Ik wordt naar HK gekickt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 09:35
Ik heb een netwerkje met 2 pc's gemaakt en wil wat leuke 2 player quakemods spelen en omdat deze mods nogal groot zijn (30 mb per stuk) in ik ISDN heb kan ik niet allerlei mods gaan downloaden. Daarom plaats ik in Spielerij een topic over dit onderwerp: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/455328

er wordt serieus gereageerd en ik krijg een paar tips. Ik vind het helemaal geen onzintopic en toch stuurt een modereter mij naar HK, ik wil serieus antwoordt en dat krijg ik niet in HK, dus zou mijn topic terug kunnen?

Als ik een topic aanmaak met als titel: hoeveel spellen heb jij, mag je deze onmiddelijk naar HK verplaatsen, maar dat viek hier toch wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

= Dan start eerst eens met het maken van een fatsoenlijk topic. 1regel topics voldoen daar zeker niet aan;
= Opstomtopics doen we NIET aan in SP tenzij overeengekomen met de moderator. Overigens kun je dat over quake mods wel vergeten;
= Er staan (zonder te zoeken) in de search meer dan genoeg voorbeelden van quake mods die goedgekeurd zijn.

(zo kan ik nog wel even doorgaan...)