temperatuur P3 800?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• freeco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 19:50
Daarnet begon ik een raar luchtje te ruiken en vermoedde dat er iets mis was met mijn pc. Toen ik em een 5tal minuutjes had afgezet en terug bootte naar de BIOS waar ik de hardware monitor eens bekeek, merkte ik op dat de temp van mijn processor geleidelijk aan steeg naar 46°C en dat van mijn moederbord naar 30°. Is dit normaal?
Ik heb een P3 800EB Mhz, met Asus CUSL2. Niet overclockt...

En ja, kheb al es met de search gezocht, maar niet echt iets gevonden over normale temperaturen van die waardes.

• freeco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 19:50
whoops... in verkeerde categorie geplaatst zeker?
sorry :Z

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nee, ik denk niet dat dit normaal is. Mijn P3 733MHz is 25/26 graden. Ook niet ge-OC'ed.
Sjek je temps ook nog eens ff in Windows met Motherboard Monitor (MBM)

T.net gallery | V&A ads

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09-2025
mijn p3 800 (slot 1 coppermine) wordt full load (100% proc) ongeveer 45-47 graden. Als het bij jou al zo snel gebeurt is het misschien zo dat of je sensor niet goed meet ofdat er echt iets mis is, controleer eens of je proc fan draait.

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:50
Op maandag 01 april 2002 16:24 schreef kippetje01 het volgende:
controleer eens of je proc fan draait.
dat had ik op de MM lan ook moeten doen :)

(2 dagen gamen overleefd, delta's roeleren nog steeds :D)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

je moet ff je pc ee tijdej uit laten staan en meteen bij het opstarten kijken in de bios naar de temp het kan zijn dat gewoon je sensor dood is gebeurd ook heel vaak bij gloed nieuwe mobo's en dat ze aan geven dat een xp 1700 op 123 graden werkt maar dan is er niks te zien op het mobo zelf aan schade ofzo

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik stel voor hier even verder te gaan: [topic=455993] :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.