Toon posts:

Noisecontrol cases. Iemand ervaring mee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe stille case.

Ik zat te denken aan de Noisecontrol EYE 915 als kast omdat ie ruim, mooi :P en (volgens de site) stil is. Heeft iemand ervaring met die case? Reviews (ik heb ze nog niet gevonden!)? Kijk ik in de goeie richting?

Daarbij koop ik er gelijk een Noisecontrol voeding, en wat van die Novibes gevallen bij. Cpu en chipset wil ik gaan koelen met een watercoolingsetje maar da's weer een ander topic...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

nee denk het niet....

Verwijderd

Topicstarter
:'(

Jammer.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.aconto.de/info/eye/915/pic150/front-zu150.gif wel een foto gevonden *D :z

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:30

Epsilon

whaahahaha
een case die stil is
welles een case gehoord die geluid maakt |:(

sorry, maar die van mij maakt helemaal geen geluid
goed he :)

Koop een case zonder voeding en ga daar alles instoppen. Koop een enermax voeding.

Verwijderd

ja idd, het zgn. magic fleece wat erin zit is nix anders dan isolatiemateriaal dat je kan kopen bij de gamma. Stelletje kaffers vragen een godvermogen voor deze case :(. Ik denk dat je zelf een kast ook wel geluidsdicht kan modden.

Verwijderd

die magic fleece deed het volgens mij 10x beter dan isolatie shit van de gamma. Enne ik zou geen enermax kopen maar een 400W van Q technologies :9

Verwijderd

Topicstarter
whaahahaha
een case die stil is
welles een case gehoord die geluid maakt
Hehehe, lolbroek, je weet heus wel wat ik bedoel.

Inderdaad, die case is wel gruwelijk duur. Ik heb mijn HQ-08 helemaal volgestouwt met isolatiemateriaal, en dat werkt best goed! Harde schijven bay, heb ik ook met gestuntel van de rest van de case geisoleerd (tegen trillingen). Werkt best goed, alleen de boel lijkt wel heel snel warm te worden. Ik ga de boel maar waterkoelen om dat op te lossen...
Pagina: 1