Ik heb een script dat mijn site niet gecached word.. maar nu vroeg ik me af of de plaatjes dan ook niet gecached worden en of het mogelijk is dat als dat zo is dat dan de plaatjes WEL gecached worden zodat mijn server minder trafic trekt...
Verwijderd
Volgens mij is wat jij wilt zelfs gewoon standaard.
Dat doet dit forum bijvoorbeeld ook toch? Een plaatje is in principe een link, en geen deel van de pagina
Dat doet dit forum bijvoorbeeld ook toch? Een plaatje is in principe een link, en geen deel van de pagina
ow ok...
DAMN ik had gehoopt dat ik mijn dataverkeer kon inkrimpen op deze manier ....
DAMN ik had gehoopt dat ik mijn dataverkeer kon inkrimpen op deze manier ....
Verwijderd
Je kan met een server side taal wel een andere header meegeven aan een plaatje. Zie de random-iconsie sommige mensen hebben.
In die icons is ingesteld dat ze niet gecached worden zodat het echt random blijft
Andersom kan ook, maar een nadeel is dat je een script moet aanroepen voor een plaatje. Misschien kan het ook met htaccess maar dat weet ik niet.
In die icons is ingesteld dat ze niet gecached worden zodat het echt random blijft
Andersom kan ook, maar een nadeel is dat je een script moet aanroepen voor een plaatje. Misschien kan het ook met htaccess maar dat weet ik niet.
Pagina: 1