Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Verwijderd
Als je de volgende keer een topic in WOS opent zou je dan de FAQ [topic=331522/1/25] even willen doorlezen ? met name punt 3 de zgn. tags [ ] zijn voor jou van belang. Het OS komt tussen de tags te staan
Over welke Windows praten we hier ?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
sorry was ik de vorige keer ook vergeten, kom omdat ik niet veel post hier mij excusesOp maandag 01 april 2002 16:22 schreef Garfield het volgende:
Yo mr.loepie
Als je de volgende keer een topic in WOS opent zou je dan de FAQ [topic=331522/1/25] even willen doorlezen ? met name punt 3 de zgn. tags [ ] zijn voor jou van belang. Het OS komt tussen de tags te staan
Over welke Windows praten we hier ?
het gaat om WINDOWS XP PRO
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Was makkelijk te vinden in: [topic=222747/1/200]Op maandag 01 april 2002 16:26 schreef BaRF het volgende:
xp : in je documents maps gewoon een linkje in de 'send to' map plaatsen
Eeuwige n00b
Zie reply Garfield..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
SendTo werkt niet met dieper geneste dirs..Op maandag 01 april 2002 16:35 schreef mr.loepie het volgende:
ik heb al een map in sendto gemaakt dus dat werkt wel als ik met rechts op een bestand klik maar nu wil ik naar de map daaronder en dat wil niet want daar kan ik geen nieuwe map aanmaken
Dan zal je de subdir zelf in SendTo moeten zetten.
PS: Interpunctie (het gebruik van leestekens als komma's, punten e.d.) en hoofdletters maken een tekst meestal wat leesbaarder
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
dus naar de link: ftp://<login>:<pass>@members.home.nl/
in windows xp kun je gewoon een bestand daar naar toe slepen maar een simpele shortcut in de Send To map is niet voldoende. Hoe wel
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Hoe komt het dat jullie er nu over praten als ik hem helemaal niet heb?
Maar op je eigen harde schijf er naar zoeken was genoeg geweest (of hier zoeken / googlen naar 'xp sendto'), het feit dat er over werd gepraat had je kunnen laten denken dat het toch stiekem wel bestaat
Een topic voor deze vraag 5 maanden omhoog schoppen is wat overdreven
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()