[XP] Extra mappen in send to

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 21:31

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

Topicstarter
hoe kan ik dit doen, ik heb er wel al een map in named nieuwe downloads, en daar staat weer een map in die programmas heet, nu wil ik dus als ik op een bestand klik met rechts, en naar kopieren naar..... nieuwe downloads/programmas.
ik krijg dus geen sub dir. in die map nieuwe downloads
wie helpt mij

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

Verwijderd

Yo mr.loepie :)

Als je de volgende keer een topic in WOS opent zou je dan de FAQ [topic=331522/1/25] even willen doorlezen ? met name punt 3 de zgn. tags [ ] zijn voor jou van belang. Het OS komt tussen de tags te staan

Over welke Windows praten we hier ? :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:44

BaRF

bijna kerst

xp : in je documents maps gewoon een linkje in de 'send to' map plaatsen :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• mr.loepie

mr.loepie

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 16:22 schreef Garfield het volgende:
Yo mr.loepie :)

Als je de volgende keer een topic in WOS opent zou je dan de FAQ [topic=331522/1/25] even willen doorlezen ? met name punt 3 de zgn. tags [ ] zijn voor jou van belang. Het OS komt tussen de tags te staan

Over welke Windows praten we hier ? :)
sorry was ik de vorige keer ook vergeten, kom omdat ik niet veel post hier mij excuses
het gaat om WINDOWS XP PRO

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op maandag 01 april 2002 16:26 schreef BaRF het volgende:
xp : in je documents maps gewoon een linkje in de 'send to' map plaatsen :)
Was makkelijk te vinden in: [topic=222747/1/200]

• mr.loepie

mr.loepie

Topicstarter
ik heb al een map in sendto gemaakt dus dat werkt wel als ik met rechts op een bestand klik maar nu wil ik naar de map daaronder en dat wil niet want daar kan ik geen nieuwe map aanmaken

• mr.loepie

mr.loepie

Topicstarter
iemand nog een idee

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

op C:\ naar "Documents and Settings" (of "Documents and Settings" bij de NL versie (kunnen toch zo goed nederlans bij M$ :P)) en daar naar het mapje van de betreffende gebruiker gaan. In die directory/map naar sendto gaan (als je die niet ziet bij de mapopties zorgen dat je ook verborgen mappen of systeemmappen kunt zien) en daar die snelkoppeling in maken.. :)

Eeuwige n00b

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast...

Zie reply Garfield.. ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 01 april 2002 16:35 schreef mr.loepie het volgende:
ik heb al een map in sendto gemaakt dus dat werkt wel als ik met rechts op een bestand klik maar nu wil ik naar de map daaronder en dat wil niet want daar kan ik geen nieuwe map aanmaken
SendTo werkt niet met dieper geneste dirs..
Dan zal je de subdir zelf in SendTo moeten zetten.

PS: Interpunctie (het gebruik van leestekens als komma's, punten e.d.) en hoofdletters maken een tekst meestal wat leesbaarder ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik wil dus een item toevoegen aan de Send To map van XP (Weet hoe dat werkt.) Alleen ik wil iets dan meteen naar me webspace (@Home) laten verzenden. (FTP)

dus naar de link: ftp://<login>:<pass>@members.home.nl/

in windows xp kun je gewoon een bestand daar naar toe slepen maar een simpele shortcut in de Send To map is niet voldoende. Hoe wel :?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

leuke vraag :(
Ik kwam net een paar minuten een progje tegen in de HK dat dit ook kan :P probleem opgelost.. (toeval..)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Ik heb xp geinstaleerd en wou dus ook mijn sendto mapje aanpassen zoa;s ik vroeger in win98 deed, maar nu kan ik hem in xp helemaal niet vinden..
Hoe komt het dat jullie er nu over praten als ik hem helemaal niet heb?

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Hier moet die echt staan Arne:
x:\Documents and Settings\<username>\SendTo

hmmz

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het is wel een verborgen directory, dus zet wel aan dat je die wilt zien :)

Maar op je eigen harde schijf er naar zoeken was genoeg geweest (of hier zoeken / googlen naar 'xp sendto'), het feit dat er over werd gepraat had je kunnen laten denken dat het toch stiekem wel bestaat ;)

Een topic voor deze vraag 5 maanden omhoog schoppen is wat overdreven :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.