'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
gaat het je om de prijs???
neem dan lekker een ECS k7s5a met sis 735 chipset
+ sneller als kt133a
+ kan SDram en DDR ram op
+ voldoende ondersteuning ( denk aan bios etc
+ van duron 600 tot amd xp 2100
- standaard geen overclockers bordje,, na bios flash heb je al wat meer mogelijkheden...
- geen via chipset.. ging het je wel om dacht ik.
word in de pricewatch aangeboden vanaf 72 Euro
+ sneller als kt133a
- standaard geen overclockers bordje,, na bios flash heb je al wat meer mogelijkheden...
idd. ik hoief niets meer te zeggeOp maandag 01 april 2002 16:20 schreef energy2 het volgende:
gaat het je om de prijs???
+ sneller als kt133a
OK thnx moaten! 
ik wilde een zo goedkoop mogelijk bordje en toch redelijk goed. Ik dacht dat VIA de beste chipset was, ik hoef m dus niet per se... jullie hebben me overtuigd. Ik neem de ECS K7S5A
ik wilde een zo goedkoop mogelijk bordje en toch redelijk goed. Ik dacht dat VIA de beste chipset was, ik hoef m dus niet per se... jullie hebben me overtuigd. Ik neem de ECS K7S5A
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Yup. Wat betreft die andere twee, de ene is waarschijnlijk een full-ATX KT133A plank (bijv. MSI 6330 r.3 K7TPro Turbo (2)), de andere een microATX KM133A plank, vandaar maar 2 DIMM sockets (zoals MSI 6511)Op maandag 01 april 2002 16:39 schreef KaliBaba het volgende:
OK thnx moaten!
Dan moet je je afvragen wat je ermee wilt. Klein+onboard VGA kan nuttig zijn, maar meestal wil je uitbreidbaarheid. Ik zou de KM133A nemen, maar jou de KT133A aanraden, maar veel eerder nog de K7S5A (draait hier als een trein)
Oslik blyat! Oslik!