PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
wat houdt dat precies in dat vectoren,Op donderdag 18 april 2002 11:29 schreef PatrickPietens het volgende:
uhm ... wat dacht je van tekenenillustrator, of gewoon in photoshop met vectoren!!!!
how
Vectoren afbeeldingen kan je oneindig vergroten zonder dat er kwaliteitsverlies optreed en met pixels kan dat niet.Op donderdag 18 april 2002 12:00 schreef DaNCe2k het volgende:
[..]
wat houdt dat precies in dat vectoren,
how
Vectoren afbeeldingen worden heel vaak gemaakt met adobe illustrator of met bijv. freehand en voor pixel afbeeldingen gebruikt het gros Adobe Photoshop.
Een leuk voorbeeld van vector afbeeldingen is bijv. www.cosh.net en www.BDisOKE.nl.
Kan nog wel een betere uitleg geven maar heb daar op dit moment ff geen zin in
Kijk anders hier eens ff rond.
Ik denk toc echt dat hij dat gedaan heeft met een 3d modeling prog zoals 3ds max. Daar zijn overigens prima tuts voor te vinden. Hier heb ik er wat mee geëxperimenteerd.Op donderdag 18 april 2002 11:29 schreef PatrickPietens het volgende:
uhm ... wat dacht je van tekenenillustrator, of gewoon in photoshop met vectoren!!!!
Edit: ik vind dit toch eerder creatief gebruik van dodge layers en een push en smudge tool hoor..
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
go for it, soldier!Op donderdag 18 april 2002 16:31 schreef Strike het volgende:
/me meld zich for duty
gemaakt in Lightwave, probeer de jitter functie eens op een bolletje
verder die layer paar keer gekopieerd in photoshop en wat gestoeid met de layer options en het ding wat vergroot, gedraaid enzo.. verder nog een wireframe van die model eroverheen gegooid
Is webfreax down? Ik kan jouw site nog wel bereiken maar niet de ftp, en de sequence pics worden ook niet meer geladen... HELP!
Verwijderd

ik heb deze gerenderd met 3dsmax...
gewoon hoop cubes maken/taperen/messmoothen en twisten dan krijg je zo iets... heerlijke basis voor abstracte zooi... (ook in mijn sequencegebruikt ...(wegens tijdgebrek helaas pas vannavond/morgenavond af))
Inderdaad! Maar had ik het toch goed met dat 3Dprogje en die uitsteeksels!Op donderdag 18 april 2002 16:58 schreef SFie het volgende:
[..]
omg tijd teveel ofzo
da's monnikenwerk!
* Dark Blue moet het tot dusver nog altijd van premade dingen hebben...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
save as blabla.lwo, en importeren in photoshop lukt nietOp donderdag 18 april 2002 16:45 schreef psilo het volgende:
DaNCe2k:
gemaakt in Lightwave, probeer de jitter functie eens op een bolletje
verder die layer paar keer gekopieerd in photoshop en wat gestoeid met de layer options en het ding wat vergroot, gedraaid enzo.. verder nog een wireframe van die model eroverheen gegooid
misschien moet je het plaatje gewoon renderen zoals altijd...Op donderdag 18 april 2002 18:45 schreef DaNCe2k het volgende:
[..]
save as blabla.lwo, en importeren in photoshop lukt niet

warin isise dan wel te openen, ik kan em niet saven als iets anders,Op donderdag 18 april 2002 18:47 schreef FoOL het volgende:
[..]
misschien moet je het plaatje gewoon renderen zoals altijd...
Verwijderd
Je zult er maar mee moeten leven ofzo, hijs gewoon wat simpel.
voor psd mail ff naar strike@supercows.nl
Verwijderd
Wat een hip modeplaatje....Op donderdag 18 april 2002 21:49 schreef Strike het volgende:
Strike is maar opgehouden na wat hopeloze vectorpogingen
[afbeelding]
Verwijderd
je hebt hem gemaakt in de modeler, open hem in lightwave zelf.. die animator dingesOp donderdag 18 april 2002 19:58 schreef DaNCe2k het volgende:
[..]
warin isise dan wel te openen, ik kan em niet saven als iets anders,
mijn style ook, (men oude nofi)Op donderdag 18 april 2002 21:49 schreef Strike het volgende:
[afbeelding]
lijkt op 1 pic die ik ook heb gemaakt, maar hij is netjes..
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
jij kan beter...Op donderdag 18 april 2002 21:49 schreef Strike het volgende:
[afbeelding]
Hij's mooi, idd wat simpel, maar hij's goed...
Denk niet dat het 100% zat met de inspiratie
Verwijderd
yep..Op vrijdag 19 april 2002 09:16 schreef Type het volgende:
[..]
jij kan beter...
Hij's mooi, idd wat simpel, maar hij's goed...
Denk niet dat het 100% zat met de inspiratie
Moet zeggen dat dit weer een heel ander soort stijl is.. Maar ik vind het niet lelijk. Lekker rustig plaatjeOp donderdag 18 april 2002 21:49 schreef Strike het volgende:
[afbeelding]
http://hawvie.deviantart.com/

hiephoi, 2000ste post...
Gefeli!Op vrijdag 19 april 2002 14:14 schreef willem169 het volgende:
hiephoi, 2000ste post...
Is Slaytanicmartijn nu of ben ik? in de lijst sta ik namelijk na Strike maar Slaytanicmartijn had een beurt overgeslagenOp donderdag 18 april 2002 21:49 schreef Strike het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
schiet eens allemaal op joh!Op vrijdag 19 april 2002 15:19 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Is Slaytanicmartijn nu of ben ik? in de lijst sta ik namelijk na Strike maar Slaytanicmartijn had een beurt overgeslagen
ik wil ook
Verwijderd
Van mij mag jij nu. Ik heb namelijk nog steeds weinig tijdOp vrijdag 19 april 2002 15:19 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Is Slaytanicmartijn nu of ben ik? in de lijst sta ik namelijk na Strike maar Slaytanicmartijn had een beurt overgeslagen

Verwijderd
ja zut! heb de hele dag lopen filmen bij ons op schoolOp vrijdag 19 april 2002 15:24 schreef willem169 het volgende:
SFie, heb je al een definitieve versie of moet ik nog even wachten?...
steek veel te veel tijd in dat laatste lesdag gedoe
maw... hij nog niet af
klopt ik heb dayoman al geprobeerd te bereiken, maar die reageert niet... Mocht dit niet op te lossen zijn, kan ik dan de plaatjes bij iemand anders hosten?Op vrijdag 19 april 2002 14:14 schreef willem169 het volgende:
Tom, je plaatjes geven allemaal 404...
hiephoi, 2000ste post...
Slaytanicmartijn schuift weer een beurt op, Razorfist is aan de beurt.
ja klopt, maar in lightwave zelf zie ik ook geen optie staan om er een gif.jpg of iets indie richting mee te maken.Op donderdag 18 april 2002 22:43 schreef psilo het volgende:
[..]
je hebt hem gemaakt in de modeler, open hem in lightwave zelf.. die animator dinges
F1 schiet ook niks op
Ik ben hard bezig. Helaas zijn mijn photoshop-vaardigheden niet helemaal je-van-het dus ben ik al een keer overnieuw begonnen omdat het er wel HEEL knullig uitzagOp vrijdag 19 april 2002 17:19 schreef FoOL het volgende:
[..]
klopt ik heb dayoman al geprobeerd te bereiken, maar die reageert niet... Mocht dit niet op te lossen zijn, kan ik dan de plaatjes bij iemand anders hosten?(reken op +/- 10 GB data p/maand)
Slaytanicmartijn schuift weer een beurt op, Razorfist is aan de beurt.
maar nu eerst een bavaria...
geen breezer?Op vrijdag 19 april 2002 17:47 schreef Razorfist het volgende:
[..]
maar nu eerst een bavaria...
Ik ben maar een student hoor! €1,50 voor een drankje? No wayOp vrijdag 19 april 2002 17:58 schreef FoOL het volgende:
[..]
geen breezer?
Toen er nog guldens waren was het 1,73 ex btw bij de makroOp vrijdag 19 april 2002 18:24 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Ik ben maar een student hoor! €1,50 voor een drankje? No way
en weer ontopic
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Beetje lastig om te regelen, maar je zou kunnen afspreken dat iedereen zijn eigen pic op een eigen host kan zetten?Op vrijdag 19 april 2002 17:19 schreef FoOL het volgende:
... kan ik dan de plaatjes bij iemand anders hosten?(reken op +/- 10 GB data p/maand)
Die plaatjes op me server hebben me goud geld gekost!!
(hebben ze vast gedaan door de grote drukte opeens...
Maar daarom hebben ze me web-users helemaal afgesloten en ik kan er niet meer op inloggen of iets mee doen!!!
Dus ik ben bang dat je voorlopig ff een andere server zal moeten zoeken
* Yo-han gaat nu even kijken samen met compagnon of dit niet even met een simpele 'tijdelijke'hack te reparen is
/me Oké jullie zien het!Op vrijdag 19 april 2002 19:47 schreef dayoman het volgende:
Yo f00l!!
Die plaatjes op me server hebben me goud geld gekost!!Die eikels hebben plotseling een limiet van 3 gb p/maand vast gesteld en nou moet ik gaan bij dokken
(hebben ze vast gedaan door de grote drukte opeens...)
Maar daarom hebben ze me web-users helemaal afgesloten en ik kan er niet meer op inloggen of iets mee doen!!!
Dus ik ben bang dat je voorlopig ff een andere server zal moeten zoeken
/me gaat nu even kijken samen met compagnon of dit niet even met een simpele 'tijdelijke'hack te reparen is
Ik zal nu de plaatjes even gaan hosten op m'n endoria account, maar dat zal niet al te lang kunnen duren. Dus nu aan jullie de vraag:
Bij wie kan ik de sequence pics online zetten?
Nogmaals: naar gelang er meer pics op komen, zal het dataverkeer rond de 10GB/maand komen liggen. Dit zit nu dus iets boven de 3 GB. Ik heb niet meer dan 15 MB webspace nodig, de hoeveelheid dataverkeer is belangrijk.
Wie redt de re-sequence site?
Alvast bedankt
FoOL, f00l@subdimension.com icq 50374794
Even het idee erachter:
Het deel van Strike was erg koel en strak, mijn deel is juist warm en vloeiend geworden. Het idee is een bosbrand die aangestoken kan worden met lucifers. Het gedicht geeft aan hoe een brandstichter zich zou kunnen voelen.
foto: lang leve google
gedicht: van een onbekende dichter, er was geen bronvermelding.
lucifers: zelfgemaakt in 3D Studio Max
psd staat hier. Is wel een trage server btw (chello account)
edit: Oh wel leuk van die zelfgemaakte lucifers.
Verwijderd
ziet er verder goed uit
lucifers zijn ook leuk
dat valt mee... ik trek er 100k/s uit...Op vrijdag 19 april 2002 22:17 schreef Razorfist het volgende:
Denk dat het je lenzen zijnDark Blue:
Zeg, is het nou een gifje, zijn mn lenzen zo goor vanavond, of heb je echt dat hele ding met layer type Dissolve gedaan...?
Volgens mij is diffuse veel korreliger en zit daar meer kleur in...
Verwijderd
is een jpeg hoor, check de propertiesOp zaterdag 20 april 2002 01:02 schreef Dark Blue het volgende:
Zeg, is het nou een gifje, zijn mn lenzen zo goor vanavond, of heb je echt dat hele ding met layer type Dissolve gedaan...?
enuh, idd korrelig, maja...
imo kan je véél meer doen met die foto. Je bent nu volgens mij ook té verschillend met de sequence rechts van je, het contrast is wel errug groot zo...Op vrijdag 19 april 2002 22:17 schreef Razorfist het volgende:
OK dan... ik heb mijn deel ook af nou ja... af...
Even het idee erachter:
Het deel van Strike was erg koel en strak, mijn deel is juist warm en vloeiend geworden. Het idee is een bosbrand die aangestoken kan worden met lucifers. Het gedicht geeft aan hoe een brandstichter zich zou kunnen voelen.
dat je slechts één foto op de achtergrond hebt genomen, maakt het geheel ook misschien wel een beetje kaal. En, je kan er ook veel meer mee. toen ik de foto zag, dacht ik gelijk aan dit:
Nu is de rest van je afbeelding daar niet op aangepast, dus ik heb verder niet gekeken of ik dat gedicht nog leesbaar kon houden.
Nu is je sequence misschien wel errug zwart-wit, dus kan je dit weer "mixen" met andere afbeeldingkjes (bijv een brandweer(auto/man) )
Het lijkt me dat je veel meer kan met deze afbeelding in ieder geval. En zeker jij, met de studie die je wilt gaan doen
Dat contrast heb ik met opzet gedaan. Het koele blauw tegen het harde roodOp zaterdag 20 april 2002 12:54 schreef jwbagger het volgende:
[..]
imo kan je véél meer doen met die foto. Je bent nu volgens mij ook té verschillend met de sequence rechts van je, het contrast is wel errug groot zo...
Ik hou van kleurtjesNu is je sequence misschien wel errug zwart-wit
Gaan we persoonlijk worden?Het lijkt me dat je veel meer kan met deze afbeelding in ieder geval. En zeker jij, met de studie die je wilt gaan doen
je kan natuurlijk ook té contrasterend gaan werken... ik heb begrepen dat in deze re-sequence de bedoeling was om méér een soort "lijn" in de afbeeldingen te krijgen dan het geval is in de "originele" sequence... en die lijn bestaat bij deze twee afbeeldingen puur uit één lijntje bovenaanOp zaterdag 20 april 2002 13:00 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Dat contrast heb ik met opzet gedaan. Het koele blauw tegen het harde rood
nou moet je niet m'n tekst uit zn verband gaan rukken...[..]
Ik hou van kleurtjes
Nu is je sequence misschien wel errug zwart-wit, dus kan je dit weer "mixen" met andere afbeeldingkjes (bijv een brandweer(auto/man) )
eh nee, alleen had ik van jou wat meer verwacht, ik was een beetje verbaasd toen ik dit resultaat zo zag eerlijk gezegd[..]
Gaan we persoonlijk worden?

damn, of is dat toch persoonlijk?
Verwijderd
Slaytanicmartijn meldt zich.Op vrijdag 19 april 2002 22:17 schreef Razorfist het volgende:
OK dan... ik heb mijn deel ook af nou ja... af...
[afbeelding]
Even het idee erachter:
Verwijderd
sure... toffe sig trouwens!Op zaterdag 20 april 2002 23:29 schreef Socratesss het volgende:
Ook hier geldt: ik kom waarschijnlijk wat in de probs, want ik ga vanaf heden maandag naar Londen t/m vrijdag. Dus als men wat langzaam resequensed dan gaat het wel goed, anders schûûf je me maar 'n paar plaatsies naar achter. Akkoord?
Verwijderd
zolang je PSD compatible is met 6 zal het mij aan mn reet roestenOp zondag 21 april 2002 12:24 schreef Junt het volgende:
ik heb sinds gister photoshop 7.0 en ps 6 eraf gegooid omdat ik een hele kleine hd heb, kan ik gewoon 7.0 gebruiken??
Verwijderd
Tja, dat weet ik dus niet, maar ik denk het welOp zondag 21 april 2002 12:25 schreef FoOL het volgende:
[..]
zolang je PSD compatible is met 6 zal het mij aan mn reet roesten
SFie, is jouw creatie nou al af ?
Ben benieuwd of ik beginnen kan...
Verwijderd

eh ja hijs af...puur instinctief gemaakt, zonder enige bedoeling
nog nooit zoiets vaags gemaakt...
psd komt...
oeh oeh, hoe ben je aan dat plaatje gekomen van die snelweg? waar waar waar? (welke query?Op maandag 22 april 2002 14:34 schreef SFie het volgende:
[afbeelding]
psd komt...
*zeer geinteresseerd is*
Jammer dat je geen 3D erin hebt verwerkt, vond ik altijd wel koel aan jouw werk, maar desalnietemin mag dat de pret niet drukken!
rechts is er op de achtergrond wat aanwezig volgens mijOp maandag 22 april 2002 15:01 schreef prototype het volgende:
[..]
oeh oeh, hoe ben je aan dat plaatje gekomen van die snelweg? waar waar waar? (welke query?)
*zeer geinteresseerd is*
Jammer dat je geen 3D erin hebt verwerkt, vond ik altijd wel koel aan jouw werk, maar desalnietemin mag dat de pret niet drukken!
prototype ligt te trappelen van plezierOp maandag 22 april 2002 15:01 schreef prototype het volgende:
[..]
oeh oeh, hoe ben je aan dat plaatje gekomen van die snelweg? waar waar waar? (welke query?)
*zeer geinteresseerd is*
't is idd een mooi plaatje van SFie
marrem zoek bij google image search gewoon naar Rotterdam
zo best te gek zeg..dat snelweg plaatje is echt top..weer wat anders als die vorige style maar zeker niet minderOp maandag 22 april 2002 14:34 schreef SFie het volgende:
[afbeelding]
psd komt...
*tumbs up*
none
Hip hoor..SFie:
nice work!
wish me luck
/edit
Mail/ICQ/MSN anders even als je de PSD hebt geupload.
Op zich houd ik niet zo van groen (hoevaak heb ik dát al gezegd

Leuk dat je die bolletjes weer terug hebt laten komen, maar jammer dat ze nu zo vervormd lijken... ietsje achthoekig.
Verder ontzettend mooi... tis een beetje mijn stijl (maar vooral je eigen stijl hoor, wees niet bang) zo van 1 plaatje nemen, daar een hoop lijnen en andere wazige foto's aan toevoegen en dan er slechts een paar woorden bij zetten.
Erg mooi!
Verwijderd
http://www.vv.tno.nl/artwork/profiel.jpg
helaas slechte kwaliteit... maar vond compositie ervan erg mooi
verder ontzettend bedankt voor alle positieve reacties
enehm darkblue over die cirkels, ja ik was vergeten om na contract nog smoothe te doen, maar had geen zin meer om dat weer opnieuw te doen
nnyways..tnx!
Say what!?Op maandag 22 april 2002 17:00 schreef SFie het volgende:
(psd = 23Mbis aan het uploaden willem169)
Geen mogelijkheid om wat layers te mergen, en het geheel in een zipfile te rossen?
Verwijderd
zip is 11mbOp maandag 22 april 2002 17:06 schreef Pelle het volgende:
[..]
Say what!?
Geen mogelijkheid om wat layers te mergen, en het geheel in een zipfile te rossen?
heb veel loze layers erin zitten, maar dat maat het voor willem een stuk leuker om door te sequencen
Verwijderd
Woar is uw Pellepaint icon??? (tis 22 aprilOp maandag 22 april 2002 17:06 schreef Pelle wat...
Op maandag 22 april 2002 14:34 schreef SFie het volgende:
[afbeelding]
psd komt...
echt geweldig...
mijn MSN: willem169@xs4all.nlSFie:
Wie heeft msn van willem169 ?
om het dataverkeer van de server te sparen alleen psd op request
je mag ook e-mailen: <a href="mailto:169@willem.yoursite.nl?Subject=Re-Dequence">169@willem.yoursite.nl</a>

Verwijderd
ik vind juist het complete rechterdeel en met name de laatste paar sequences (met name die van tim schuhmacher) juist zeer geslaagd, met gewaagde ontwerpen die ik nog steeds mis bij de eerste...(nouwja... 2 en nelis hebben nu ook een prachtig deel toegevoegd)Op maandag 22 april 2002 23:14 schreef PatrickPietens het volgende:
Cool dat de Sequence zo lekker loopt; maar als ik eerlijk ben vind ik hem minder qua kwaliteit dan de eerste ... sommige beelden vallen mij tegen ...
(de laatste paar exclusief die van mij...uiteraard
Kwas edstasy.
goh, leuk voor jeOp dinsdag 23 april 2002 16:08 schreef El_BingO het volgende:
Hey F00l, ik heet nu El_BingO, ff nickchange gedaan
Kwas edstasy.
Verwijderd
/me komt net aanhuppelen en als hij misschien nog tijd heeft vanvond (ja sry drukke weken laatste tijd) zal hij dat vast en zeker voor je willen doenOp dinsdag 23 april 2002 19:01 schreef SFie het volgende:
ehm Fo0l...kwil niet zeuren hoor maar wil je plz mijn sequence erachter plakken? ben erg benieuwd oftie er uberhaupt wel achter past...
ik ben zelf ff wat gaan klote met 3dmax r3 maar kom er neit echt uit om iets moois temaken.
ik ben op zoek naar die tut ervan, weet jij waar die te vinden is misschien, kben zelf al wel opzoek, tot nu toe zonder result.
SFie komt er vroeg of laat ook nog een keer op jaOp donderdag 25 april 2002 17:03 schreef SFie het volgende:
/me hoopt dat Fo0l mijn sequence er nou 's bij achter zet
woops.... te laat voor training, ik ben weg...
Verwijderd
grrrOp donderdag 25 april 2002 17:04 schreef FoOL het volgende:
[..]
SFie komt er vroeg of laat ook nog een keer op ja
woops.... te laat voor training, ik ben weg...
heb vanaf nu t/m het weekend geen tijd (das Fool's schuld: moettie maar geen feestje geven!
Tenminste, dat doorschuiven hoeft niet als Slaytanicmartijn nog 4 dagen bezig blijft...
Erg mooie overgang vooral, nergens is te zien waar jouw sequence begint en de vorige ophoudt. Nice!
ook * Hangloozz Hangloozz heeft al via ICQ z'n welgemeende felicitaties verstuurd
Verwijderd
hap hap hap is minder,die was nu van jou...
http://hawvie.deviantart.com/
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Dit topic is gesloten.