Volgens mij moet het niet zo moeilijk zijn. ik zou graag in het menu ( profile | register | etc...) een link willen zien waarin je alle topics ziet waarin jezelf hebt gepost (zoals dit [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/22655]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/22655[/url]). Is dit niet een idee?
probeer eens op je nick te klikken.
als de search weer 100% werkt hoort dat makkelijk te kunnen
Waarom, je klikt toch op je naam 
En dit aan topix toevoegen zeker
Trouwens, de search ondergaat geen verandering meet totdat het nieuwe forum er is
En dit aan topix toevoegen zeker
Trouwens, de search ondergaat geen verandering meet totdat het nieuwe forum er is
Ik weet niet hoe het bij jullie zit. Maar, ik heb wel eens vaker dat ik weer iets was vergeten waarom ik gevraagt had en dan kan je het op deze manier het snel terug vinden.Op maandag 01 april 2002 13:34 schreef Firestone het volgende:
als de search weer 100% werkt hoort dat makkelijk te kunnen
Zimbab, zie link die ik geplaatst heb. Die gaat naar mijn naam toe (ik had het in eerste instantie vergeten, sorry).
lekkere zinOp maandag 01 april 2002 13:37 schreef Liqued het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie zit. Maar, ik heb wel eens vaker dat ik weer iets was vergeten waarom ik gevraagt had en dan kan je het op deze manier het snel terug vinden.
mwah, maak map in Favorieten GoT oid
Heb ik al, maar ik ziet niet altijd thuis.Op maandag 01 april 2002 13:38 schreef DR het volgende:
[..]
lekkere zin
mwah, maak map in Favorieten GoT oid
Account sharing is niet toegestaan op GOTOp maandag 01 april 2002 13:38 schreef Liqued het volgende:
[..]
Ja, sorry. Dit is mijn broertjes account (alsof jullie dat geloven, maar goed).
Maak HTML page en upload zeOp maandag 01 april 2002 13:39 schreef Liqued het volgende:
[..]
Heb ik al, maar ik ziet niet altijd thuis.
Maar goed, het is maar een tip. Het leek mij wel makkelijk.
mjah, als je echt een lading topics zelf opent en amper andere helpt met problemen wel ja, voor dat ene topic wat ik per 3 maanden ofzo open nietOp maandag 01 april 2002 13:42 schreef Liqued het volgende:
Maar goed, het is maar een tip. Het leek mij wel makkelijk.
Er zijn vast meer mensen die het zo doen. Maar, daar gaat het niet om. Ik zie het gewoon als een extra "tooltje" om dingen te vinden.Op maandag 01 april 2002 13:43 schreef DR het volgende:
[..]
mjah, als je echt een lading topics zelf opent en amper andere helpt met problemen wel ja, voor dat ene topic wat ik per 3 maanden ofzo open niet
Idd, best jammerOp maandag 01 april 2002 13:46 schreef Liqued het volgende:
Er zijn vast meer mensen die het zo doen.

Tja, verschil an meningIk zie het gewoon als een extra "tooltje" om dingen te vinden.
Pagina: 1