Toon posts:

DPC Teams?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik tikte net 'dutch power cows' in bij stats.distributed en ik kreeg 4 teams te zien. DPC natuurlijk en [Dutch Power Cows] TuckerSoft die net de DPC gejoined hebben en volgens mij bezig zijn om alles om te zetten. Maar ik kwam ook de volgende teams tegen:

[Dutch Power Cows] ITS en
[Dutch Power Cows] Q2 Clan Blade

De eerste deed gisteren nog iets van 800 blokkies, de tweede deed gisteren niks. Zijn dit mensen die probeerden de DPC te joinen en een foutje gemaakt hebben ofzo? Want die blokjes worden nu niet opgeteld bij het totaal van DPC. Het is niet veel, maar alle beetjes helpen natuurlijk!!

Weet iemand hier iets meer van?

Verwijderd

Ja daar ben ik ook benieuwd naar!!!
Want ik wil er wel zeker van zijn dat ik wel voor dpc en mijn eigen subteam werk...
Bij mijn subteam is overigens nog niks bijgeschreven :(
Mijn eigen stats zijn ook blijven hangen, terwijl mijn vriend al mooi 29000 plaatsen is gestegen in rank! hoe kan ik zien dat ik lid ben van dpc en lid ben van mijn eigen subteam [Dutch Power Cows] Thunder Cows?????

Verwijderd

Topicstarter
Als je bij dnet je profile bekijkt (edit your information) dan kun je zien bij welk team je zit. Zit je nog bij geen enkel team, vul dan teamnummer 10313 in (das DPC). Zit je bij een ander team, verander dit dan METEEN!!! :)

Om te kijken in welk subteam je zit, moet je het emailadres van dat subteam weten. Als dat de dnet-id in jouw dnet.ini is, zit je goed. Als je in een subteam zit, en dat subteam zat al bij dpc hoef je je geen zorgen te maken.

Die teams in mijn eerste post zijn trouwens geen subteams, maar gewone teams, daarom worden de blokjes niet bij DPC opgeteld.

Snap je het nog??? Ik geloof dat de drank mij niet veel goed doet... ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 september 2000 10:11 schreef Stiek het volgende:
Als je bij dnet je profile bekijkt (edit your information) dan kun je zien bij welk team je zit. Zit je nog bij geen enkel team, vul dan teamnummer 10313 in (das DPC). Zit je bij een ander team, verander dit dan METEEN!!! :)

Om te kijken in welk subteam je zit, moet je het emailadres van dat subteam weten. Als dat de dnet-id in jouw dnet.ini is, zit je goed. Als je in een subteam zit, en dat subteam zat al bij dpc hoef je je geen zorgen te maken.

Die teams in mijn eerste post zijn trouwens geen subteams, maar gewone teams, daarom worden de blokjes niet bij DPC opgeteld.

Snap je het nog??? Ik geloof dat de drank mij niet veel goed doet... ;)[/quote]Nu al drank??? :)

Maarre mijn vriend en ik zitten dus beiden bij dpc dus dat zit goed...
Nu nog ons subteam chacken...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, gisteravond... en de avond daarvoor, en daarvoor en daarvoor... Op vakantie zijn kan heeeel zwaar zijn... ;)

maar nu weer ff ontopic:

Wie weet wat te vertellen over die teams?

Verwijderd

Waarschijnlijk teams die bedoeld zijn/waren als sub-team, en dachten dat ze zich bij distributed.net ook als team moesten opgeven. Daar is het waarschijnlijk mis gegaan.
Pagina: 1