Weet iemand een goeie app om filmpjes (avi, mpg) te openen, en dat je dan daarbij gewoon stukken uit films kan knippen? Ik bedoel dus net zo'n programma als Cool Edit voor MP3z en zo, maar dan een voor filmpjes...
Virtualdub, perfect hier voor en nog helemaal gratis ook 
http://www.doom9.org/Soft21/Editing/VirtualDub-1_4_9.zip
http://www.doom9.org/Soft21/Editing/VirtualDub-1_4_9.zip
Of t gratis is maakt nix, ik down um wel illegaal 
Maarja, is er ergens een handleiding te vinden over VirtualDub? Ik vond 't vrij lastig werken. (heb um al hiero, voor t capturen vanaf me tv-kaart)
Maarja, is er ergens een handleiding te vinden over VirtualDub? Ik vond 't vrij lastig werken. (heb um al hiero, voor t capturen vanaf me tv-kaart)
Klik op 'Video' -> 'direct stream copy', i.p.v. 'full processing mode'. Nu zal ie puur kopiëren, en niet hercomprimeren, doe dit ook onder Audio.
Dit geldt voor het knippen van filmpjes.
Als je wilt capturen, kun je processing settings saven, staat onder 'File', dan kun je een configuratiebestand maken en die steeds gebruiken.
Dit geldt voor het knippen van filmpjes.
Als je wilt capturen, kun je processing settings saven, staat onder 'File', dan kun je een configuratiebestand maken en die steeds gebruiken.
Verwijderd
Er zijn in pr0n films altijd scenes die je eruit wilt laten (met de lelijke wijven)

En scenes die je wilt bewaren (Lekkere wijven)
En scenes die je wilt bewaren (Lekkere wijven)
Verwijderd
Heel fijn om dat met ons te delen. Ben je ook bekend met de FAQ?Op maandag 01 april 2002 16:25 schreef RuuddieBoy het volgende:
Sorry dat t zo lang duurde, maarja, niet iedereen is om 4 uur 's nachts wakker he 
Jahzeker ken ik de FAQ. Ik vraag toch niet om links of zo!
Ik vraag gewoon om een goed programma.
Ennuh, het is niet voor p0rn
't Is om stukjes uit opgenomen clips te halen. Als ik bijvoorbeeld een stukje van een andere clip heb meegenomen.
Het is me trouwens een beetje gelukt, maar t lukt me alleen om één frame te verwijderen, en niet een stuk tegelijk. (één seconde eruit halen is nog niet zo'n probleem zo, maar probeer maar us een halve minuut eruit te knippen zo
)
Jahzeker ken ik de FAQ. Ik vraag toch niet om links of zo!
Ik vraag gewoon om een goed programma.
Ennuh, het is niet voor p0rn
't Is om stukjes uit opgenomen clips te halen. Als ik bijvoorbeeld een stukje van een andere clip heb meegenomen.
Het is me trouwens een beetje gelukt, maar t lukt me alleen om één frame te verwijderen, en niet een stuk tegelijk. (één seconde eruit halen is nog niet zo'n probleem zo, maar probeer maar us een halve minuut eruit te knippen zo
Sjonge jonge.. je wilt illegale software (mag je hier absoluut niet requesten btw.) en dan ga je lopen zanniken dat je het niet zou begrijpen.. Daarom zit er een een manual bij een GEKOCHT software pakket.Op maandag 01 april 2002 16:25 schreef RuuddieBoy het volgende:
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Op maandag 01 april 2002 16:25 schreef RuuddieBoy het volgende:
Verwijderd
Hebben jullie ook dat bij een origineel filmpje van rond de 3 mb, een gesegmenteerd stukje film over de 50 mb gaat wegen?
Nee...
Als je met VirtualDub werkt moet je, zoals al eerder gezegd, bij het knippen zowel je video als je sound op direct stream copy zetten. Waarschijnlijk heb jij het nog op full processing mode staan en maakt ie er een ongecodeerde avi van. Wanneer je de instelling direct stream copy neemt blijven de stukjes die je knipt in de originele codec.
Als je met VirtualDub werkt moet je, zoals al eerder gezegd, bij het knippen zowel je video als je sound op direct stream copy zetten. Waarschijnlijk heb jij het nog op full processing mode staan en maakt ie er een ongecodeerde avi van. Wanneer je de instelling direct stream copy neemt blijven de stukjes die je knipt in de originele codec.
Verwijderd
liever niet zo'n kick voor deze vraag aub, maar je hebt geluk geloof ik aangezien je al 2 antwoorden hebt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()