Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
Wat je wel beter kan doen is de lamp in dat plastic "hoesje" laten zitten. dan heb ie minder kans dat ie breekt als je hem los haalt.
Verwijderd
dus k raad je aan het via t draadje te doen
of hang m op
You are free to do as we tell you to
Die grote is wel wat voor mijn fanbus. Ik heb er zoveel draden er lopen.Op maandag 01 april 2002 18:50 schreef sleeping_hollow het volgende:
wat ook een goede oplossing is, bij conrad kan je kabel houders bestellen. Als je er 2 met 5mm doorsnede koopt, kan je de uiteindes van de ccfl aan de case vastschroeven.
[afbeelding]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
of men neme een pakje kauwgom. propt alles in de mond 10 minuutjes kauwen, mooi in twee delen. en plakken maaaaaar.
houdt op hogere temperaturen soms nog beter dan tape looool
Dat zou dus betekenen dat die dingen koud blijven, dus zal je tape ook niet gaan smelten. Maar om eerlijk te zijn zou ik wel iets anders als tape gebruiken, is niet zo'n nette oplossing. die kabelhouders zijn wel een goed id.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
ennuh die dingen worden weldegelijk warm..
en bovendien zijn mijn handen geen goeie temp. meters
Verwijderd
Plakken met kauwgom
vastspijkeren
...
heb ik ook gedaan, en vastgemaakt met klittebandtape hrhrOp maandag 01 april 2002 18:33 schreef maartenb het volgende:
nee. die dingen worden nie echt warm.
Wat je wel beter kan doen is de lamp in dat plastic "hoesje" laten zitten. dan heb ie minder kans dat ie breekt als je hem los haalt.
Verwijderd
zit er een gamma bij je in de buurt?
zo ja, ga daar dan heen..daar hebben ze hele mooie kabelklemmetjes, zo stevig als je pest
trust me, zo vast als een huis..en voor die ene euro kan je glijk 4 CCFL's ophangen
succes!
klopt kijk zo...Op woensdag 03 april 2002 12:47 schreef RixTeR het volgende:
stam, let op mn howto voor op de site
zit er een gamma bij je in de buurt?
zo ja, ga daar dan heen..daar hebben ze hele mooie kabelklemmetjes, zo stevig als je pest
trust me, zo vast als een huis..en voor die ene euro kan je glijk 4 CCFL's ophangenje krijgt er dus 8 mee
succes!
Verwijderd
Je hebt van die blij kabelhoudertjes met plakplaatjes achterop
hebben een soort "Y" modelletje en onderaan de Y zit een plakker, en daar bovenop kun je hem er gewoon inklikken... Muco Amsterdam verkoopt ze, ik ga er zo ook heen
Iemand meeten?
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
kabelgootjes vastmaken met dubbelzijdig plakband..kLaar!!
Kabeltjes kan je gelijk in die kabelgoot weg werken.
Kwee alleen niet hoe ik een pic hier inzet...komt wel.. :-)
ps.Ja ik ben hier nieuw
hmm je nick doet dat niet vermoedenOp woensdag 03 april 2002 13:14 schreef TweakMaster het volgende:
ik heb me ccfl op zo'n mini kabelkoker gemaakt met tiwraps.
kabelgootjes vastmaken met dubbelzijdig plakband..kLaar!!
Kabeltjes kan je gelijk in die kabelgoot weg werken.
Kwee alleen niet hoe ik een pic hier inzet...komt wel.. :-)
ps.Ja ik ben hier nieuw
welkom btw..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.