Lógico Winamp Control Centre
Ik moest voor school een website maken, waarbij je uit ene aantal onderwerpen moest kiezen, ik koos voor het programmeren in een eigen taal.
In mijn geval werd dit Delphi, ik heb hiervoor een apart programma moeten schrijven voor school. Ik vond al die winamp dingen van remote besturing wel cool, maar wilde origineel blijven. Dus maakte ik een winamp control centre.
Dit is een klein programma dat zich aan je randen van je desktop kan plakken of gewoon ergens, het blijf altijd on top. Je kunt hem ook doorzichtig maken, dit is natuurlijk alleen voor Windows 2000 en XP.
Oké, de volgende uitleg hoort erbij:

Deze hebben denk ik geen uitleg nodig
<-- meer informatie (maakt scherm groter)
<-- minder informatie (maakt scherm kleiner)
en dan heb je nog het pijltje, dat maakt hem naar de tray gaan.
Screenshots:

Doorzichtbaarheid is zelf in te stellen (min = 30 %)

Zoals je ziet werkt het gewoon bij elk programma

Tray icoontje.

Even een billig liedje opgerammeld en ja, ze lopen gelijk en goed.
Het programma is nu nog in een test fase, maar bug hunters zijn welkom.
Matty en Mixology wil ik alvast bedankt voor hun bughunting en de ideeën voor extra functies.
Download Logico Winamp Control Centre
Lógico Software Solutions
Ik moest voor school een website maken, waarbij je uit ene aantal onderwerpen moest kiezen, ik koos voor het programmeren in een eigen taal.
In mijn geval werd dit Delphi, ik heb hiervoor een apart programma moeten schrijven voor school. Ik vond al die winamp dingen van remote besturing wel cool, maar wilde origineel blijven. Dus maakte ik een winamp control centre.
Dit is een klein programma dat zich aan je randen van je desktop kan plakken of gewoon ergens, het blijf altijd on top. Je kunt hem ook doorzichtig maken, dit is natuurlijk alleen voor Windows 2000 en XP.
Oké, de volgende uitleg hoort erbij:

Deze hebben denk ik geen uitleg nodig

en dan heb je nog het pijltje, dat maakt hem naar de tray gaan.
Screenshots:

Doorzichtbaarheid is zelf in te stellen (min = 30 %)

Zoals je ziet werkt het gewoon bij elk programma

Tray icoontje.

Even een billig liedje opgerammeld en ja, ze lopen gelijk en goed.
Het programma is nu nog in een test fase, maar bug hunters zijn welkom.
Matty en Mixology wil ik alvast bedankt voor hun bughunting en de ideeën voor extra functies.
Download Logico Winamp Control Centre
Lógico Software Solutions