Toon posts:

Logitech Z-540: flinke vooruitgang?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey menskes, ik ben nu de "trotse" (ahum..) bezitter van
een Creative FPS 1000, waarvan inmiddels de gehele kabel met volumecontrol naar de kl*te is, en niet meer te gebruiken is. Ik heb hem nu aangesloten op mijn Microsoft Gamevoice, zodat ik toch nog iets heb wat op een volumecontrol lijkt. Maar eigenlijk ben ik nooit tevreden geweest over deze set. De sub maakt, bij harde bassen, een heel irritant geluidje. Dit komt door de lucht die uit de bassreflexbuis komt. Ook klink hij altijd even schel. Nu zit ik erover te denken om de Logitech Z-540 te gaan kopen. Wie heeft er ervaring met deze set en wil mij iets vertellen over de kwaliteit ervan? en is dit ook een vooruitgang op mij FPS1000? (moet haast wel..) Ik heb BTW een Terratec DMX X-Fire geluidskaart. Andere suggesties voot goede, niet al te dure sets zijn zeker ook welkom!
thnx alvast

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

ja keek ik eerst ook naar, ben nu inmiddels doorgestoomd naar het 1200 euro+ pakket voor beginners ;)

Kortom koop gewoon geen multimedia shit...

Verwijderd

Topicstarter
Ja wat heb ik daar nou aan, ik wil gewoon voor mijn pc een nieuwe speakerset, omdat ik graag mp3's luister en game, dus ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik ga geen complete discotheel in me kamer zetten, want daar heb ik mij drive-in al voor.

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

jah die boxen zijn stukke beter die z-540 zelf heb ik de z-560 over paar weken

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Topicstarter
Ja dies echt vet, maar ik heb er niet zoveel geld voor over. Anders had ik die wel genomen..

Verwijderd

Ik weet dat ik de creative speakers kut vind, de logitechs heb ik goede reviews over gelezen en voor computerspeakers zitten ze wel ok in elkaar geloof ik...

Zoals Delorean7 zegt zou ik voor HiFi gaan, heb ik ook al aan mn pc hangen, maar als je echt perse pc speakers wil, dan is dit wel een goede keus...

ps. HiFi is geen dixo in je woonkamer, daarvoor moet je naar die nep PA zooi gan kijken ;)
Pagina: 1