Toon posts:

Waar verkopen ze in NL. Blauw/Paarse T.Birds?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me een duidelijke vraag. Ik zoek een T.Bird (800 of beter) met een Blauw/Paarse core. Niet een groene dus.

Wie weet waar ze die hebben?

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

wat ga je ermee doen joh, aan de muur plakken? Of heb je een koelblok van glas zodat je er altijd tegenaan moet kijken??

(of zijn die dingen gewoon beter??)

Verwijderd

hmm die blauwes zijn bij de thunderbirds als het goed is de Austin versies Helpdesk, dus kan je volgens mij beter de groenige versie hebben

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 14:47

Exterazzo

Qeasy

Komt er dan eindelijk een vervanging voor die P166?

Audentia

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
The Dude: Niet waar, de blauwe TBirds komen uit Dresden en de groenige uit Austin.

En ja, het lijkt me toch wel beter om eentje uit Dresden te hebben, stond laatst op Hard|OCP dat een 750 uit Dresden tot 1,1GHz ging zonder problemen :P

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06
Yup.
* Daan wil ook een paarse, maar kheb al een groene... boehoehoe... *DB-)*D.

Ben benieuwd waar je ze kunt halen.....

Verwijderd

Topicstarter
Dat wil ik dus weten .. >:)

Verwijderd

Het was toch zo dat alle cores boven de 800 of 900 (dat weet ik niet zeker) uit dresden kwamen ?

Verwijderd

Ik heb dus schijnbaar een 900 uit Austin dan.

Ik was al blij genoeg dat ik vorige week nog 1 met pinnen heb kunnen krijgen. Alleen 1 vraag hoeveel moet je die L1 brug wel niet kleuren man??? Ik zit met mijn KT7-Raid te klieren hiero met mijn tbirdje maar hoeveel ik krijt hij wil niet unlocken :( schijnbaar doe ik iets verkeerds ofsow. HELP ME.

tis toch alleen even een lijn trekken tussen de twee punten van de L1 brug??

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn 4 brugjes.

Ze zijn zo :

| | | |

| | | |

en dat moet dit worden :

| | | |
| | | |
| | | |

(Doorgetrokken dus) 4 streepjes

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:08

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik werk dus bij NoRRoD computers, en was vandaag ff in de winkel (cd'tje halen).
Ik vroeg voor de lol of we ook blauwe thunderbirds hadden, ja dus..... :D

Dus ga alles naar NoRRoD! :D

Whatever.

Pagina: 1