Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Wel vreemd, als je het zo bekijkt zou je het ook geheel zelf kunnen doen (uit een depressie komen) maar in de praktijk werkt dat toch meestal niet
Wat ik wel heb gemerkt trouwens is dat het RIAGG niet werkt... maar misschien ligt dat aan mij hehe...
Geef mij maar een psychiater, werkt het best
Hij was absoluut niet positief. Door emotionele stress worden de deelnemers murw gemaakt totdat ze al hun diepste gevoelens voor iedereen openleggen. Daarvan wordt dan gezegd dat het goed is, zodat de deelnemers een goed gevoel krijgen en denken dat ze sterker in het leven staan. Verder worden ze geindoctrineerd dat ze vooral iedereen moeten overhalen om ook Landmark te gaan doen.
Er wordt echt GROF geld verdiend met Landmark, en hoewel ik de details van het verhaal niet meer kan herinneren, deed de opzet van de organisatie mij erg veel aan een criminele organisatie denken.
Dit is ook maar wat ik gelezen heb, en dan nog een hele tijd gelezen. Ik heb geen enkele persoonlijke ervaring.
Maar ik zou er niet snel heen gaan.
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
De discussie gaat er vaak over of het wel of niet hersenspoeling is. Sommigen zeggen van wel en het is dus principieel fout, anderen zeggen dat het geen hersenspoeling is maar een confrontatie met jezelf en dus goed.
Weer anderen zeggen: Yep het is hersenspoeling. Maar wat maakt dat uit als je daarna prettiger in het leven staat. Die vergelijken het bv. met geloof in een God. Of het nu waar is of niet dat maakt niet uit als JIJ je er maar prettig bij voelt.
Dat grove geld valt wel mee trouwens. Voor 3 dagen geloof ik iets van 900 piek. Ga maar eens naar een IT cursus, dan ben je voor 3 dagen twee tot drie keer zo veel kwijt, ex BTW. En een managment consultant of advocaat vraagt tot 500 piek per uur. Maar het blijft natuurlijk wel 900 piek voor een privé persoon.
Doe ik dan liever...
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Ik zou het zeker afraden. Het is niet zeker dat je er iets aan hebt en dan vind ik 900 wel een beetje duur. Van een IT curses weet je zeker dat je er iets zal leren maar dit is zo vaag. Volgens mij kun je beter naar een een prof gaan als je vind dat je niet zo lekker in je vel zit.
GeeBee
Mischien dan meer iets voor de mensen zonder vrienden?
Zoek vrienden, een vriendin/vriend en leef...
De enige die je kan pesten, ben je zelf...
Grijp elke kans aan, don't worry 2 much...
You do not need any forums for this...
Experience the real life...
[/bla bla bla tot in eeuwigheid]
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
George Bernard Shaw
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Vond net een Loesje:
"Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit"
Wel koel, maar in het echt wel link, leven in een droom is mooi zolang de droom mogelijkheid heeft tot bestaan... daarna is het nog erger als ervoor!