huis? DM me maar!
Ik heb @home en draai IE 6 (+ laatste updates).
Dit werkt perfect.
Ook heb ik Windows 2000, iets waarvan @home zegt dat ze het (toendertijd) niet ondersteunen.
Dit werkt perfect.
Ook heb ik Windows 2000, iets waarvan @home zegt dat ze het (toendertijd) niet ondersteunen.
Maak eens een nieuwe gebruiker aan en kijk of hij het dan wel doet. Dan met msconfig vergelijken welke nodeloze service er eventueel geladen wordt bij de oorspronkelijke gebruiker, die dan uitvinken. (Dit werkte voor windows XP, maar ben vergeten welke service dat was, sorry)
Mooi, dan kan je toch de DNS instellingen van je werkende PC overnemen op de andere?Op maandag 01 april 2002 19:51 schreef trimaximus het volgende:
[..]
hmja...ik weet niet hoe het met Marcell zit maar ik heb iig Planet met IE 5 en gebruik een router van draytek... Op de ene computer (daar zittik nu dus achter) werktie prima...
Pagina: 1