...hoe kan ik dan m'n dingen die uit Reason in Cubase binnenkomen naar wav-krijgen? (de optie om in reason te exporteren naar wav staat nl uit, dat zal waarschijnlijk door rewire komen)
hmm, ik zie genoeg mensen hier bezig met zowel cubase als reason, is er niemand die ze met rewire samen gebruikt?
(want dat is absoluut een aanrader, dan kun je alles in reason doorlussen naar cubase en er daar dus plugins overheen halen...)
(want dat is absoluut een aanrader, dan kun je alles in reason doorlussen naar cubase en er daar dus plugins overheen halen...)
Je kunt via rewire je reason tracks ook direct opnemen in cubase. Het goede (rewire)kanaal selecteren voor opname en Just press record.....
Verwijderd
ik gebruik Sonic Foundry's MIDI RouterOp woensdag 03 april 2002 14:26 schreef MrShaggy het volgende:
hmm, ik zie genoeg mensen hier bezig met zowel cubase als reason, is er niemand die ze met rewire samen gebruikt?
het is me nu inderdaad gelukt om iets op te nemen, maar wat word er precies opgenomen? alles wat uit de master-out van cubase komt? (kan ik bv aangeven welk kanaal op m'n mixer ik op wil nemen, want datkan ik zo niet vinden...)Op woensdag 03 april 2002 20:46 schreef Marcel het volgende:
Je kunt via rewire je reason tracks ook direct opnemen in cubase. Het goede (rewire)kanaal selecteren voor opname en Just press record.....
en Beathoven: wat doet die MIDI-router precies? ik zie zo even niet wat de link met rewire kan zijn als het om een midi-router gaat...
Verwijderd
Dat is geen gewone MIDI router maar een virtuele.. kun je maximaal 8 softsynths tegelijk mee aansturen, dus ook Reason.Op woensdag 03 april 2002 22:33 schreef MrShaggy het volgende:
[..]
het is me nu inderdaad gelukt om iets op te nemen, maar wat word er precies opgenomen? alles wat uit de master-out van cubase komt? (kan ik bv aangeven welk kanaal op m'n mixer ik op wil nemen, want datkan ik zo niet vinden...)
en Beathoven: wat doet die MIDI-router precies? ik zie zo even niet wat de link met rewire kan zijn als het om een midi-router gaat...
Alleen dat direct opnemen kan dan weer niet.. maar daar heb ik wel externe programma's voor (of ik importeer de boel in reason en neem het daarna op)
ah, ik snap het....gebruik daar zelf hubi's loopback device voor. maar het leuke van rewire is dat je elke stekker achterop het rack van reason rechtstreeks naar cubase kunt pluggen, zodat je daar als audio binnenkrijgt en er vst-plugins over kunt halen (zodat je dus veel meer effecten tot je beschikking hebt dan die paar in reason zelf)Op woensdag 03 april 2002 22:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat is geen gewone MIDI router maar een virtuele.. kun je maximaal 8 softsynths tegelijk mee aansturen, dus ook Reason.
Alleen dat direct opnemen kan dan weer niet.. maar daar heb ik wel externe programma's voor (of ik importeer de boel in reason en neem het daarna op)
Pagina: 1