TNT2 M64 op tv aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 23:58

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Ik wil dus Divx films kijken op mn TV vanaf mn pc via mijn TV out.

In w98 had ik gewoon goed beeld, maar het geluid was bij sommige films niet goed.

Nu heb ik op die pc WinXP ENG geinstalleerd en nu is het geluid wel goed, maar het beeld niet meer.

Hij start op in 16 kleuren, en als ik hem hoger zet op 16bits bv dan gooit hij de resolutie ook gelijk hoger. Waardoor ik dus maar een stuktje van mn desktop op mn TV te zien krijg. Dit had ik niet in W98.

Zijn er proggies voor XP waarmee ik mijn desktop kan uitzoomen, want het is standaard niet te doen als er een tv op zit.

ps. ik gebruik nvidia 23.11 drivers en een p2 400mhz met Daytona Riva TNT2 m64 erin.

aahh durka durka durka

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

lees de FAQ en gebruik de zoeck eens.
bovendien staat dit nog verkeerd ook nog.

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 15:40 schreef DJ Chicken het volgende:
Ik wil dus Divx films kijken op mn TV vanaf mn pc via mijn TV out.

In w98 had ik gewoon goed beeld, maar het geluid was bij sommige films niet goed.

Nu heb ik op die pc WinXP ENG geinstalleerd en nu is het geluid wel goed, maar het beeld niet meer.

Hij start op in 16 kleuren, en als ik hem hoger zet op 16bits bv dan gooit hij de resolutie ook gelijk hoger. Waardoor ik dus maar een stuktje van mn desktop op mn TV te zien krijg. Dit had ik niet in W98.

Zijn er proggies voor XP waarmee ik mijn desktop kan uitzoomen, want het is standaard niet te doen als er een tv op zit.

ps. ik gebruik nvidia 23.11 drivers en een p2 400mhz met Daytona Riva TNT2 m64 erin.
Had je maar de Nederlandse moeten kopen. :+

tjek de faq, download TVtool

Verwijderd

[topic=312254/1/50]

Dit topic is gesloten.