Toon posts:

Logitech wingman Rumblepad?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe gamepad kopen, ik had er al een maar die zat bij mijn PI 166 mhz. Deze gamepad voldoet niet meer aan de eis van de tegenwoordige games.

Toen ik op de logitech site keek vond ik de Rumblepad, niet te duur en het zag er goed uit. Ik gebruikte meteen de search maar vond helaas maar 3 topics die mijn antwoord niet gaven.

Ik koop de rumblepad eigenlijk alleen maar voor fifa 2002 en thps3. (later zal het met meer games moeten werken ;))

Enkele belangrijke vragen:

Werkt de rumblepad op XP pro?
Ligt hij goed in de hand?
Doet hij het met fifa 2002 en thps3?
Zijn er hier gebruikers met klachten? Zo ja, welke?

Als dit niet de gamepad voor mij is, welke zou ik dan volgens jullie moeten kopen. (het liefst onder de 50 euro..)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Op maandag 01 april 2002 13:21 schreef BlackjackBoZ het volgende:
Enkele belangrijke vragen:

Als dit niet de gamepad voor mij is, welke zou ik dan volgens jullie moeten kopen. (het liefst onder de 50 euro..)
Ja werkt prima

Ik vind hem lekker in de hand liggen maar das persoonlijk

Heb beide niet, maar ben nog geen game tegen gekomen waarbij hij niet werkte, er wordt gewoon directx gebruikt.

Hij voelt erug solide aan wat prettig is, echter kan het D-pad soms wat onnauwkeurig zijn...

Een ander alternatief is misschien de Thrustmaster Dual Analog

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt, zijn er mischien mensen die hem hebben met thps3 ofzo?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01 14:18
ik hoor wel dat er in thps3 veel problemen zijn met gamepads, check het topic voor meer info

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daarom was ik eigenlijk benieuwd of er mensen waren die problemen hebben met deze gamepad.

Verwijderd

Hij doet het met de Fifa WC2002 demo en met NBA Live 2001 (door beide wordt hij ontdekt, bij WC2002 demo zie je zelfs een plaatje van de pad, dus dat zit geloof ik wel goed). EA Sports spellen ondersteunen de pad goed. Onder XP Pro heb ik inderdaad nog geen problemen gezien.

Of hij fijn in de hand ligt, dat is persoonlijk, maar voor mij is hij iets te groot. De linkerstick had ik toch liever op de plaats van de D-pad gehad.

Verwijderd

ik zou eerder voor de firestorm dual power van thrustmaster gaan.

deze schijnt een betere FF te hebben, en hij ziet er ene stuk mooier uit. ook lijken met die 2 analoge stikkies op de firestorm erg veel fijner :0

maja das persoonlijk.

de firestorm dual power ga ik dus halen :)

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 16:28 schreef BlackjackBoZ het volgende:
Ja, daarom was ik eigenlijk benieuwd of er mensen waren die problemen hebben met deze gamepad.
in thps3 werkt 'zo'n beetje geeneen gamepad :)

mijn gamepad pro wekr took nier (die gamepad pro wordt binnenkort dus vervangen door de thrustmaster firestorm dual power :)).

dual power kost btw €39 (of als je em online bestelt €34). dus onder de €50 :P

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm wel jammer die ondersteuning voor THPS3.. Maar even wachten op de patch. Vanaf nu is die firestorm mijn eerste keus!
Pagina: 1