ik heb sinds toenet een raar probleem. Ik zat gewoon wat te internetten en opeens gaat de pc in standby- modus. De monitor gaat op standby, HD lampje blijft branden, netwerkkaart gaat uit maar alle fans draaien nog. De power en reser button werken niet meer. Ik heb dus uitgezet, gereboot, win2k doet disccheck, daarna weer op standby (?).
Ik heb nergens in windows of in het bios ingesteld dat ie na een bepaalde tijd uit of in standby moet gaan. Ik had dit eind vorig jaar ook een paar keer. Maar na enkele uren uitzetten was het weg. Het bios laat gewone temperaturen zien die niet hoog zijn. Ik weet echt niet meer waar het aan ligt
specs:
win2k SP2
amd TB 1ghz
MSI KT7M PRO2
256mb SD-Ram
Nvidia riva tnt 2, 32mb
Ik had btw die topic gevonden wat er een beetje op leek [topic=216534/1/50] maar dat heeft me ook niet verder geholpen
Weet iemand een oplossing??
Ik heb nergens in windows of in het bios ingesteld dat ie na een bepaalde tijd uit of in standby moet gaan. Ik had dit eind vorig jaar ook een paar keer. Maar na enkele uren uitzetten was het weg. Het bios laat gewone temperaturen zien die niet hoog zijn. Ik weet echt niet meer waar het aan ligt
specs:
win2k SP2
amd TB 1ghz
MSI KT7M PRO2
256mb SD-Ram
Nvidia riva tnt 2, 32mb
Ik had btw die topic gevonden wat er een beetje op leek [topic=216534/1/50] maar dat heeft me ook niet verder geholpen
Weet iemand een oplossing??