heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Verwijderd
Overgang (van huidige sequencer) - Plaatje huidige sequencer - Overgang.... Je hebt als sequencer geen reet te maken wat men met de tweede overgang in dit geheel doet. Niet naar je zin? Jammer....
Laat mensen nou even hun eigen skills tonen en zelf inspiratie opdoen, ipv ze dingen voorkauwen etc.
My 2 €-cents.
*Kidfunk denk terug aan de kritieken op zijn werk in de 'sequence'*.Op zaterdag 11 mei 2002 02:53 schreef SpiritX het volgende:
/me irriteert zich een beetje aan de wijze waarop bepaalde mensen zich bemoeien met andermans sequence.
Overgang (van huidige sequencer) - Plaatje huidige sequencer - Overgang.... Je hebt als sequencer geen reet te maken wat men met de tweede overgang in dit geheel doet. Niet naar je zin? Jammer....
Laat mensen nou even hun eigen skills tonen en zelf inspiratie opdoen, ipv ze dingen voorkauwen etc.
My 2 €-cents.
none
Deneb, ik zie echt niet waar het verschil in zit, maar ik zet het er wel even overheen.
Verder ga ik even op zoek naar TBkoen , die kan aan zn werk beginnen.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Waar staat dat ik jou er van beschuldig dat je kritiek geeft? Bovendien: Wie de schoen past, trekt hem aan...Op zaterdag 11 mei 2002 12:36 schreef Dark Blue het volgende:
Ik geef geen kritiek, ik geef tips als daarom gevraagd wordt. Niet meteen op de kast zitten SpiritX.
Ik geef alleen iets aan wat mij in deze thread nogal op viel, wat dat betreft gaat het er bij 'the sequence' gelukkig wat anders aan toe. Maar goed, my opinion. Laat verder maar zitten, voor we hier nog meer off-topic raken...
Verwijderd
TNX het zijn maar kleine verschillen.(blauwe balkje rechts onder in oa.)Op zaterdag 11 mei 2002 12:36 schreef Dark Blue het volgende:
Deneb, ik zie echt niet waar het verschil in zit, maar ik zet het er wel even overheen.
SpiritX, je hebt wel gelijk hoor,je ziet wel ïk zou dit en dat moet je niet doen, enz,enz. Iedereen moet zijn eigen weg inslaan. Aan advies geven over een onderwerp voordat er iets gemaakt is heeft niemand wat aan, tenzei je echt niet weet waar je moet beginen.
en * HunterPro verkoopt hem weer een nuttige schop;
topic was inmiddels uit het de lijst weggezakt. Zijn er al mensen gevorderd?
* HunterPro staat te trappelen om te mogen beginnen
[offtopic]
Dark Blue: Ik hoorde dat jij zo'n tekentablet hebt gekocht (Wacom Graphire?), en volgende week krijg ik mijn vakantiegeld
[/offtopic]
[offtopic terug]Op zondag 12 mei 2002 17:26 schreef |HunterPro| het volgende:
offtopic:
Dark Blue: Ik hoorde dat jij zo'n tekentablet hebt gekocht (Wacom Graphire?), en volgende week krijg ik mijn vakantiegeld(loonstrook heb ik al; inclusief salaris €203 en een beetje, niet slecht voor alleen zaterdag ochtend werken
), en ik vraag me af of dat erg bevalt, dan ga ik er namelijk ook eentje halen
Als je sowieso zelf met potlood op papier goed kunt tekenen is zo'n ding heel fijn. Ik werk er nu in PS mee en kan gewoon strakke tekeningen en schetsen maken zoals ik die op papier ook maak. Ik had een goedkopie pakketje, Wacom Graphire zonder drivers/Painter. Daarom dus in PS, PSP werkt niet drukgevoelig. PS wel, als je licht of zwaar drukt krijg je duidelijk verschil. Ik heb btw een a5 of a6...is groot genoeg hoor!
Gekocht via Sunrise in A'dam, voor € 10 leveren ze hem de volgende werkdag bij je thuis
[/offtopic terug]
Verwijderd
tekenen, airbrushen, smudgen & alles waarmee je mooie vloeiende lijnen moet trekken zoals je bijv. met een pen zou doen... en zeker goed als je drukgevoeligheid aanzet. Prachtig ding.
Ik heb ermee dit hele blad gemaakt. W00t. Go me.
[offtopic]
SocraTess, ben je al bezig, trouwens?
edit: fuck... ik upload'm nog een keertje, Socratess.... ik had je post helemaal gemist. Ik post nog even als ik 'm er op heb.
Verwijderd
Kan iemand even checken of-ie werkt? Socrates, geef even een gil op me@mahjqa.com als hij nog steeds niet werkt... ik heb 'm gecheckt en opnieuw opgeslagen met PS 6.0.
unexpected end-of-file was reached. Zowel met PS 6 als met 7Op zondag 12 mei 2002 19:26 schreef mahjqa het volgende:
http://www.mahjqa.com/stuff/voorsocrates.psd (3.7 MB)
Kan iemand even checken of-ie werkt? Socrates, geef even een gil op me@mahjqa.com als hij nog steeds niet werkt... ik heb 'm gecheckt en opnieuw opgeslagen met PS 6.0.
Verwijderd
uhm... al doet hij het niet, heeft er nog iemand suggesties?
Verwijderd
Verwijderd
Dus ga ik maar weer aan de slag. Waarschuwing: ik denk dat ik hem woensdag pas klaar heb (zit weer met erg weinig tijd), en mahjqa (genomineerd voor de lastigste te onthouden en spellen naam) heeft iets gemaakt dat mijn stijl niet zo is... dus het wordt pittig, maar ik denk dat het wel gaat lukken. Misschien gaat de transition niet zo geweldig worden, maar ik ga mijn best doen.
Verwijderd
PSD doet het goed. Dank je, ik ga weer eens aan de slag..Op zondag 12 mei 2002 19:26 schreef mahjqa het volgende:
http://www.mahjqa.com/stuff/voorsocrates.psd (3.7 MB)
Verwijderd
Is ie nou al weg!
Active-X, jij was unicode he? Je staat nu als één na laatste, en aangezien Junt er nog boven komt, schuif ik jou ook door...
Junt schoppen we naar bovenaan de lijst...
...jongens, willen jullie nou niet allemaal terugkrabbelen! Je komt toch echt een keer aan de beurt hoor...
Ik heb via PatrickPietens al TBkoen een schop gegeven, maar hij reageert niet hier...heeft ook nog geen PSD opgehaald...
...ik stel voor, aangezien dit toch erg lang gaat duren en ik TBkoen zelf al niet kan bereiken, dat we doorgaan met de volgende als hij voor morgen, 20:00 nog niet gereageerd heeft, we doorgaan met de volgende; dat zou dan GeniusDex worden.
Ik schop Slaytanicmartijn en m0rphie ook even naar boven, omdat ik die nog wel af en toe voorbij zie komen...
dus, vrolijk allemaal achteraan de lijst weer...

En Socratesss, kun je nog iets doen met mn tips van de vorige pagina... *ik mag geen tips meer geven dus ik zeg verder maar niks meer*
Verwijderd
ja sorry, ik moet nog wat boekverslagen en praktische opdrachten maken, moet deze week af
ik zal alvast naar de psd gaan kijken enzo. Ik begin er nog niet echt mee, mocht TBkoen nog komen gooi ik geen werk wegOp dinsdag 14 mei 2002 22:39 schreef Dark Blue het volgende:
* Dark Blue kijkt eens om zich heen of ze FoOL nog ziet...
Is ie nou al weg!
Active-X, jij was unicode he? Je staat nu als één na laatste, en aangezien Junt er nog boven komt, schuif ik jou ook door...
Junt schoppen we naar bovenaan de lijst...
...jongens, willen jullie nou niet allemaal terugkrabbelen! Je komt toch echt een keer aan de beurt hoor...
Ik heb via PatrickPietens al TBkoen een schop gegeven, maar hij reageert niet hier...heeft ook nog geen PSD opgehaald...
...ik stel voor, aangezien dit toch erg lang gaat duren en ik TBkoen zelf al niet kan bereiken, dat we doorgaan met de volgende als hij voor morgen, 20:00 nog niet gereageerd heeft, we doorgaan met de volgende; dat zou dan GeniusDex worden.
Ik schop Slaytanicmartijn en m0rphie ook even naar boven, omdat ik die nog wel af en toe voorbij zie komen...
dus, vrolijk allemaal achteraan de lijst weer...
En Socratesss, kun je nog iets doen met mn tips van de vorige pagina... *ik mag geen tips meer geven dus ik zeg verder maar niks meer*
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Dan ga jij lekker morgen aan de slag, ik hoor het morgenavond wel als je iets hebt of zaterdagmiddag ofzo. Doe vooral rustig aan, maak er iets aan wat in de stijl van mahjqa past, al moet ik zeggen dat dieOp donderdag 16 mei 2002 16:57 schreef Socratesss het volgende:
Huidige situatie: ik heb aangeboden mijn resequence op te laten schuiven maar ik heb hier verder niks over gehoord. Morgen (vrijdag) kan ik aan de slag, de afgelopen week had ik het wat druk (en ook vandaag nog wel)
Ik heb bij deze de plaats van TBkoen vergeven aan GeniusDex. GD, jij kunt beginnen. TBkoen heb ik via-via gemaild en hij wordt achteraan de lijst geplaatst. Ik ga Slaytanicmartijn en m0rphie ook maar even wakkerschudden
Verwijderd
heej, kan die van mij nog een keer goed gezet worden?!
[/subtiele hint]
dat koppie-peest werk is niet echt goed gegaan ofzo
like, die van mij is ineens dubbel...
Er staat nu bij de text:
1
2
| Th... Th... Th. Th... is m... m... my stystyle |
oid... en dat dan door mekaar heen...
en mijn explosie is ook half gekopieerd...
kan dat nog ff goed gezet worden, OFZOW...
Staat er pas de hele tijd zo, ik denk, dat wordt nog wel opgemerkt, maar niet dus...
Uh, ik dacht dat het erbij hoordeOp donderdag 16 mei 2002 18:37 schreef Type het volgende:
[subtiele hint]
heej, kan die van mij nog een keer goed gezet worden?!
[/subtiele hint]
dat koppie-peest werk is niet echt goed gegaan ofzo
like, die van mij is ineens dubbel...
Er staat nu bij de text:
code:
1 2 Th... Th... Th. Th... is m... m... my stystyle
oid... en dat dan door mekaar heen...
en mijn explosie is ook half gekopieerd...
kan dat nog ff goed gezet worden, OFZOW...
Staat er pas de hele tijd zo, ik denk, dat wordt nog wel opgemerkt, maar niet dus...
Ik ga gelijk even kijken meneer Type. Tot uw dienst
edit: ik kan hem hier niet bewerken, aangezien ik de originele plaat niet heb.... ik heb wel van FoOL wat stukken gekregen die hij aan elkaar gephtshpt had als psd, maar ik kan ze niet goed openen in Photoshop 5.5... krijg anderen kleuren net als toen bij mn eigen psd

Dat wordt dus wachten op FoOL.

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Op donderdag 16 mei 2002 20:45 schreef GeniusDex het volgende:
Ik denk dat je beter de gene na mij ff wakker kunt schoppen. Heb op 't moment weinig tijd omdat ik net via de foon een flinke opdracht voor school doorgebeld kreeg, en mijn creativiteit ook een dutje is gaan doenZet me maar achteraan neer.

edit: en ik snap dat mensen graag aan een bepaalde kant willen omdat er gezegd wordt dat de rechterkant mooier wordt, pech gehad dan... want er staat onderaan een horde te wachten terwijl we bovenaan stoelendans aan het doen zijn om wie er nou eerst wil, uh, sorry hoor!
edit2:

Nou goed, last time dan, ik ga GeniusDex naar boven zetten en dan is BlaZe_8 aan de beurt. Gaat lekker hier jongens...
Verwijderd
Darkblue.... mocht je links echt in de problemen gaan komen qua mensen die niet kunnen dan zou ik inderdaad gewoon mensen van rechts over gaan plaatsen. Mischien dat er mensen zich al meteen vrijwillig aanmelden voor overplaatsing?Op donderdag 16 mei 2002 20:50 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
op deze manier komt er nooit een eind aan... ik ga eens even met FoOL bellen en wat mensen van rechts naar links overplaatsen want dit gaat zo niet...
edit: en ik snap dat mensen graag aan een bepaalde kant willen omdat er gezegd wordt dat de rechterkant mooier wordt, pech gehad dan... want er staat onderaan een horde te wachten terwijl we bovenaan stoelendans aan het doen zijn om wie er nou eerst wil, uh, sorry hoor!
edit2:FoOL zit in het buitenland...dus die kan ik niet bereiken... zucht.
Nou goed, last time dan, ik ga GeniusDex naar boven zetten en dan is BlaZe_8 aan de beurt. Gaat lekker hier jongens...
(al kan ik me voorstellen dat een hoop mensen nu met dit weer liever buiten door brengen dan sequencend binnen
Verwijderd
Zou je mij (=Fingolfin op de lijst) ertussenuit kunnen halen? Mijn sequence valt precies tussen de examens. Heb wel tijd dan, maar die gebruik ik liever om wat te leren =[
sorry!~~
* Dark Blue doet zich voor als FoOL:Op donderdag 16 mei 2002 22:17 schreef Smorrie het volgende:
Hej Fool,
Zou je mij (=Fingolfin op de lijst) ertussenuit kunnen halen? Mijn sequence valt precies tussen de examens. Heb wel tijd dan, maar die gebruik ik liever om wat te leren =[
sorry!~~
wil je er helemaal uit, of alleen naar achteren doorgeschoven?
Verwijderd
nou, ik stel voor dat je me er maar gewoon helemaal uithaal en als ik denk dat het wel weer kan, dat ik ff een seintje geef
DB: Chill meisje!Op donderdag 16 mei 2002 20:50 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
op deze manier komt er nooit een eind aan... ik ga eens even met FoOL bellen en wat mensen van rechts naar links overplaatsen want dit gaat zo niet...
edit2:FoOL zit in het buitenland...dus die kan ik niet bereiken... zucht.
het is lekker weer! Ga naar buiten, SELECT * FROM terrasjes;, en !order een biertje (of een pasoa-jus (breezer?
Ik blijf er iig wél in, en aan mijn kant, en dat niet om de vermeende 'kwaliteit' van mijn kant (mijn 'kwaliteit' zal namelijk niet bepaald van het zelfde niveau zijn
have fun!
*mekker* ik heb even naar die blaze_8 gezocht...maar hij blijkt helemaal niet gepost te hebben als user? Hij zou toch ergens moeten staan.Op vrijdag 17 mei 2002 15:17 schreef Junt het volgende:
heeft iemand blaze_8 al een schop gegeven?
Ik heb het aan mr. Tom de mod gevraagd of hij hem wou zoeken, maar die heeft nog niet gereageerd op mn icq berichtje
En Hunterpro: ja... ik moet relaxen (chillen in een bubbelbad

Ik ben overigens gek op Pushkin en Artic, bier is ook wel
* Dark Blue wacht met smart tot er weer voedsel ingeslagen wordt want ze leeft al de hele dag op 2 boterhammen en 3 knäckebrödjes...
goed en nou weer ontopic. Ik ga Smorrie van de lijst schrappen en blaze_8 nog eens zoeken.
Verwijderd
FoOL werkt ook met PS 6.0 en 7.0 geloof ik, kan kloppen dus dat jou ps 5.5 dat niet paktOp donderdag 16 mei 2002 19:33 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Uh, ik dacht dat het erbij hoorde
Ik ga gelijk even kijken meneer Type. Tot uw dienst
edit: ik kan hem hier niet bewerken, aangezien ik de originele plaat niet heb.... ik heb wel van FoOL wat stukken gekregen die hij aan elkaar gephtshpt had als psd, maar ik kan ze niet goed openen in Photoshop 5.5... krijg anderen kleuren net als toen bij mn eigen psd
Dat wordt dus wachten op FoOL.
iig thanks, ennuh, nee, dat hoorde niet, maar idd, hij is abstract genoeg om het wel te laten kunnen
Verwijderd
ik ga nu de PSD mailen naar Rotterdam (daar staat mn laptop) en dan ga ik aan de gang.
Helaas heb ik dit weekend wel een toernooi, dus ik ben maybe pas woensdag avond ready
Verwijderd
(heeft weer eens geen tijd. WOENSDAG nota bene pas weer! ik schaam mij diep, vervloek mij niet en schuif me door/weg... diepe spijtbetuiging)
Verwijderd
mocht van mn vriendin pas naar bed komen vannacht als ik een goede W.I.P had, dus wie weet
ik ga mn best doen luitjes, baal nu alleen wel dat mn laptop nog in rotterdam staat en ik zo eerst nog moet trainen
(dus dat ik in het weekend uitkom)
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ligt t aan mij of ligt t hier een beetje op zn gat.:?
ik ben erg benieuwd naar de volgende crea uitspatting.
naja geduld is ne schone zaak zullen we maar zeggen he?
nostyle
Verwijderd
er zijn naar mijn weten alleen wat probleempjes met mensen dieOp zaterdag 18 mei 2002 02:58 schreef sketcher het volgende:
hallo lui hoe gaat t?
ligt t aan mij of ligt t hier een beetje op zn gat.:?
ik ben erg benieuwd naar de volgende crea uitspatting.
naja geduld is ne schone zaak zullen we maar zeggen he?
1. weg zijn
2. het te druk hebben
3. niet meer hier kijken
4. langzaam zijn
verder gaat alles nog door hoor
...niet durven...zogenaamd geen tijd hebben....Op zaterdag 18 mei 2002 16:11 schreef Type het volgende:
[..]
er zijn naar mijn weten alleen wat probleempjes met mensen die
1. weg zijn
2. het te druk hebben
3. niet meer hier kijken
4. langzaam zijn
verder gaat alles nog door hoor

/me Dark Blue is now known as FoOL

* Willem neitherActive-X:
/me vindt dat het niet erg opschiet
Verwijderd
Wish me luck..
volgens mij zei ik voor morgenmiddag 16:00 uur... dat is niet nu. Of heb jij van hem gehoord dat ie niet kan?Op maandag 20 mei 2002 22:05 schreef pbirkoff het volgende:
Pbirkoff komt aangehold, en gaat aan de slag met de plaat van Mahjqa, aangezien het Socratesss niet meer lukt.
Wish me luck..
Verwijderd
Verklaring: ten eerste zijn mijn ouders gescheiden en woon ik nog thuis (ja ach, ben pas 16 he), en is er een soort wisseldienst. Laat het het geval nou wezen dat er in één van de twee huizen 12 computers staan (waarvan 25% het doet) en in het andere huis één, een 80286 welteverstaan. Dat is een zeer remmende factor. Ook was ik het weekend en de week daarvoor weg en soms een hele dag en heb ik het ook nog eens druk met school.
Concrete data waarop ik eventueel nog zou kunnen als ik het inmiddels niet al te erg verbruid heb hiero:
Volgende week: maandag en woensdag
Verder daarna heb ik per dag een uurtje of anderhalf de tijd, ik kan dan wel wat flikken maar ik doe alles het liefst in één keer.
Verder eindigen de schooldagen over 2 weken (óver, dus de 3e week vanaf nu) en dan heb ik wat meer tijd. Maar m'n vakantie zit bijna helemaal vol... tegen de tijd dan ik dán weer tijd heb is dit project allang afgerond.
Ik hoor wel wat jullie beslissingen zijn. Groeten (illegaal woord in GoT
welwel, meneer de regelneef...Op maandag 20 mei 2002 23:33 schreef FoOL het volgende:
okee. pbirkoff is aan de beurt. Socrates, icq even als pbirkoff klaar is, daan gaan we je opnieuw ergens inplannen.
Ik heb al een beetje rond zitten mailen en pbirkoff is nu aan het werk en Blaze geloof ik ook hoor.
Overigens vind ik het uitermate lame dat sommige mensen zich hier hebben laten doorschuiven en dus nu zitten te zeuren dat het niet opschiet... heren, heren, had dan gewoon je kans gepakt, dan had je het nu al gehad.
Verwijderd
EDIT!!
Ik vraag nog even uitstel aan Fool en Dark Blue!!
Ga vanavond nl. naar Rotterdam en dan zou ik aan het werk kunnen gaan!
Ik vraag dus een avond uitstel aan de jury
prima hoor, maar dan staat er dus morgen wel een nieuwe plaat hè!Op dinsdag 21 mei 2002 09:40 schreef BlaZe het volgende:
ook /me meldt zich voor 16.00 uur.
EDIT!!
Ik vraag nog even uitstel aan Fool en Dark Blue!!
Ga vanavond nl. naar Rotterdam en dan zou ik aan het werk kunnen gaan!
Ik vraag dus een avond uitstel aan de jury
Verwijderd
Verwijderd
Yep,als het goed is wel ja!Op dinsdag 21 mei 2002 14:54 schreef FoOL het volgende:
[..]
prima hoor, maar dan staat er dus morgen wel een nieuwe plaat hè!
Zo niet.... dan schaam ik me de pleuris
als je dat wat eerder had verteld had ik hem een deadline gegevenOp dinsdag 21 mei 2002 18:14 schreef J-roen het volgende:
/me weet van zeer betrouwbare bronnen dat pbirkoff altijd zijn deadlines haalt![]()

Verwijderd
Hier is ie dan....
Heb helaas nog geen PSD,want ik ga hier niet een paar MB zitten uploaden via een inbelverbinding...
ik hoop dat mijn opvolger hiervoor begrip heeft...
Hij kan me altijd ff een mailtje sturen op hotmail ofzo

Ben absoluut niet écht tevreden, had veel meer willen vlammen maar helaas zit dat er qua freestyle designen de komende tijd ff niet in
(/me heeft zich te houden aan de huisstijl van de SNS qua design
maar goed:
shoot on sight
Ik zal kijken wat ik er van kan maken ... alleen jammer dat je geen PSD hebt

Verwijderd
je hebt dingen gemaakt die in jou plaatje 'uit je plaatje' lopen, maar die zitten er bij hem niet in
deze stoppen dus ineens, BAM, bij zijn plaatje...
had je iets op moeten schuiven imho...
Verder een rustige plaat, niets mis mee, maar iets meer pit had gemogen
Netjes gedaan, dat wel
Verwijderd
Zo, jij bent goed geinformeerd..!Op dinsdag 21 mei 2002 18:14 schreef J-roen het volgende:
/me weet van zeer betrouwbare bronnen dat pbirkoff altijd zijn deadlines haalt![]()
eh, ik zal die PSD van mijn voorganger eens opzoeken...
Even zonder dolle, ik doe mijn best, en zal proberen hem voor vrijdag erop te krijgen.
Verwijderd
Thnx, ff een laatste post voordat ik weer naar Den Bosch toe rijd...Op dinsdag 21 mei 2002 22:00 schreef Type het volgende:
de rechterovergang krijg je problemen mee, let op mijn woorden
je hebt dingen gemaakt die in jou plaatje 'uit je plaatje' lopen, maar die zitten er bij hem niet in
deze stoppen dus ineens, BAM, bij zijn plaatje...
had je iets op moeten schuiven imho...
Verder een rustige plaat, niets mis mee, maar iets meer pit had gemogen
Netjes gedaan, dat wel
Wel grappig dat ik inderdaad deze mening deel, abrupt einde aan rechterzijde
Dreeke, sorry dat ik de PSD niet heb, zal deze asap jou kant op laten komen / uploaden...
nu ga ik er vantussen...
Alleen zou ik het nu wel op prijs stellen als je iig de LINKERkant niet meer zou veranderen
Verwijderd
Laat even weten als je een begin hebt misschien kan ik je helpen.
Verwijderd
Ik verbaas me altijd over de typografie van vele sequencers. Het lettertype (typo) is de basis van een ontwerp vind ik. En er bestaan gelukkig meer lettertypes dan alleen de helvetica en de courier
Verwijderd
Wrong. Dat einde aan de rechter kant is het begin, en van daar ga je verder. Ik ben bang dat het er nogal recht uit gaat zien straks. De witte rand is helemaal verdwenen, als je die had laten staan...Op dinsdag 21 mei 2002 22:25 schreef BlaZe het volgende:
Wel grappig dat ik inderdaad deze mening deel, abrupt einde aan rechterzijde
Verder vind ik het eigenlijk een niet veel zeggende afbeelding waar je in de overgang vel blauw gebruikt maar meer naar link is het grijs. Je had er misschien wat meer tijd in moeten steken.
Tja Deneb, ik heb aan jou gemerkt dat je met de overgang eigenlijk mag uitspoken wat je wilt... ook al gaat dat ten koste van het design van een ander. Maar op deze manier vind ik het ook niet echt kloppen....Op dinsdag 21 mei 2002 23:46 schreef Deneb het volgende:
[..]
Wrong. Dat einde aan de rechter kant is het begin, en van daar ga je verder. Ik ben bang dat het er nogal recht uit gaat zien straks. De witte rand is helemaal verdwenen, als je die had laten staan...
Zou BlaZe zo lief willen zijn en nog wat meer t gummetje over de overgang willen halen? Ik snap dat je nu weer een tijdje niet in het computer-walhalla bent, maar het gaat toch alleen om die rechterkant... al zou je natuurlijk de witte lijn van onderen bijv. net zo'n hoek kunnen geven als die gele bovenaan en dan hem middenin de plaat laten verdwijnen... == weer een stukje meer overgang.
Plaat overall: netjes. Lekker geel, lekker vrolijk
Alleen jammer dat je die bloem dus in de overgang hebt gestopt... nu kan je opvolger er dus ook weer aan sleutelen... en dan kan het zijn dat hij uit je plaat verdwijnt

Succes ermee iig... ik laat het update werk weer ff aan FoOL over aangezien ik echt midden in de examens zit. Adios!
Verwijderd
Ik had er inderdaad graag meer tijd ingestoken,
helaas kan ik overdag haast geen creatieve dingen meer doen voor mezelf (zit op dit moment gedetacheerd bij de SNS bank).
Hopelijk heb ik meer tijd tegen de tijd dat ik voor de Sequence aan de gang moet (wat een zin!
No prob!Op woensdag 22 mei 2002 00:35 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Zou BlaZe zo lief willen zijn en nog wat meer t gummetje over de overgang willen halen? Ik snap dat je nu weer een tijdje niet in het computer-walhalla bent, maar het gaat toch alleen om die rechterkant... al zou je natuurlijk de witte lijn van onderen bijv. net zo'n hoek kunnen geven als die gele bovenaan en dan hem middenin de plaat laten verdwijnen... == weer een stukje meer overgang.
ik ben zaterdag weer thuis (in Rotterdam) dan pas ik de rechterkant even aan...
Moet inderdaad iets meer aan gegumd worden!
Dank je, en jij ook succesSucces ermee iig... ik laat het update werk weer ff aan FoOL over aangezien ik echt midden in de examens zit. Adios!
Verwijderd
maar als er mensen zijn die 4 of 5 dagen wachten omdat ze geen tijd hebben maar toch een bomb ass seq. willen klussen dan beginnen er weer een aantal te meuten dat het niet opschiet en waarom ze zoveel tijd nodig hebben.Op woensdag 22 mei 2002 12:59 schreef McHummer het volgende:
Ik vind 'geen tijd' niet een argument. Op deze manier krijgen we een sequence die niet helemaal af is doordat mensen er te weinig tijd in willen steken. Jammer hoor!
de tegenstrijdigheden liggen weer voor het oprapen
Verwijderd
Dat is zo'n onzin (nofi)Op woensdag 22 mei 2002 12:59 schreef McHummer het volgende:
Ik vind 'geen tijd' niet een argument. Op deze manier krijgen we een sequence die niet helemaal af is doordat mensen er te weinig tijd in willen steken. Jammer hoor!
als ik om 7.00 uur begin met werken, rond 18.00/18.30 eens thuis ben (afhankelijk DB/R'dam), dan moet gaan koken/eten/afwassen en dan eens wat aandacht moet gaan geven aan een lieve dame die al die tijd op me zit te wachten, schiet het sequelen er wel eens ff bij in.
Ik zit met een beetje "mazzel" over 2 weken weer in de leegloop, dus dan kan ik overdag makkelijker een paar uurtjes photoshoppen. Nu zit ik op een project en ben je dus veels te hard bezig voor de klant.
Ergo:
ik heb geen tijd
Maar dat komt wel weer!
Verwijderd
als ik times new roman wil gebruiken, maakt ie er standaard Times New Roman MS PT van, terwijl ik het gewonen tnr in word wel kan gebruiken.
(Niet dat ik het als font wil gebruiken, maar als vorm in een plaatje)
Iemand een idee?
Daar kun je ook gewoon even een topic voor openen of de zoek voor gebruiken... kom kom, we zijn nu al zwaar offtopic geweest met onze Ivoren Torentjes, laten we niet weer gek gaan doenOp woensdag 22 mei 2002 14:59 schreef Active-X het volgende:
dit hoort misschien niet in deze topic, maar ik heb een prob met photoshop -> fonts:
als ik times new roman wil gebruiken, maakt ie er standaard Times New Roman MS PT van, terwijl ik het gewonen tnr in word wel kan gebruiken.
(Niet dat ik het als font wil gebruiken, maar als vorm in een plaatje)
Iemand een idee?
Dan heb ik weer een mooi excuus een goede reden om nog even te wachten met uploaden totdat jij de rechterkant gefixed hebtOp woensdag 22 mei 2002 09:06 schreef BlaZe het volgende:
[..]
No prob!
ik ben zaterdag weer thuis (in Rotterdam) dan pas ik de rechterkant even aan...
Moet inderdaad iets meer aan gegumd worden!
[..]

Verwijderd
bwahaha...Op woensdag 22 mei 2002 15:17 schreef FoOL het volgende:
[..]
Dan heb ik weer een mooi excuus een goede reden om nog even te wachten met uploaden totdat jij de rechterkant gefixed hebt
okay dan
ik zal overigens proberen mn vriendin te overtuigen morgen even naar DB toe te komen en de laptop mee te nemen....
kan ik em miskien wel eerder toepassen en de PSD ff uploaden.
Verwijderd
Afwassen, vrouw verwennen en koken is minder belangrijk dan ff een sequel maken. Er zijn genoeg anderen die graag op jou plek een sequel willen maken.Op woensdag 22 mei 2002 14:30 schreef BlaZe het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin (nofi)
als ik om 7.00 uur begin met werken, rond 18.00/18.30 eens thuis ben (afhankelijk DB/R'dam), dan moet gaan koken/eten/afwassen en dan eens wat aandacht moet gaan geven aan een lieve dame die al die tijd op me zit te wachten, schiet het sequelen er wel eens ff bij in.
Ik zit met een beetje "mazzel" over 2 weken weer in de leegloop, dus dan kan ik overdag makkelijker een paar uurtjes photoshoppen. Nu zit ik op een project en ben je dus veels te hard bezig voor de klant.
Ergo:
ik heb geen tijd
Maar dat komt wel weer!
Als je geen tijd hebt houd je anderen op, 2 of 3 dagen is niet erg, maar om nou een week ofzo bezig te zijn omdat je het te druk hebt, dan ben je gek dat je meedoet.
En anders maak je er even tijd voor.
endoria is downOp woensdag 22 mei 2002 23:28 schreef dreeke het volgende:
Doet de re-sequence website het bij jullie nog wel? Ik krijg alleen maar kruisjes ipv plaatjes
zolang mijn icon het niet doet, is de site ook nog offline.
Gaat de laatste tijd allemaal niet zo snel meer geloof ik, iedereen wil maar verschooven worden etc....
Verwijderd
maar eerst nog pbirkoff en McHummer...
McHummer is zo active als wat... maar kan iemand pbirkoff een meel droppen of ie z'n ass hierheen wil draggen? Misschien voor de rest van de mensen een deadline instellen hoe lang ze hebben tot ze 'gepasseerd' worden?
Helemaal mee eens!Op vrijdag 24 mei 2002 10:59 schreef McHummer het volgende:
McHummer is helemaal eens met |HunterPro|
Dit topic is gesloten.