?Op maandag 01 april 2002 19:43 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hoezo post ik nu onder de naam GaMeOvEr ?
Dat topix moet toch echt eens nagekeken worden.
Met vriendelijke groet,
-DextersLab
Verwijderd
is er naast de eeuwige roem wellicht ook een nieuw keyb te verdienen in de prijsvraag?
de F5 toets slijt snel vandaag
de F5 toets slijt snel vandaag
De conclusie dat topix "brak" is, is zeer juist gesteld.
Met vriendelijke groet,
-DextersLab
Met vriendelijke groet,
-DextersLab
ikdt denkdt dadt ikdt diedt anderedt persoonlijkheidt vandt jedt meerdt magdtOp maandag 01 april 2002 19:44 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Ik kan dergelijke geintjes eigenlijk niet echt waarderen.
Met minder vriendelijke groet,
-DextersLab
<zo beter?>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
met dtOp maandag 01 april 2002 19:45 schreef Alfredt het volgende:
[..]
ik denk dat ik die andere persoonlijkheid van je meer mag
Volgens mij is het Bulldog, want die zet achter alles overbodig een punt (zie topictitel)Op maandag 01 april 2002 19:42 schreef Garfield het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet meer, dit lijkt mij ook wel een Bulldog actie.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12959172#12959172
They made me do it.
Nou, het heeft nu lang genoeg geduurd.
Zeg nou maar eerlijk dat je Buzzman bent, dan kan ik ook weer verder GoTten..
m'n F5 toets gaat er helemaal aan.
🌞🍃
Ok, ok... Ik zeg het eerlijk, ik ben Buzzman
Doet u dit topic a.u.b. niet naar de HK, want ondanks dat ik admin wordt, kan ik daar nog niet in.
En dan kan ik nooit bevestigen wie het bij het goede eind hebben.
Autorefresh roeleerdOp maandag 01 april 2002 19:47 schreef DataBeest het volgende:
Nou, het heeft nu lang genoeg geduurd.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Op maandag 01 april 2002 19:47 schreef DizzyWeb het volgende:
Ok, ok... Ik zeg het eerlijk, ik ben Buzzman
Op maandag 01 april 2002 19:47 schreef DextersLab het volgende:
Doet u dit topic a.u.b. niet naar de HK, want ondanks dat ik admin wordt, kan ik daar nog niet in.
Doet u dit topic a.u.b. naar de HK, want gelukkig wordt ik admin en dan kan ik daar in.
En dan kan ik ooit bevestigen wie het bij het goede eind hebben.
ja dan is het iig tot morgen weer ff lekker rustigOp maandag 01 april 2002 19:47 schreef DextersLab het volgende:
Doet u dit topic a.u.b. naar de HK, want gelukkig wordt ik admin en dan kan ik daar in.
Nee, dan is het tot morgen zo stil
Ze maken allebei dezelfde (stomme) gramaticale fout. Nu weet ik het niet meer hoor.Op maandag 01 april 2002 19:47 schreef DextersLab het volgende:
Ja, zo dom is Buzzman ook.Op maandag 01 april 2002 19:50 schreef Compubiter het volgende:
[..]
[..]
Ze maken allebei dezelfde (stomme) gramaticale fout. Nu weet ik het niet meer hoor.
weer een bewijs dat hij het is.
🌞🍃
Maar dat heeft Kaj. ook, damn dit is vaag zegOp maandag 01 april 2002 19:46 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Volgens mij is het Bulldog, want die zet achter alles overbodig een punt (zie topictitel)
Bulldog is online, en edit de eerste post van de topicstarter maar reageert niet in dit topic... Bulldog is volgens mij iemand die juist in dit soort topics zou reageren. Dat heeft hij gedaan maar niet onder zijn eigen naam, maar onder de naam van de topicstarter.
-Buzzman
-Bulldog
-Jotti
idd, die Buzzman is een behoorlijke sukkel.. en idd erg dom...Op maandag 01 april 2002 19:51 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ja, zo dom is Buzzman ook.
Ik vindt het vriendelijk van u dat u op de dt van alfredt ingaat.Op maandag 01 april 2002 19:50 schreef Compubiter het volgende:
[..]
[..]
Ze maken allebei dezelfde (stomme) gramaticale fout. Nu weet ik het niet meer hoor.
Met vriendelijke groet,
-Deksterslab
Oh ja, ik heb inderdaad een in 2-en gespleten persoonlijkheid uit dezelfde hoofdgroep
Ik vindt het flauw van u dat u op de dt van alfredt ingaat.Op maandag 01 april 2002 19:50 schreef Compubiter het volgende:
[..]
[..]
Met vriendelijke groet,
-Deksterslab
Oh ja, ik heb inderdaad een in 2-en gespleten persoonlijkheid uit dezelfde hoofdgroep.
ROFLOLOp maandag 01 april 2002 19:53 schreef Tom het volgende:
[..]
idd, die Buzzman is een behoorlijke sukkel.. en idd erg dom...ben het wel met jou eens
Verwijderd
Gelukkig zijn de 1 april grappen stukken beter doordacht dan die van Fok! sjeez, da's gewoon te triest voor woorden
tsss... ik mag jou echt niet...Op maandag 01 april 2002 19:53 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Ik vindt het vriendelijk van u dat u op de dt van alfredt ingaat.
Met vriendelijke groet,
-Deksterslab
Oh ja, ik heb inderdaad een in 2-en gespleten persoonlijkheid uit dezelfde hoofdgroep
met jou kan ik pratenOp maandag 01 april 2002 19:53 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Ik vindt het flauw van u dat u op de dt van alfredt ingaat.
Met vriendelijke groet,
-Deksterslab
Oh ja, ik heb inderdaad een in 2-en gespleten persoonlijkheid uit dezelfde hoofdgroep.
Mogelijke combinaties uit een hoofdgroep:
Bulldog/Exirion/Kaj.
Jotti/DR/nelske/IceStorm/Buzzman
Tom/ACM
HlpDsk/LuNaTiC
Volgens mij zijn dit ze
Bulldog/Exirion/Kaj.
Jotti/DR/nelske/IceStorm/Buzzman
Tom/ACM
HlpDsk/LuNaTiC
Volgens mij zijn dit ze
edit:
Buzzman vergeten
Buzzman vergeten

wat heb ik er nou mee te maken?Op maandag 01 april 2002 19:56 schreef Tele het volgende:
2 HGA's?
Tom & Jotti![]()
Nee, 2 personen uit dezelfde hoofdgroep....Op maandag 01 april 2002 19:56 schreef Tele het volgende:
2 HGA's?
Tom & Jotti![]()
Ja, mag ik het zeggen?Op maandag 01 april 2002 19:57 schreef DexterLab het volgende:
en weten jullie het al
Eeej Bulldog !Op maandag 01 april 2002 19:57 schreef DexterLab het volgende:
en weten jullie het al
Jij schijnt in dezelfde hoofdgroep te zitten als Jotti..Op maandag 01 april 2002 19:56 schreef Tom het volgende:
wat heb ik er nou mee te maken?

je vergeet te groetenOp maandag 01 april 2002 19:57 schreef DexterLab het volgende:
en weten jullie het al
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Zucht 
Kopen als een stelletje schapen achter de hints aan
Hij zegt A, jullie roepen A...
Hij zegt B, jullie gaan meteen achter B aan
Kopen als een stelletje schapen achter de hints aan
Hij zegt A, jullie roepen A...
Hij zegt B, jullie gaan meteen achter B aan
ohjaaaaaaaaaaaaaaOp maandag 01 april 2002 19:57 schreef Twynn het volgende:
[..]
Jij schijnt in dezelfde hoofdgroep te zitten als Jotti..
Tom & ACM dan maarOp maandag 01 april 2002 19:57 schreef DexterLab het volgende:
en weten jullie het al
Nee, das een flauwe kloon van een gewone userOp maandag 01 april 2002 19:57 schreef Garfield het volgende:
Eeej Bulldog !
Geachte heer DextersLab,
Ik heb onlangs vernomen dat u niet uzelf bent, maar een moderator uit de crew. Aangezien kloons verboden zijn hier op GoT zal u daarmee moeten stoppen. De regels gelden immers net zo goed voor de moderators, als voor de users.
Maar misschien vinden wij, users, het niet erg als u verteld wie u in werkelijkheid bent.
Zelf heb ik het vermoeden dat u Buzzman bent.
Zou u hierop kunnen reageren?
Met vriendelijke groeten,
DataBeest.
Ik heb onlangs vernomen dat u niet uzelf bent, maar een moderator uit de crew. Aangezien kloons verboden zijn hier op GoT zal u daarmee moeten stoppen. De regels gelden immers net zo goed voor de moderators, als voor de users.
Maar misschien vinden wij, users, het niet erg als u verteld wie u in werkelijkheid bent.
DataBeest.
🌞🍃
je bent de s in je naam vergetenOp maandag 01 april 2002 19:57 schreef DexterLab het volgende:
en weten jullie het al
1 gok: Ecteinascidin ? ik zou het anders echt niet weten.Op maandag 01 april 2002 19:58 schreef ACM het volgende:
[..]
Nee, das een flauwe kloon van een gewone user
Je bent teuggegaan van 100 naar 1 post en je registratiedatum is 01-04-2002 en je bent een s in je naam kwijt en...Op maandag 01 april 2002 19:57 schreef DexterLab het volgende:
en weten jullie het al
Jammer dat de DextersLab van 1 jaar geleden dit niet kan zien....
je bent de Dexter[b]s[/b]Lab vergetenOp maandag 01 april 2002 19:57 schreef DexterLab het volgende:
en weten jullie het al
Verwijderd
[quote]Op maandag 01 april 2002 19:58 schreef DataBeest het volgende:
Geachte heer DextersLab,
bla bla bla
Met vriendelijke groeten
DataBeest.
Geachte heer DextersLab,
bla bla bla
Met vriendelijke groeten
DataBeest.

Ik zal het in overweging nemen.Op maandag 01 april 2002 19:58 schreef DataBeest het volgende:
Geachte heer DextersLab,
DataBeest.
Met vriendelijke groet,
-DextersLab
De hoofdgroep is overigens Softe Goederen
Ik zal het niet in overweging nemen.Op maandag 01 april 2002 19:58 schreef DataBeest het volgende:
Geachte heer DextersLab,
DataBeest.
-DextersLab
NopeOp maandag 01 april 2002 20:00 schreef Garfield het volgende:
1 gok: Ecteinascidin ? ik zou het anders echt niet weten.
Maar is ook niet zo zinvol dat te noemen.
Je hebt de icq van waaranders.Op maandag 01 april 2002 19:57 schreef DexterLab het volgende:
en weten jullie het al
Kloon!
Who is John Galt?
jammer dat ik niet geprobeert heb om een nickchange te regelen met die naamOp maandag 01 april 2002 20:00 schreef Netman867 het volgende:
Jammer dat de DextersLab van 1 jaar geleden dit niet kan zien....
Op maandag 01 april 2002 20:00 schreef Kix@$$ het volgende:
[..]
je bent de Dexter[b]s[/b]Lab vergeten
IceStorm/Buzzman.Op maandag 01 april 2002 20:01 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Ik zal het niet in overweging nemen.
-DextersLab
1 van die 2 iig.
🌞🍃
Floris en kees
Jotti/Buzzman dan..Op maandag 01 april 2002 20:03 schreef DextersLab het volgende:
De goede combi is nog niet genoemd![]()
Anders Jotti/Icestorm
🌞🍃
ooooooooooooooooh ik ben het nietOp maandag 01 april 2002 20:03 schreef DextersLab het volgende:
Hm, je begint je routines te verliezen jongen...Op maandag 01 april 2002 20:03 schreef DextersLab het volgende:
Groeten dus
Verwijderd
Gelukkig zei ik die niet 2 minuten geledenOp maandag 01 april 2002 20:04 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Jotti/Buzzman dan..
Anders Jotti/Icestorm

Verwijderd
jij bent een nepperdOp maandag 01 april 2002 19:57 schreef DexterLab het volgende:
en weten jullie het al
enne.. je icq nummer is niet slim waaranders
IceStorm & Bulldog
Zo nu staan ze er, en stop ik met het wild gokken & aanwijzingen volgen....Jotti
DR
Buzzman / Merely
nelske
IceStorm / ItSnows
DSmarty

oops.Op maandag 01 april 2002 20:04 schreef Herr_Schnitzel het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik die niet 2 minuten geleden
🌞🍃
Ja,Op maandag 01 april 2002 20:04 schreef Tom het volgende:
[..]
ooooooooooooooooh ik ben het niet
met vriendelijke groet,
-DextersLab
Verwijderd
Vergeef ik je voor 1 x jongetjeOp maandag 01 april 2002 20:05 schreef DataBeest het volgende:
[..]
oops.
Nummer 1 is dus Tom?Op maandag 01 april 2002 20:05 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Ja,
met vriendelijke groet,
-DextersLab
En eentje is iig Buzzman.
🌞🍃
PSV ROELT! EINDHOVEDE GEKSTUHOp maandag 01 april 2002 20:06 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Nummer 1 is dus Tom?
En eentje is iig Buzzman.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Wat doe jij ineens hierOp maandag 01 april 2002 20:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Daar zijn onze beide persoonlijkheden het over eensOp maandag 01 april 2002 20:06 schreef Tom het volgende:
[..]
PSV ROELT! EINDHOVEDE GEKSTUH
Met vriendelijke groet,
-DextersLab
hij is het denk ik ! met femmeOp maandag 01 april 2002 20:07 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens hier
iddOp maandag 01 april 2002 20:06 schreef Tom het volgende:
[..]
4-1 gewonnen vandaag
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
waarom heb jij 2 persoonlijkheden vriend?Op maandag 01 april 2002 20:07 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Daar zijn onze beide persoonlijkheden het over eens
Met vriendelijke groet,
-DextersLab
Tom en JottiOp maandag 01 april 2002 20:07 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
-DextersLab
je komt dicht in de buurtOp maandag 01 april 2002 20:07 schreef Tom het volgende:
[..]
hij is het denk ik ! met femme
Met vriendelijke groet,
-DextersLab
Verwijderd
Die Brabandse modjes hebben ook geen smaak ook ....Op maandag 01 april 2002 20:07 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
-DextersLab
LOL..... tja gelukkig zorgt DL voor een echte kampioen! Feyenoord pakt de dubbel (de (Europese) beker en het kampioenschap)Op maandag 01 april 2002 20:06 schreef Tom het volgende:
[..]
wist ik, heb ik gedaan om het niet te echt te laten lijken en is en blijft een grap van de crewOp maandag 01 april 2002 20:04 schreef nickles het volgende:
[..]
jij bent een nepperd
enne.. je icq nummer is niet slim waaranders
* WaarAnders
DR [DR (8:03 PM) : idd :P] en
IceStorm LuNaTiC?
Als jij nou eens de notes bekijktOp maandag 01 april 2002 20:07 schreef Tom het volgende:
[..]

Met vriendelijke groet,
-DextersLab
Deze meneer is de hele dag al geintjes aan het uithalenOp maandag 01 april 2002 20:07 schreef LuNaTiC het volgende:
je zit niet in de buurtOp maandag 01 april 2002 20:07 schreef Tom het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,
-DextersLab
Omdat 2 mods met zijn account zitten te klooienOp maandag 01 april 2002 20:08 schreef Tom het volgende:
[..]
waarom heb jij 2 persoonlijkheden vriend?
offtopic:
Is het niet gewoon kees ?
Is het niet gewoon kees ?