Toon posts:

[prepaid opwaarderen] Problemen met de rabofoon

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
moii

ik heb een KPN mobile pre-paid pakket en ik wilde onlangs mijn beltegoed via de rabofoon opwaarderen, dit omdat ik geen nagels heb om de kraslaag van telefoonkaarten te verwijderen :+ ) Ik dacht dat het de 1e keer mis ging omdat er geen beltegoed bijgeschreven werd, maar ook een tweede keer 20 E overboeken had geen effect.

resultaat:

er is 2x 20 E afgeschreven en ik heb GEEN beltegoed |:(

heeft iemand hier ook last van? het kan geen kwestie zijn van een verkeerde code (kheb nml een nieuwe aangevraagd)

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

Geachte heer/mevrouw NomaD,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Omdat er op dit moment een storing actief is ondervindt u problemen.
Hiervoor mijn excuses. Het is vooralsnog onbekend wanneer deze storing
opgelost zal zijn.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

KPN Mobile The Netherlands
Klantenservice

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

Topicstarter
nou dan hoop ik dat er snel wat aan gedaan wordt..ik schrok al...KPN wel 40E vangen en ik geen beltegoed :'(

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

ik heb precies hetzelfde :(

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Op maandag 01 april 2002 14:38 schreef hardenberg het volgende:
moii

ik heb een KPN mobile pre-paid pakket en ik wilde onlangs mijn beltegoed via de rabofoon opwaarderen, dit omdat ik geen nagels heb om de kraslaag van telefoonkaarten te verwijderen :+ ) Ik dacht dat het de 1e keer mis ging omdat er geen beltegoed bijgeschreven werd, maar ook een tweede keer 20 E overboeken had geen effect.

resultaat:

er is 2x 20 E afgeschreven en ik heb GEEN beltegoed |:(

heeft iemand hier ook last van? het kan geen kwestie zijn van een verkeerde code (kheb nml een nieuwe aangevraagd)
Ik heb dit ook op maandag 1 april het is inmiddels 2 april en ik heb nog steeds niks gehad, ik heb het wel een keer eerder gehad dat het een paar uur duurde 2 ofzo (in het gulden tijdperk) maar nu duurt het al 14 uur....

Verwijderd

Even topictitel editje gegeven. :)

• daaan

daaan

Brandweer Zoutkamp

Stom dat er op de KPN site niets over staat :(

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 06:54
Dit soort storingen komen best regelmatig voor. Te vaak om zoiets elke keer op de site te zetten :(

• skiwi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 14:13
Mijn beltegoed is (eindelijk) opgewaardeerd... heeft gelukkig maar 2 dagen geduurd. Of waren het er nou 3?? :?

Verwijderd

Topicstarter
jipppie ik kan weer naar 'hartelust' bellen en sms'en :9~

dit brengt mij tot het volgende: hoe moet je met KPN mobile je beltegoed overboeken naar sms tegoed? kheb het geweten maar daarna nooit meer gebruikt ofzo

kunnen jullie ff zeggen hoe het moet? ik ben alle opties bij 321 en 444 al bijlangs geweest

O ja! Ik bel vaak overdag moet ik dan het standaard tarief van de telefoon omzetten? meende te horen dat 'ie standaard in piek/dal staat :?
veranderen de kosten van sms dan ook?

• skiwi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 14:13
Op dinsdag 02 april 2002 18:41 schreef hardenberg het volgende:
dit brengt mij tot het volgende: hoe moet je met KPN mobile je beltegoed overboeken naar sms tegoed? kheb het geweten maar daarna nooit meer gebruikt ofzo
456 bellen misschien? |:(
Pagina: 1