Toon posts:

[HTML] inladen table via extern-file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al rond lopen zoeken maar kan niet echt het goede antwoord vinden.

Is het mogelijk en zoja hoe dan om een een complete table in een pagina te laden zoals je bijvoorbeeld ook doet met een extern css-file of een extern javascript.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

eeuhhmm, peterbuyk zou je je misschien eerst eens willen verdiepen in de wondere wereld van html en dan vooral de tag iframe en de serverside scripting talen als php en asp daar weer van de php include tag, voordat je al je problemen op ons bord schuift. Of bedoel je dit niet...

Verwijderd

Met een serverside taal kan je bestanden includen in je html paginas.
Bijvoorbeeld SSI,php,asp etc..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 16:45 schreef cutter het volgende:
eeuhhmm, peterbuyk zou je je misschien eerst eens willen verdiepen in de wondere wereld van html en dan vooral de tag iframe en de serverside scripting talen als php en asp daar weer van de php include tag, voordat je al je problemen op ons bord schuift. Of bedoel je dit niet...
Misschien iets duidelijker zijn

Als je bijvoorbeeld een menuutje in javascript hebt in een extern-file dan plaats je dit tussen de <td> en </td> en klaar is Kees, dat is niet zo moeilijk.

Maar waar ik tegen aanloop is dat ik een complete geneste tabel waar mijn navigatie in verwerkt zit dat ik die in een externe file wil plaatsen maar als ik dat zie ik hem niet meer terug.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende gedaan wat niet wil lukken.

Ik heb de complete geneste table in een .shtml pagina gezet en deze noem ik menu1.shtml

Op de plaats waar de table weer moet verschijnen heb ik de volgende code ingevoerd

<!--#include file="menu1.shtml"-->

Maar ik zie die table niet terug verschijnen, kan iemand mij uitleggen wat ik hier fout aan doe.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

[w&g] --> [p&w] dit is nu serverside.....

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is al opgelost ik was vergeten de pagina waar alles ingeladen wordt om die te hernoemen naar de extensie .shtml
Pagina: 1