Toon posts:

sssnelle dvd...

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

problemen met de plex 40x opgelost! sta ik weer voor het volgende dilemma. Welke Dvd speler kan mijn Plextor enigszins bijhouden? Ik las al: 2x/3x brandsnelheid.
De snelste dvd die ik heb kunnen vinden was er een van Liteon 48x, mijn vraag: zijn er snellere? en zijn deze een beetje redelijk van kwaliteit? Mijn huidige (Samsung SD608)heeft regelmatig problemen met het niet kunnen lezen van cd's (orri. en copy), hij begint dan aan een eindeloos "getik" die ik alleen kan vehelpen door een reset.

Bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik heb een liteon, Creative (samsung) en NEC speler en allemaal kunnen ze mijn branders bijhouden...

maar die zijn wel iets langzamer dan die van jou. 40x on the fly fikken is niet te doen, gewoon via de hdd, die kan dat soort snelheden makkelijk aan.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:52

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op maandag 01 april 2002 12:53 schreef Terw_Dan het volgende:
ik heb een liteon, Creative (samsung) en NEC speler en allemaal kunnen ze mijn branders bijhouden...

maar die zijn wel iets langzamer dan die van jou. 40x on the fly fikken is niet te doen, gewoon via de hdd, die kan dat soort snelheden makkelijk aan.
Op zich heb je hier wel gelijk hoor;), maar dan ben je toch eigelijk het voordeel van een snelle writer kwijt :? Immers moet je eerst copieren naar HD en daarna fikken...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
[topic=455347/1/50]

Ik zou in dat topic verder gaan.. Gaat eigenlijk een beetje over hetzelfde.. (vervang cdrom door dvd ;))

En verder de volgende keer een beetje een goede titel verzinnen..

Dit topic is gesloten.